Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Als mijn tuin straks in orde is, dan wil ik ook wel helpen. Idee om samen te rijden? Dolfi en yska mee
Ik zeg, was jij niet die verstandige chick die 50 minuten geleden uit de sc sloop om te gaan slapen?quote:
Kan niet slapenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zeg, was jij niet die verstandige chick die 50 minuten geleden uit de sc sloop om te gaan slapen?
Weigerachtig lijf is idd heel vervelend, ook jij weet dat idd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:07 schreef Michelinmannetje het volgende:
Tjemig vannelle,
ik zit ook met het lichaam wat niet helemaal mee werkt. Anders had ik graag wat voor je gedaan. Als ik iets anders voor je kan betekenen moet je maar een gil geven hoor.
Succes dan maar en probeer een beetje op de toekomst te focussen en niet op het verleden..
Voor iedereen die zich al belangeloos op heeft gegeven.. Kudo's! Vannelle is iemand met zijn hart op de goede plaats en verdient het zeker om geholpen de worden!
Stomme tijdzones.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:25 schreef mrspoeZ het volgende:
4 juli valt in mijn dorp op een woensdag, maar het weekend er na kan ik wel.
Wordt lastig voor mij/ons denk ik *in overleg gaat*quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stomme tijdzones.
Weekend van de 6e idd.
Nah, kan wel, maar dan wordt het twee dagen heen en weer rijden, vroeg beginnen & vroeg stoppen. Ik zeg: doable....quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wordt lastig voor mij/ons denk ik *in overleg gaat*
Wel koffie klaarzetten, het wordt een vroegequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef belle1608 het volgende:
*Meldt zichzelf & Merlijn present op zaterdag tot een uur of 4? (7 juli dus)*
Ja uur of 9quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wel koffie klaarzetten, het wordt een vroege
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef vannelle het volgende:
Perfect!!! Ik ga het opschrijven.
Thanks!!
Niet dat ik weet.quote:
Oh, dan is er wel wat te doen voor je.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik breng twee grote kinderen mee die heul goed kunnen rommel afvoeren enzo, erg handig. Ik kan behangen, witten, schuren, verven en dingen vasthouden voor échte klusserts. Zaterdag 7 juli staat genoteerd.
Check.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:25 schreef vannelle het volgende:
O oe oe oe!!! Ik weet iets!
Is er iemand in de gelegenheid schuurmachine(s) en verlengsnoer(en) mee te nemen? Daar he'k er niet zo veel van.
Mooi man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |