Ga jij nog wel 'ns naar de gym?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk allemaal in een week? Volgens mij chill jij hem dag in dag uit.Ben je niet van plan om naar school te gaan ofzo?
Matig, heb volgende week toetsweek, kan mij totaal niet focussen op training met die gedachte in mij hoofd.quote:
Ah wel zonde, wat zijn je stats nu?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Matig, heb volgende week toetsweek, kan mij totaal niet focussen op training met die gedachte in mij hoofd.
Na toetsweek 8 weken vakantie, liften voor 't leven.
Geen idee, heb sowieso al enkele maanden niet getrained wegens andere prioriteiten. Wel zonde maar kon niet anders.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah wel zonde, wat zijn je stats nu?
meide.blogquote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ow, ik snap hem al.
http://meiden.blog.nl/hil(...)zichzelf-belachelijk
Dat is nog niks man, je hebt hier veredelde kastelen staanquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sick, nieuwe doel genoteerd.
Dat stukje Vondelpark waar al die paleizen staanquote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Die eerste. Als ik die zie dan word ik altijd hard.
Echt man. Loop ik gewoon de hele dag met een stibba daaro.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stukje Vondelpark waar al die paleizen staan. En die straatjes eromheen
.
Ook bizar makkelijk kænkerdure auto's spotten altijd.
Sowieso die huizen aan de Apollolaanquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sick, nieuwe doel genoteerd.
Van Basten woont daar toch ook?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stukje Vondelpark waar al die paleizen staan. En die straatjes eromheen
.
Ook bizar makkelijk kænkerdure auto's spotten altijd.
Ik heb wel eens een huisfeest gehad in zo'n joekel van een huis, 2 volle dranktafels vol met de gekste shitquote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt man. Loop ik gewoon de hele dag met een stibba daaro.
Da's zowat letterlijk bij me om de hoekquote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso die huizen aan de Apollolaan
Voornamelijk oud geldquote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat voor mensen wonen daar nou? Moeten wel aardig bekende zijn van grote bedrijven oid?
Er hebben wel leden van de koninklijke familie gewoond in die paleizen aan het Vondelparkquote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat voor mensen wonen daar nou? Moeten wel aardig bekende zijn van grote bedrijven oid?
Dat heb ik dit jaar ook weleens in zo'n huis in Haarlem gehad. Echt bizar was dat.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een huisfeest gehad in zo'n joekel van een huis, 2 volle dranktafels vol met de gekste shit!
Marc Klein-Essink, leeft die nog?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een huisfeest gehad in zo'n joekel van een huis, 2 volle dranktafels vol met de gekste shit!
[..]
Da's zowat letterlijk bij me om de hoek.
[..]
Voornamelijk oud geld. Verder BN'ers (presentators zoals Marc Klein-Essink, sporters en van Basten bijv, en acteurs enzo) en natuurlijk een klein groepje jonge succesvolle mensen.
Daarna was al z'n geld en roem waarschijnlijk op want ik hoor al jaren niks van die gastquote:Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huisfeest dat ik bedoelde was in die crib
Als ik zo'n sawa had woonde ik ook in zo'n huis.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zei die vanaf z'n sawa.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |