quote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of één van de kopjes is een maaltijdsoep
nee bij die denk ik altijd aan lekker etenquote:
Soempie kort ik nog wel af naar Soemp, bij MaJo en Mark heeft afkorten niet zoveel zin. Ik kort wyccie ook zelden tot nooit af geloof ikquote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik stond gisteren onder de douche (blijkbaar gaan mijn hersenen dan opeens werken) te bedenken dat ik bijna iedereens naam afkort, behalve Soempie, MaJo en Mark.
En ik ben zo moe dat ik eerst even in bed ga liggen voor ik ga koken.![]()
Er zijn belangrijker zaken dan of er vrouwen aanwezig zijn. Liever je werk leuk vinden in een mannenwereld dan een baan waarbij het enige echte lichtpuntje de lekkere receptioniste isquote:Op maandag 18 juni 2012 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee bij die denk ik altijd aan lekker eten
ja, en lekkere dames in de zaal? This is a man's world....
Damn, ik had een ander vak moeten kiezen. Zit ik weer in een zaal vol mannen
In FMT wordt mijn naam nog wel eens verbasterd tot wycster.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie kort ik nog wel af naar Soemp, bij MaJo en Mark heeft afkorten niet zoveel zin. Ik kort wyccie ook zelden tot nooit af geloof ik
Kies dan geen baan in mijn sector, ook daar zijn weinig vrouwen te bekennenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee bij die denk ik altijd aan lekker eten
ja, en lekkere dames in de zaal? This is a man's world....
Damn, ik had een ander vak moeten kiezen. Zit ik weer in een zaal vol mannen
Ok LB, ik za je geen LB meer noemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik baal soms wel van de username die ik heb gekozen. Veel toffer als je username voluit gebruikt kan worden.
Dat is zelfs nog langerquote:Op maandag 18 juni 2012 18:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
In FMT wordt mijn naam nog wel eens verbasterd tot wycster.
Dat is niet korter dan wyccie. Als ik met een andere naam wordt aangesproken is dat ook altijd langer dan mijn echte naamquote:Op maandag 18 juni 2012 18:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
In FMT wordt mijn naam nog wel eens verbasterd tot wycster.
Staat er ergens dat het zwaluwen zouden zijn dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het een lief dekentje, Oof.
Maar het zijn geen zwaluwen.
wat dacht je van mijn username dan...quote:Op maandag 18 juni 2012 18:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik baal soms wel van de username die ik heb gekozen. Veel toffer als je username voluit gebruikt kan worden.
Gelukkig weet ik bij beide dat ik bedoeld wordquote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef Soempie het volgende:
Stom genoeg tik ik altijd HT en nooit Tim.
quote:
Daarom zei ik ook expres verbasterd en niet verkort.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is niet korter dan wyccie. Als ik met een andere naam wordt aangesproken is dat ook altijd langer dan mijn echte naam
Ik ging van de serienaam uit, die stond in de bestandsnaam.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Staat er ergens dat het zwaluwen zouden zijn dan?De naam van de serie is Sparrow i.i.g....
Vast veel plezier LadyBlack.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet zo naar repetitie, maar ik heb géén zin om van de bank te komen...zak zowat door mn hoefjes.
Gelukkig hoeven we niet veel te staan waarschijnlijk, start van een nieuw project dus mooi op ons gemak nootjes bekijken.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet zo naar repetitie, maar ik heb géén zin om van de bank te komen...zak zowat door mn hoefjes.
Gelukkig hoeven we niet veel te staan waarschijnlijk, start van een nieuw project dus mooi op ons gemak nootjes bekijken.
helemaal mee eens, maar als ik kan kiezen tussen een zaal met een redelijke verdeling mannen en vrouwen of een zaal vol mannen waar ik nog steeds een van de jongeren ben dan weet ik het wel....quote:Op maandag 18 juni 2012 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zijn belangrijker zaken dan of er vrouwen aanwezig zijn. Liever je werk leuk vinden in een mannenwereld dan een baan waarbij het enige echte lichtpuntje de lekkere receptioniste is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |