Ga je serieus helemaal niets eten vanavond?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
Fijn dat hier foto's van eten worden gepost nu. Zelfdiscipline wordt op de proef gesteld.
Weet ik, niet eten was ik ook niet van plan. Maar ik heb gewoon nonstop 'honger', ook al heb ik meer dan genoeg gegeten vandaagquote:Op maandag 18 juni 2012 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet eten is het slechtste wat je kan doen. Gewoon goede vette, langzame koolhydraten en eiwitjes eten.
Natuurlijk welquote:Op maandag 18 juni 2012 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je serieus helemaal niets eten vanavond?
Tanden poetsen. Water drinken. Talloze manieren om van honger af te komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik, niet eten was ik ook niet van plan. Maar ik heb gewoon nonstop 'honger', ook al heb ik meer dan genoeg gegeten vandaag
Oh dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik, niet eten was ik ook niet van plan. Maar ik heb gewoon nonstop 'honger', ook al heb ik meer dan genoeg gegeten vandaag
[..]
Natuurlijk welIk probeer alleen wat regelmatiger te eten en minder rotzooi naar binnen te proppen.
I know that feeling bro.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik heb nogsteeds honger.
Ik heb ontbeten met één croissantje, twee beschuitjes met aardbeien en een bananensmoothie. Daarna 3 volkoren crackers mat bramenjam gegeten. Als lunch een bord bami met hete kip, rendang en sajoerboontjes, als avondeten 2 tortilla's met zalm met als toetje stukken watermeloen en net toen ik die reactie op jouw foto typte weer twee beschuitjes met aardbeien gemaakt en nu heb ik weer hongerquote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tanden poetsen. Water drinken. Talloze manieren om van honger af te komen.
Geloof het of niet maar ik heb nogsteeds honger.
Maar eet je behalve dat toetje niets na het avondeten? Hoe kom je de avond door!?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan.
Ik heb dat ook, dus ik eet gewoon avondeten en eigenlijk heb ik heel snel daarna alweer trek.
En later op de avond eet ik dan pas een toetje, dat vult wel lekker. Anders kan ik niet slapen van de honger.
Beter minder suiker eten als je zo graag wilt afvallen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten met één croissantje, twee beschuitjes met aardbeien en een bananensmoothie. Daarna 3 volkoren crackers mat bramenjam gegeten. Als lunch een bord bami met hete kip, rendang en sajoerboontjes, als avondeten 2 tortilla's met zalm met als toetje stukken watermeloen en net toen ik die reactie op jouw foto typte weer twee beschuitjes met aardbeien gemaakt en nu heb ik weer hongerIk krijg vreetkicks als ik de hele dag thuis zit.
En dan te bedenken dat je dat er ook allemaal weer uitschijt.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten met één croissantje, twee beschuitjes met aardbeien en een bananensmoothie. Daarna 3 volkoren crackers mat bramenjam gegeten. Als lunch een bord bami met hete kip, rendang en sajoerboontjes, als avondeten 2 tortilla's met zalm met als toetje stukken watermeloen en net toen ik die reactie op jouw foto typte weer twee beschuitjes met aardbeien gemaakt en nu heb ik weer hongerIk krijg vreetkicks als ik de hele dag thuis zit.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je dat er ook allemaal weer uitschijt.
[ afbeelding ]
quote:
Dat hoef jij niet, gratenpakhuis dat je bent. Gewoon goeie dingen eten en krachttrainen afwisselen met interval cardio.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef Juminelle het volgende:
En klopt Etha, ik moet sowieso alles bij gaan houden. Misschien even een schema maken ofzo, maar ik weet dat ik me daar toch niet aan ga houden
Excuse mequote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet, gratenpakhuis dat je bent.
Weet jij niets vanquote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was een overdrijving. Je bent gewoon skinny genoeg.
Zo diehard ben ik zelfs nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij, Jumi en Junamii eten me er gewoon uit. Maar dan gewoon serieus hè.
Ik heb toch die pics laatst gezienquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet jij niets vanMaar goed, hier ga ik geen een discussie van maken.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt wel mee ik eet de laatste weken juist ankerweinigquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Juminelle het volgende:
En mi jezus Vas, na 2 broodjes doner ontplof je gewoon.
Bitch please. Endo represent hier.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk dat dat tussen Choco en mij gaat
Ik op 45%, wat nu?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb op 25% gezeten, wie komt hier endo zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |