Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
Ja mijn computer loopt continue vastquote:Op maandag 18 juni 2012 18:16 schreef BDIL het volgende:
Je had ook 2 minuten nodigKon de topic kapen maar het is je gegund
Als je ziet dat een Koscielny, Collocini onder de 80 zijn, en dan Vlaar een rating van 80 geven voor een goed eredivisie seizoen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aldeirwereld is 76 geweest en die heeft zeker een bijzonder seizoen gedraaid78-80 is meer dan oprecht want hij hoort tot de top 3 verdedigers in de Eredivisie.
Walcott gewoon verkopen voor wat geld en je defence nog versterkenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef Thorb het volgende:
@Iwan, Wilshere komt ook terug hopelijk, kan naast Song maar eventueel ook ervoor.
In engeland zijn er toch heel veel goedequote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als je ziet dat een Koscielny, Collocini onder de 80 zijn, en dan Vlaar een rating van 80 geven voor een goed eredivisie seizoen.
Eriksen, het meest overhypte talent heeft een 80 rating.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als je ziet dat een Koscielny, Collocini onder de 80 zijn, en dan Vlaar een rating van 80 geven voor een goed eredivisie seizoen.
Koscielny wordt volgend jaar 85 minimaalquote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet dat hij ook een goed seizoen heeft gehad.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eriksen, het meest overhypte talent heeft een 80 rating.
Ik hoop echt heel erg dat Baines komt, maar zie het niet echt gebeuren aangezien ik er nog niets over hoor. CB werd misschien iemand uit Ligue 1, ben naam even vergeten. RB naast Sagna is wel handig, maar moet wel iemand zijn die op het bankie wil zitten. Zou niet echt weten wie dat wordt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Walcott gewoon verkopen voor wat geld en je defence nog versterkenEen CB ,LB, RB zou wel handig zijn
Vlaar niet dan? Eriksen heeft een goed seizoen gedraaid en hij verdiend de rating. Vlaar heeft een goed seizoen gedraaid en verdiend het blijkbaar niet. Je kan wel zien dat je een achterlijke jood bentquote:Op maandag 18 juni 2012 18:18 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet dat hij ook een goed seizoen heeft gehad.
Scorebord supporter!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:18 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet dat hij ook een goed seizoen heeft gehad.
wat heeft kaka met jou computer te maken?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja mijn computer loopt continue vastecht kaka
Waarschijnlijk wordt Rooney gewoon weer hogerquote:Op maandag 18 juni 2012 18:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik denk dat RVP minstens een rating van 90 gaat krijgen. Als hij dat al niet krijgt is er helemaal niemand in de BPL die een 90 rating heeft.
Allebei een miskoopquote:Op maandag 18 juni 2012 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
wat heeft kaka met jou computer te maken?
Ligt denk ik aan het komende EK ook, dit soort toernooien wegen bij FIFA zwaar meequote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt Rooney gewoon weer hoger
Eerst lezen jongen, volgens mij zei ik dat Vlaar ook een goed seizoen heeft gehad.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vlaar niet dan? Eriksen heeft een goed seizoen gedraaid en hij verdiend de rating. Vlaar heeft een goed seizoen gedraaid en verdiend het blijkbaar niet. Je kan wel zien dat je een achterlijke jood bent
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vlaar niet dan? Eriksen heeft een goed seizoen gedraaid en hij verdiend de rating. Vlaar heeft een goed seizoen gedraaid en verdiend het blijkbaar niet. Je kan wel zien dat je een achterlijke jood bent
Zij hadden ook niet al te bijzonder het seizoen hiervoor gespeelt, BPL wordt sws altijd voorgetrokken in de ratings. Als Vlaar tussen de 78-80 zou worden is het in de Eredivisie meer dan rechtvaardig, ratings worden volgens mij vastgesteld binnen een competitie en EA vergelijkt het niet met andere competities. Anders zou je vele ratings niet kunnen verklaren van bepaalde spelers die nu gegeven zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |