Ik heb wel eens een huisfeest gehad in zo'n joekel van een huis, 2 volle dranktafels vol met de gekste shitquote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt man. Loop ik gewoon de hele dag met een stibba daaro.
Da's zowat letterlijk bij me om de hoekquote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso die huizen aan de Apollolaan
Voornamelijk oud geldquote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat voor mensen wonen daar nou? Moeten wel aardig bekende zijn van grote bedrijven oid?
Er hebben wel leden van de koninklijke familie gewoond in die paleizen aan het Vondelparkquote:Op maandag 18 juni 2012 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat voor mensen wonen daar nou? Moeten wel aardig bekende zijn van grote bedrijven oid?
Dat heb ik dit jaar ook weleens in zo'n huis in Haarlem gehad. Echt bizar was dat.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een huisfeest gehad in zo'n joekel van een huis, 2 volle dranktafels vol met de gekste shit!
Marc Klein-Essink, leeft die nog?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een huisfeest gehad in zo'n joekel van een huis, 2 volle dranktafels vol met de gekste shit!
[..]
Da's zowat letterlijk bij me om de hoek.
[..]
Voornamelijk oud geld. Verder BN'ers (presentators zoals Marc Klein-Essink, sporters en van Basten bijv, en acteurs enzo) en natuurlijk een klein groepje jonge succesvolle mensen.
Daarna was al z'n geld en roem waarschijnlijk op want ik hoor al jaren niks van die gastquote:Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huisfeest dat ik bedoelde was in die crib
Als ik zo'n sawa had woonde ik ook in zo'n huis.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zei die vanaf z'n sawa.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik zo'n sawa had woonde ik ook in zo'n huis.
Luclatieve lijst.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik zo'n sawa had woonde ik ook in zo'n huis.
Sowieso.quote:
Over 10 jaar woon ik daar ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er hebben wel leden van de koninklijke familie gewoond in die paleizen aan het VondelparkEn iemand die ik ken die ook fucking rijk is
Ook een zakenman idd
Lekker drugsdealenquote:
Vrouwen van 19 die drugs gebruiken.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Jongens van 15 die met hun geld op de foto gaan
Je zou dat geld maar voor je hebben liggen. Word je compleet gek man.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij is dit meer.
[ afbeelding ]
Alhoewel, veel honderdjes bij jouwe.
Dan heb je het over Jumi ofzo want ik ben 18.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrouwen van 19 die drugs gebruiken.
Nog triester dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je het over Jumi ofzo want ik ben 18.
Maak 's een keer een pic van één bord, je kan toch nooit zoveel eten als een uitgehongerd paard man.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
2 borden pasta, prima post work-out meal.
Bord is op, rest van de pan heb ik wel nog voor je. Ogenblik.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maak 's een keer een pic van één bord, je kan toch nooit zoveel eten als een uitgehongerd paard man.
Ohhh shit, goed voer man. Pasta is altijd okéquote:Op maandag 18 juni 2012 18:31 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Was pannetje vol, rest wordt ingevroren![]()
Ja jammer dat ik morgen middag niet thuis bent anders had ik het als lunch opgewamdquote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohhh shit, goed voer man. Pasta is altijd oké.
Hardcore bulk jij.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik morgen middag niet thuis bent anders had ik het als lunch opgewamd
God allemachtig, 2? Ik krijg er nooit meer dan 1 weg, vreetschuurquote:Op maandag 18 juni 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb honger gekregen van je foto Etha, en ga me nu volstouwen met 2 broodjes döner
Je wilt niet weten wat ik over het algemeen allemaal wegkrijgquote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
God allemachtig, 2? Ik krijg er nooit meer dan 1 weg, vreetschuur!
Hoe is dat nou? Wetend dat ik zojuist twee borden vers gemaakte pasta heb gegeten en jij het met dat anti-voedsel moet doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb honger gekregen van je foto Etha, en ga me nu volstouwen met 2 broodjes döner
Cuttend mennn.quote:
Jij kan volgens mij best wel goed koken ofniet?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:31 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Was pannetje vol, rest wordt ingevroren![]()
Ik moet bekennen dat moeders dit heeft gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij kan volgens mij best wel goed koken ofniet?
Ziet er heerlijk uit!
Niet eten is het slechtste wat je kan doen. Gewoon goede vette, langzame koolhydraten en eiwitjes eten.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
Fijn dat hier foto's van eten worden gepost nu. Zelfdiscipline wordt op de proef gesteld.
Je kan gewoon kei veel eten en afvallen hoor? Ik weet niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
Fijn dat hier foto's van eten worden gepost nu. Zelfdiscipline wordt op de proef gesteld.
Ga je serieus helemaal niets eten vanavond?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
Weet ik, niet eten was ik ook niet van plan. Maar ik heb gewoon nonstop 'honger', ook al heb ik meer dan genoeg gegeten vandaagquote:Op maandag 18 juni 2012 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet eten is het slechtste wat je kan doen. Gewoon goede vette, langzame koolhydraten en eiwitjes eten.
Natuurlijk welquote:Op maandag 18 juni 2012 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je serieus helemaal niets eten vanavond?
Tanden poetsen. Water drinken. Talloze manieren om van honger af te komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik, niet eten was ik ook niet van plan. Maar ik heb gewoon nonstop 'honger', ook al heb ik meer dan genoeg gegeten vandaag
Oh dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik, niet eten was ik ook niet van plan. Maar ik heb gewoon nonstop 'honger', ook al heb ik meer dan genoeg gegeten vandaag
[..]
Natuurlijk welIk probeer alleen wat regelmatiger te eten en minder rotzooi naar binnen te proppen.
I know that feeling bro.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik heb nogsteeds honger.
Ik heb ontbeten met één croissantje, twee beschuitjes met aardbeien en een bananensmoothie. Daarna 3 volkoren crackers mat bramenjam gegeten. Als lunch een bord bami met hete kip, rendang en sajoerboontjes, als avondeten 2 tortilla's met zalm met als toetje stukken watermeloen en net toen ik die reactie op jouw foto typte weer twee beschuitjes met aardbeien gemaakt en nu heb ik weer hongerquote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tanden poetsen. Water drinken. Talloze manieren om van honger af te komen.
Geloof het of niet maar ik heb nogsteeds honger.
Maar eet je behalve dat toetje niets na het avondeten? Hoe kom je de avond door!?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan.
Ik heb dat ook, dus ik eet gewoon avondeten en eigenlijk heb ik heel snel daarna alweer trek.
En later op de avond eet ik dan pas een toetje, dat vult wel lekker. Anders kan ik niet slapen van de honger.
Beter minder suiker eten als je zo graag wilt afvallen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten met één croissantje, twee beschuitjes met aardbeien en een bananensmoothie. Daarna 3 volkoren crackers mat bramenjam gegeten. Als lunch een bord bami met hete kip, rendang en sajoerboontjes, als avondeten 2 tortilla's met zalm met als toetje stukken watermeloen en net toen ik die reactie op jouw foto typte weer twee beschuitjes met aardbeien gemaakt en nu heb ik weer hongerIk krijg vreetkicks als ik de hele dag thuis zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |