3 lachebekjesquote:Op maandag 18 juni 2012 17:56 schreef quer het volgende:
Hallo ik ben Quer, durf mij echte naam overigens niet te zeggen omdat, ik verslaafd ben aan Rennie die maagzuur tabletjes vind ze heel erg lekker slik soms 2 pakjes per dag. Ik durf het aan niemand te vertellen vooral die met citroen smaak vind ik heel erg lekker!! heb laatst nieuwe besteld uit Duitsland daar hebben ze mango smaak![]()
![]()
Maar hoe kom ik van deze verslaving af? verder geen andere verslavingen dan tassen op duiven gooien
Ik stuur je wel de webwinkel via PB wil niet dat het opeens uitverkocht isquote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik doe ongeveer een pakje per dag. Waar heb je deze mango besteld?!
Lijkt mij lekker.
Dat zou zuur zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:02 schreef quer het volgende:
[..]
Ik stuur je wel de webwinkel via PB wil niet dat het opeens uitverkocht is
't Zal ook 's niet he.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Oohm het volgende:
Dit bericht is voor Scuidward.
Hij zegt van wel
aldus de bijsluiterquote:Gebruik Rennie niet langer dan 14 dagen zonder een arts te raadplegen.
---
Langdurig gebruik van Rennie kan leiden tot een overmatig magnesiumgehalte van het bloed, ........ . Dit kan zich uiten in verlaagde bloeddruk, misselijkheid, braken, verminderde ademhaling, vertraagde hartslag of coma.
Er zij ook andere manieren om wit zacht spul in je keel te laten spuiten.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef quer het volgende:
Ja en dan spuiten ze allemaal wit zacht spul in je keel
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Er zij ook andere manieren om wit zacht spul in je keel te laten spuiten.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef Titoes het volgende:
quer is in real life homo, ik ken hem. en hij is een dikke neger. ik zweer. geen fatoe. wollah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |