Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
uTorrent!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, piratebay doet het niet met bitlord meer? Hij wil frostwire maar die vind ik kut.
Ja ik zag het, heb ik nu maar gedaan.quote:
Ligt eraan.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef Euroteller het volgende:
Roypsv vraag om mn wachtwoord enzo van Fifa, is dat te vertrouwen?:p
http://www.youtube.com/re(...)&aql=&gs_l=youtube.3...79.6544.0.6795.16.16.0.0.0.0.51.633.16.16.0...0.0.khZUNfFDGr0quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef Euroteller het volgende:
Dit is een grap mag ik hopen?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef Euroteller het volgende:
Geef jij ook aan willekeurige mensen je pinpas en pincode?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef Euroteller het volgende:
GJE kan het weten.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vragen om wachtwoord is hier toch 6 maanden ban
Niet praten jonge frikandel die je bentquote:Op maandag 18 juni 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vies scheinheilig, smerig mannetje die Roy wel.
Hij weet zelf niet eens hoe het werkt manquote:Op maandag 18 juni 2012 16:27 schreef Euroteller het volgende:
Hij wil cheat engine voor me instellen..
post DMquote:Op maandag 18 juni 2012 16:27 schreef Euroteller het volgende:
Ja, geef hem je wachtwoord.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:27 schreef Euroteller het volgende:
OH SNAP OOOOH SNAPPPquote:Op maandag 18 juni 2012 16:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Niet praten jonge frikandel die je bent
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Niet praten jonge frikandel die je bent
melden dat hij je gegevens wilt hebben. Roy weet zelf niet hoe cheat engine werkt.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:27 schreef Euroteller het volgende:
En daarbij kan ik je hele team 4x duplicaten ho0r!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Thorb het volgende:
Als GJE/Dudeweiser mij vanavond helpt geef ik ook mijn wachtwoord!
http://www.dm.fok.nlquote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Euroteller het volgende:
Kan ik mn DM's ergens nog terug vinden?
ja bovenin bij DMquote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Euroteller het volgende:
Niet posten, voor posten van een DM staat een ban. Melden bij een moderator. Die voert Roy dan netjes af.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Euroteller het volgende:
Beter speel je met Holdenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter gaat Lukaku deze keer wel goed voor me spelen, naast Sturridge
Lukaku - Sturridgequote:
Ik zie die DM toch, hoe je dat alleen al verwoordquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik wil 'm zienquote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Euroteller het volgende:
Ik stuur wel naar Morpheus2002. Moet dat ook gewoon in DM
Ja, of via pm, is denk ik wel het beste.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Euroteller het volgende:
Ik stuur wel naar Morpheus2002. Moet dat ook gewoon in DM
Ik heb hem ook al meerdere keren ontvangenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
Haha lol, ook ineens stuurt iedereen het naar mij
Kloon van Walxiequote:Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Als hij 12 jaar was had ik het ook zo geloofd
Omdat PSV of eindhovenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef laucas het volgende:
Waarom zijn (bijna) alle PSV'ers hier zo fucking dom?
Zit in het bloed.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef laucas het volgende:
Omdat PSVquote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef laucas het volgende:
Haan is ook een droeftoeter man.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
Hij is een kloon van haan33, de meest geniale user op FOK!
DM me hetquote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil iets grappigs posten maar da krijg ik wrs een ban
Robinhoquote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef Tjacka het volgende:
Ballon,
Weten jullie een goede spitta na ibracadabra voor mijn serie À team?
Vind Cavani niet echt lekker meer spelen.
Micolliquote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef Tjacka het volgende:
Ballon,
hjb man, haan33 is een einbaasquote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haan is ook een droeftoeter man.
Hij vindt het stoer om uit het raam te hangen met bier en keiharde muziek
Hernandes ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef Tjacka het volgende:
Ballon,
Pato voor de skillsss. Di Natale heeft een meesterlijk schotquote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef Tjacka het volgende:
Ballon,
Paupertje is hetquote:
Nee, jij trekt volle zalen...quote:
Gewoon een random reden om hem eruit te kickenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:42 schreef poker4lifee het volgende:
Tot mijn grote teleursteurstelling moet ik melden dat de club het contract van Roy heeft verbrand.
Wij, Dutchies FC, willen niet met hackers geassocieerd worden
Negatieve aandacht ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hij krijgt anders genoeg aandacht altijd van jou/jullie.
Daar gaat het niet om, maar bier drinken met een raam wagenwijd open vind ik redelijk paup0rquote:
haan33 is neit voor Feyenoord naar mijn weten hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 16:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Verbaast me niets als die pauper voor Feyenoord is.
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Verbaast me niets als die pauper voor Feyenoord is.
Bier drinken met het raam open?? Wie doet dat nou!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar bier drinken met een raam wagenwijd open vind ik redelijk paup0r
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon een random reden om hem eruit te kicken
Ik doe ook altijd eerst het raam dicht hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bier drinken met het raam open?? Wie doet dat nou!
Ik doe altijd de gordijnen dicht, zodat niemand me kan zienquote:Op maandag 18 juni 2012 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Echt eruit hangen hequote:Op maandag 18 juni 2012 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen jood.
Ik ben wel een fan van Ajax.
Doesn't computequote:Op maandag 18 juni 2012 16:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen jood.
Ik ben wel een fan van Ajax.
Waar is dat stukje ook alweer over die bijnamen van club, iemand?quote:
wait a minute.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar is dat stukje ook alweer over die bijnamen van club, iemand?
quote:Clubs
De lijst met clubs is beperkt tot de huidige profclubs:
ADO Den Haag: De Residentieclub
AFC Ajax: Joden, Godenzonen, 020
AGOVV Apeldoorn: De Blauwen
AZ Alkmaar: De kaaskoppen
SC Cambuur: De Geelblauwen
FC Den Bosch: Blue White Army
FC Dordrecht: De Schapenkoppen
Heracles Almelo : Heraclieden
Helmond Sport : De Spurs, Helliemond
SBV Excelsior: Oud-papierclub, Kralingers
Feyenoord: Stadionclub, De club van Zuid, 010
Go Ahead Eagles: Kowet, De Eagles
De Graafschap: Superboeren
sc Heerenveen: De SuperFriezen, Blue-white Army, Blue-white Vikings
MVV: De Sterrendragers, Sjengen
NAC Breda: De Parel van het Zuiden
Almere City FC: De Zwarte Schapen
PSV: Philips, Rood-Witten, Boerûh, Lampies
Roda JC: De Trots van het Zuiden, Koempels
Sparta Rotterdam: De Kasteelheren
Telstar: De Witte Leeuwen
FC Groningen: De Boeren, Trots van het Noorden, Green-White army
FC Twente: De Tukkers
FC Utrecht: Utreg, Cupfighters, Domstedelingen
BV Veendam: Black Yellow Angels
FC Volendam: Het Andere Oranje, De Wijdbroeken
Vitesse: Vitas, FC Hollywood aan de Rijn
VVV-Venlo: The Good Old
Willem II: Tricolores
FC Zwolle: Blauwvingers
Insgelijksquote:Op maandag 18 juni 2012 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Watch out! We've got a badass over here.
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de Joden. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun wij-tegen-zij-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij Joden en Boeren het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang kameraden vanaf de tribunes gescandeerd.
In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug? vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zon trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord. Jammer is dan ook, dat ik pas een spandoek zag met de tekst Proud to be a kakkerlak. Nergens voor nodig. Proud to be a Feyenoordfan is meer dan duidelijk.
Ik vind Pato ook niet chill.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pato voor de skillsss. Di Natale heeft een meesterlijk schot
Staat die er niet als je op dat computertje klikt?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:48 schreef Euroteller het volgende:
Waar kan ik Plugincontainer.exe vinden
Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de Joden. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun wij-tegen-zij-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij Joden en Boeren het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang kameraden vanaf de tribunes gescandeerd.
In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug? vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zon trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord. Jammer is dan ook, dat ik pas een spandoek zag met de tekst Proud to be a kakkerlak. Nergens voor nodig. Proud to be a Feyenoordfan is meer dan duidelijk.
En ook gewoon waarheid!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef RavioliPunch het volgende:
Was zeker een kakkerlak die het schreef
Dat is je enige verweerquote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef RavioliPunch het volgende:
Heb je de 5k al?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef RavioliPunch het volgende:
Hush Little Babyquote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Erg jaloers op namen. Die zeggen namelijk hoe een club speelt!!!11!1!111
Ok.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hush little baby don't say a word
Mama's gonna buy you a mocking bird.
If that mocking bird don't sing,
Mama's gonna buy you a diamond ring.
If that diamond ring turns brass,
Mama's gonna buy you a looking glass.
If that looking glass gets broke,
Mama's gonna buy you a billy goat.
If that billy goat won't pull,
Mama's gonna buy you a cart and bull.
If that cart and bull turn over,
Mama's gonna buy you a dog named Rover.
If that dog named Rover won't bark,
Mama's gonna buy you a horse and cart.
If that horse and cart fall down,
You'll still be the sweetest babe in
town.
haha begin van dat liedje, suits season 2quote:
Aww, lief schattig jongetjequote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aww, lief schattig jongetje [ afbeelding ]
Roy denk ik welquote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Euroteller het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen met dat scannen van die spelers? voor CE
Wat goed van jequote:Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
Heb net een bod op Ronaldo geplaatst
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA HIJS TOCH VEEL WAARD?
[ afbeelding ]
Alleen de IF dacht ikquote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat in die formatie voor zo'n 5k.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Dan was het vinkje wel groenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
Heb net een bod op Ronaldo geplaatst
[ afbeelding ]
Koop eerst CAM > CM kaartje danquote:
ja is goed. doe ik wel ffequote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop eerst CAM > CM kaartje dan [ afbeelding ]
ahaha nee want dat is veel duurder als het poppetje zelf waart is grquote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop eerst CAM > CM kaartje dan [ afbeelding ]
Ja, profit! Je begint het te snappen Rijstje, zo kom je aan veel coins.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef Rijst het volgende:
ik heb net een cam>cm kaarjte gekocht voor 6k en ik heb hem er voor 5k erop gezet. is dat goed?
Uhm, je doet: een speler voor 150 met 200 buy now. Nog niet op de markt zetten dusquote:
Jahahaha, 8D XD 8=========D gna gna gna giebel giebelquote:Op maandag 18 juni 2012 17:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, profit! Je begint het te snappen Rijstje, zo kom je aan veel coins. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Uhm, je doet: een speler voor 150 met 200 buy now. Nog niet op de markt zetten dusDan scan je in Cheat engine 200. Daarna verander je bij die zelfde speler de buy now van 200 naar 250. Nu doen je next scan 250 bij Cheat Engine. Dan houdt ie als het goed is de juiste over. En dan verander je hem naar 150.
Alleen snel zegt hijquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Tjacka het volgende:
Hernandez is ook alleen snel.
Even di Natale proberen.
Ja. Verander nu die 200 naar 250 in de webapp. Daarna in Cheat engine van die 200 ook 250 maken. Druk dan op next scanquote:
Ja is lastig pselen he als je 90 pace gewend bent.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Rijst, nog niks van Holden gemerkt, alleen dat 'ie geen Kompany eruit kan sprinten
Dat weet ik alleen hij wil niet goed scannen als ik naar 250 veranderquote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja. Verander nu die 200 naar 250 in de webapp. Daarna in Cheat engine van die 200 ook 250 maken. Druk dan op next scan![]()
Dit is trouwens ook wat er in die tutorial staat
Ik voel me toch een hele hippe opa, dat ik het zo snel begreepquote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja. Verander nu die 200 naar 250 in de webapp. Daarna in Cheat engine van die 200 ook 250 maken. Druk dan op next scan![]()
Dit is trouwens ook wat er in die tutorial staat
Ik ben over 13 jaar ook een opa.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voel me toch een hele hippe opa, dat ik het zo snel begreep
Ik weet het ook niet. Misschien iemand anders wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Dat weet ik alleen hij wil niet goed scannen als ik naar 250 verander
Iemand anders die het weet????quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Misschien iemand anders wel.
oldboyquote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef DannyDeko het volgende:
Wie noemt mij een leuke film / serie om te kijken. Vanavond geen werk
Band of Brothers is altijd goed!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:17 schreef DannyDeko het volgende:
Wie noemt mij een leuke film / serie om te kijken. Vanavond geen werk
Ja, kut heading dus niet doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een keer Richards van Man City als CB gehad, en dat beviel goed. Zijn er mensen die hetzeflde met Maicon gedaan hebben? Zo ja: beviel dat?
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:27 schreef OmniRocket het volgende:
verlies net van bronzen team met 1e team... zijn spelers waren ziek snel :S
sterke speler, maar ook brons team helemaal uitgewerkt ofzo, niet normaal :S
de CAM is een echte spelverdeler dus degene met de beste passquote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef Toefjes het volgende:
Laatste advies dat ik vraag: Ik speel 3-5-2. Heb SIF Miccoli als spits. Wie kan ik het best als CAM en andere ST neerzetten? Denk zelf aan Ibrahimovic als ST en Di Natale als CAM, iemand nog suggesties?
dat zijn imo de beste opties jaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef Toefjes het volgende:
Laatste advies dat ik vraag: Ik speel 3-5-2. Heb SIF Miccoli als spits. Wie kan ik het best als CAM en andere ST neerzetten? Denk zelf aan Ibrahimovic als ST en Di Natale als CAM, iemand nog suggesties?
Je zou eventueel naar IF Cassano als CAM kunnen kijken, goede passing. Al zijn Ibra en Di Natale natuurlijk ook erg goedquote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef Toefjes het volgende:
Baines, Nagatomo is sleeechtquote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef Nickskuh het volgende:
IF Nagatomo of TOTY Baines bij 4321 met Sneijder en Heitinga?
Iedereen >Nagamotoquote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef Nickskuh het volgende:
IF Nagatomo of TOTY Baines bij 4321 met Sneijder en Heitinga?
Zolang je maar weet dat Greg slecht speelde omdat hij geen ballen kreeg als hij vrij stond he!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:36 schreef Rijst het volgende:
RobbenNooit meer opstellen. Wanna ondankbare homo is het ook
http://nos.nl/ek2012/vide(...)ou-je-bek-terug.html
Ik hoor duidelijk: Ga toch weg man!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:36 schreef Rijst het volgende:
Gregory speelde fucking goed hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat Greg slecht speelde omdat hij geen ballen kreeg als hij vrij stond he!
Dan nog.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik hoor duidelijk: Ga toch weg man!
Je ziet Narsingh, Boulah, Ibi en Vorm ook echt zo kijken van: zei hij dat nou echt tegen de coach?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:36 schreef Rijst het volgende:
Zet je geluid eens aanquote:Op maandag 18 juni 2012 17:48 schreef Fuszy het volgende:
Ik hoor het niet eens, maar ik zal wel doof zijn
Ik heb vanochtend over het zelfde gepost. in en in triest. Een slecht voorbeeld voor de voetballende jeugd. Hij staat bij mij ook op de TP, om je kapot voor te schamen zo'n gozer.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:36 schreef Rijst het volgende:
Die ogen van Narsinghquote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je ziet Narsingh, Boulah, Ibi en Vorm ook echt zo kijken van: zei hij dat nou echt tegen de coach?
Team is gemaakt om Snijders en Taylor samen te laten spelenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind hem nog steeds chill eigenlijk. Zou die Nederlanders er gewoon uit halen. Enige reden voor ere bronzes dit jaar is Nemeth.
Mertesacker heeft Hazard ook in zijn broekzakquote:Op maandag 18 juni 2012 17:51 schreef WezepAFCA het volgende:
Ultimate difficulty, waar van Bommel Ribery er telkens uitloopt.
Van Persie wordt denk ik wel hoger, want BPL. Huntelaar ook wel neem ik aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:53 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat in FIFA 13 de Nederlandse spelers niet zo'n hoge rating krijgen als deze editie
Persie en Heitinga wel omdat ze goed jaar hadden in Engeland. Huntelaar ook goed seizoen. Robben wel omlaag en Sneijder misschien ook wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:53 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat in FIFA 13 de Nederlandse spelers niet zo'n hoge rating krijgen als deze editie
Bruno Martins Indi wordt een beestquote:Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef Rijst het volgende:
Narsingh wordt een dure zilver![]()
Ebecilio ook![]()
wedden dat de belangrijke spelers van dit seizoen gewoon weer niet erin zitten?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bruno Martins Indi wordt een beest
Narsingh wordt wel gold en Ebecilio hopelijk bronzequote:Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef Rijst het volgende:
Narsingh wordt een dure zilver![]()
Ebecilio ook![]()
Robben 84 snijder 85 en Steek 82quote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef laucas het volgende:
Steek 84
Sneijder 86-87
Robben 87
Zoiets. Persie zal wel 90 worden en Klaas wat puntjes minder.
Van der wiel 58quote:Op maandag 18 juni 2012 18:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Robben 84 snijder 85 en Steek 82Eerlijke weerspiegeling van het seizoen
Hij heeft een goed seizoen gespeeld, 2 x IF geweest en 80 Gold zou wel op zijn plaats zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef vandermar het volgende:
Vlaar 43 want goh die viel gisteren door de mand.
De kogel is door de kerk!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef vandermar het volgende:
Ik wild er op reageren, maar toen zag ik dat jij het was.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef vandermar het volgende:
Vlaar 80quote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft een goed seizoen gespeeld, 2 x IF geweest en 80 Gold zou wel op zijn plaats zijn
Ik vind Ebecilio best wel een baas in h2hquote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Narsingh wordt wel gold en Ebecilio hopelijk bronze
EA gaat RVP echt geen 86 maken. Topscoorder BPL en heeft een upgrade gehad van 86 naar 88 dus dan maken ze hem toch geen 86 in FIFA 13?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Robben 84 snijder 85 en Steek 82Eerlijke weerspiegeling van het seizoen
Huntelaar 85/84 , Krul 82, Vorm 80, Buttner 78, Vlaar 80 , Heitinga 83 , Van der Wiel 74 , Nigel de Jong 82 , Van Persie 86, Van de Vaart 84
Is wel een juiste rating. Niet superhoog, maar hij kan tot een redelijk niveau goed meekomen. Denk dat hij wel goud gaat worden. 80 Is nog wel wat hoog ingeschat denk ik.quote:
Goud 75/76 dan, niet hoger.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is wel een juiste rating. Niet superhoog, maar hij kan tot een redelijk niveau goed meekomen. Denk dat hij wel goud gaat worden. 80 Is nog wel wat hoog ingeschat denk ik.
Aldeirwereld is 76 geweest en die heeft zeker een bijzonder seizoen gedraaidquote:
Arsenal moet dan met LW Gervinho - ST Giroud en RW Ox spelenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef Thorb het volgende:
Giroud lijkt nu echt rond te zijn met Arsenal.
Eriksen is nu 80quote:
Nee man. Als RVP vertrekt dan graag. Podolski - Giroud - Walcott en Ox op 10. Al is het misschien nog wat vroeg om hem nu al op 10 te zetten, gaat in de toekomst wel gebeuren.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal moet dan met LW Gervinho - ST Giroud en RW Ox spelen
Moelijker, eerste 2 lukte wel maar die halve finale is scripted ofzo. Al 6 keer een tegengoal in de 5e minuutquote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Wordt elke ronde van dat offline Longshot cup moeilijker of blijft het gewoon gelijk?
Ohja Podolski komt ook he, dan kan je beter als arsenal aanvallende 4-4-2 spelen dus dat je op soort van 4-2-2-2 uitkomt, Podolski en Giroud in de spits en Ox + Rosicky daarachter. Naast Song gewoon Arteta neerzetten heb je meer voetbal in je ploeg.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee man. Als RVP vertrekt dan graag. Podolski - Giroud - Walcott en Ox op 10.
Schema kan je gewoon zien. Heb nu Marseille maar kan er niet van winnenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk eerder moeilijker in de zin van moeilijkere tegenstanders. Barcelona > een celtic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |