quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Dit ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe met je mee.quote:
If not now, then when.
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef jna het volgende:
Ik vind het wel weer genoeg voor vandaag in de gym. ZU HAUSE!
Wat doe jij eigenlijk allemaal in een week? Volgens mij chill jij hem dag in dag uit.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga ook maar eens iets nuttigs doen vandaag. Even m'n vakantievetjes eraf zweten in de gym
Ga jij nog wel 'ns naar de gym?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk allemaal in een week? Volgens mij chill jij hem dag in dag uit.Ben je niet van plan om naar school te gaan ofzo?
Matig, heb volgende week toetsweek, kan mij totaal niet focussen op training met die gedachte in mij hoofd.quote:
Ah wel zonde, wat zijn je stats nu?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Matig, heb volgende week toetsweek, kan mij totaal niet focussen op training met die gedachte in mij hoofd.
Na toetsweek 8 weken vakantie, liften voor 't leven.
Geen idee, heb sowieso al enkele maanden niet getrained wegens andere prioriteiten. Wel zonde maar kon niet anders.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah wel zonde, wat zijn je stats nu?
meide.blogquote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ow, ik snap hem al.
http://meiden.blog.nl/hil(...)zichzelf-belachelijk
Dat is nog niks man, je hebt hier veredelde kastelen staanquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sick, nieuwe doel genoteerd.
Dat stukje Vondelpark waar al die paleizen staanquote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Die eerste. Als ik die zie dan word ik altijd hard.
Echt man. Loop ik gewoon de hele dag met een stibba daaro.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stukje Vondelpark waar al die paleizen staan. En die straatjes eromheen
.
Ook bizar makkelijk kænkerdure auto's spotten altijd.
Sowieso die huizen aan de Apollolaanquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sick, nieuwe doel genoteerd.
Van Basten woont daar toch ook?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stukje Vondelpark waar al die paleizen staan. En die straatjes eromheen
.
Ook bizar makkelijk kænkerdure auto's spotten altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |