Grote families tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef jna het volgende:
SLM heeft ook soms aanbiedingen. 3 voor de prijs van 2 ofzo.
Heb jij familie in Su?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Grote families tochNah ik wil er echt heel graag heen maar m'n moeder niet en heb geen contact met m'n Surinaamse familie
word wat
Ik bedoelde met die in Nederland wonen hè. Ik zal vast wel daar familie hebben maar die ken ik toch nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij familie in Su?Wauw
. NAMEN EN RUGNUMMERS!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreetcontest houden met Jumi en Juna
SLM is goedkoper ja, maar daar vlieg ik niet mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Is KLM niet duurder? Hoe dan ook, SLM is wel iets goedkoper dan KLM. Anders zou je ff op de site moeten kijken. Hoogseizoen is sowieso van midden juni tot oktober en de periode rond kerst.
Er zijn hier vast wel 2 mensen te vindenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Grote families tochNah ik wil er echt heel graag heen maar m'n moeder niet en heb geen contact met m'n Surinaamse familie
word wat
Heb nu even geen tijd, ga het sowieso terugkijken morgen danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:00 schreef jna het volgende:
Vanavond Bogarde bij studio sportzomernaast Kenneth "kankerneger" Perez. Ik zet m'n spaarrekening op Boga
Fapfapfapfapquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb nu even geen tijd, ga het sowieso terugkijken morgen dan.
Tevens
[ afbeelding ]
Bogardequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:00 schreef jna het volgende:
Vanavond Bogarde bij studio sportzomernaast Kenneth "kankerneger" Perez. Ik zet m'n spaarrekening op Boga
Quality food.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tevens
[ afbeelding ]
Waarom geen red grape danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tevens
[ afbeelding ]
Paar weken terug toevallig gekekenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:22 schreef Sinji het volgende:
Over Childish Gambino gesproken..
Hier zijn standupshow, zitten wel een paar dijekletsers tussen:
Starts @ 1:50
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:19 schreef junamii het volgende:
I want the lights turned on
Show me how you do it
Show me what you doin’
I don’t wanna lose
Have them lights turned on
Show me what you doin’
Show me what you do to me, me.
fags die sportzomer kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:00 schreef jna het volgende:
Je bent VI Hooligan of je bent het niet he.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
VI ORANJE EN DAARNA KOMT HERHALING SPORTZOMER, WAAROM NIET.
Leef jij ook nog? Welk certificaat? Misschien moet ik er na m'n studie ook maar wat gaan binnen hengelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef IvanTower het volgende:
En weer een certificaat binnen met minimale inspanning
Truequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef Ishimaru het volgende:
Vantage Point
Hem 'm al 5x gezien en nu voor het eerst op TV. Blijft een meesterlijk film qua verhaal, cast en screenplay.
Civiele techniek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:12 schreef junamii het volgende:
[..]
True
Trouwens, jij studeert toch aan de HHS? Wat studeer je daar eigenlijk?
Ah, klinkt moeilijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Civiele techniek.
Eindelijk iemand die zelfde mening heeft over Vantage point, dat is een wonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |