Waarom niet dat wat je nu hebt bijhouden? Stond je wel tof volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
This beard thing ain't gonna work out.
Ik ga maar voor de stache + sik.
DM me die link manquote:Op maandag 18 juni 2012 16:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hat je maar nie met persilla vreemt moeten gaan :S
[..]
Oh ok dan niet doei.
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Ook goed. Link naar je FB dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jawel, je keek.
En dan haten op Ypenburgquote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef jna het volgende:
[..]
Opa krijgt cel voor moord vriend kleindochter
Er is geen cohesie te bekennen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom niet dat wat je nu hebt bijhouden? Stond je wel tof volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga soppenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er is geen cohesie te bekennen.Heb het nu bijna een maand laten groeien en het lijkt allemaal een beetje bij elkaar geraapt.
Als ik gewoon mijn bakkebaarden scheer kom ik er denk ik nog wel mee weg.Neeeee, niet doen. Dat is ankerlelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga soppen
Toch even gesopt omdat het Pharrell is, en omdat hij er gewoon mee weg kan komen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik heb de Pharrell factor.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neeeee, niet doen. Dat is ankerlelijk.
Toch even gesopt omdat het Pharrell is, en omdat hij er gewoon mee weg kan komen.
Mijn punt is dus dat mijn bakkebaarden juist wel goed zijn. Maar het groeit maar tot halverwege mijn wangen naar mijn mond toe dus ik kan die shit beter afscheren.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mannen zonder fatsoenlijke bakkebaarden
. Zelfs mijn sideburns hebben #swag.
Issues van de baardelijke aard.quote:
Je zit net in de puberteit?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn punt is dus dat mijn bakkebaarden juist wel goed zijn. Maar het groeit maar tot halverwege mijn wangen naar mijn mond toe dus ik kan die shit beter afscheren.
Shit moet connecten of moet gewoon niet.
Die van mij connecten als Nokia, zoals een echte baas betaamt.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn punt is dus dat mijn bakkebaarden juist wel goed zijn. Maar het groeit maar tot halverwege mijn wangen naar mijn mond toe dus ik kan die shit beter afscheren.
Shit moet connecten of moet gewoon niet.
Heb je wel al een krul boven je lul, CB?quote:
quote:
HA! Goeien.quote:
Een berenvacht.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je wel al een krul boven je lul, CB?
Papa was gierig en wilde zijn genen niet afstaan.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Joeboesee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Dit ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe met je mee.quote:
If not now, then when.
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef jna het volgende:
Ik vind het wel weer genoeg voor vandaag in de gym. ZU HAUSE!
Wat doe jij eigenlijk allemaal in een week? Volgens mij chill jij hem dag in dag uit.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga ook maar eens iets nuttigs doen vandaag. Even m'n vakantievetjes eraf zweten in de gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |