En dan te bedenken dat je dat er ook allemaal weer uitschijt.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten met één croissantje, twee beschuitjes met aardbeien en een bananensmoothie. Daarna 3 volkoren crackers mat bramenjam gegeten. Als lunch een bord bami met hete kip, rendang en sajoerboontjes, als avondeten 2 tortilla's met zalm met als toetje stukken watermeloen en net toen ik die reactie op jouw foto typte weer twee beschuitjes met aardbeien gemaakt en nu heb ik weer hongerIk krijg vreetkicks als ik de hele dag thuis zit.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je dat er ook allemaal weer uitschijt.
[ afbeelding ]
quote:
Dat hoef jij niet, gratenpakhuis dat je bent. Gewoon goeie dingen eten en krachttrainen afwisselen met interval cardio.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef Juminelle het volgende:
En klopt Etha, ik moet sowieso alles bij gaan houden. Misschien even een schema maken ofzo, maar ik weet dat ik me daar toch niet aan ga houden
Excuse mequote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet, gratenpakhuis dat je bent.
Weet jij niets vanquote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was een overdrijving. Je bent gewoon skinny genoeg.
Zo diehard ben ik zelfs nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij, Jumi en Junamii eten me er gewoon uit. Maar dan gewoon serieus hè.
Ik heb toch die pics laatst gezienquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet jij niets vanMaar goed, hier ga ik geen een discussie van maken.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt wel mee ik eet de laatste weken juist ankerweinigquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Juminelle het volgende:
En mi jezus Vas, na 2 broodjes doner ontplof je gewoon.
Bitch please. Endo represent hier.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk dat dat tussen Choco en mij gaat
Ik op 45%, wat nu?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb op 25% gezeten, wie komt hier endo zeggen.
Ik ook wel hoor, no problemz.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb op 25% gezeten, wie komt hier endo zeggen.
Sorry no mods allowedquote:
goeie failquote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij doet t idd nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij de rest welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
Alle endo's verzameluhhhhh.Zak zak zak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik niet meer door m'n pens![]()
Deathlift or Die.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
Alle endo's verzameluhhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanvalluhhhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanvalluhhhhhh.Dat plaatje is zo oud, volgens mij zijn die 2 inmiddels ouder dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn denk ik vroegtijdig dichtgeslibtquote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat plaatje is zo oud, volgens mij zijn die 2 inmiddels ouder dan jij.
mooie vrouwen poepen nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je dat er ook allemaal weer uitschijt.
[ afbeelding ]
Echt, deze pic is echt minstens 10 jaar oudquote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat plaatje is zo oud, volgens mij zijn die 2 inmiddels ouder dan jij.
Dan doe je dat toch, wie houd je tegen?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef junamii het volgende:
Door jullie wil ik nog een avondmaaltijd naar binnen werken
Niemand, maar ik kan echt niet nog meer etenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch, wie houd je tegen?
Pics?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Niemand, maar ik kan echt niet nog meer eten
Ga zo zwemmen, sauna enzo.
Picsquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag ook gedaan na het gymmen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef junamii het volgende:
[..]
HAHA fuquote:
ik heb wel die hyves erover opgericht hequote:
Echt?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik heb wel die hyves erover opgericht he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |