Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Achteraf scheelt het je een hoop tijd. Het is gewoon irrirtant om iedere x maar dat venster te openen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die ene klik die je moet doen, helemaal speciaal een programma voor downloaden zodat je dat niet meer hoeft te doen.
die vensterquote:Op maandag 18 juni 2012 11:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Achteraf scheelt het je een hoop tijd. Het is gewoon irrirtant om iedere x maar die venster te openen.
ik merk wel dat de webapp extreem sloom wordt als ie aanstaat jaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik sluit CE af nadat ik hem heb gebruikt, omdat mijn Chrome 100x per dag crasht als het aan staat
nee? Als je dat getal invoert in de webapp dan minimaliseert CE.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die venster
boeit me niet echt, hoef het maar twee keer te openen ofzo
200 bin webapp, ce, proces pakken, 200, first scan, 250 bin op webapp, ce, 250 next scan, active, value 150 en klaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee? Als je dat getal invoert in de webapp dan minimaliseert CE.
Of bedoel je dat je maar 2 items erop zet?
En dan als je de volgende pakt moet je de hele procedure opnieuw doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
200 bin webapp, ce, proces pakken, 200, first scan, 250 bin op webapp, ce, 250 next scan, active, value 150 en klaar.
nee hoor. Gewoon active aanvinken en alles erop pleuren.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan als je de volgende pakt moet je de hele procedure opnieuw doen.
hahahaha shitquote:Op maandag 18 juni 2012 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor. Gewoon active aanvinken en alles erop pleuren.
het is nog geen 10 seconden werk, om CE in te stellen per account. één keer instellen = 30 items erop gooien. Uitloggen -> inloggen op een ander account en weer 10 seconden de instellingen van CEquote:Op maandag 18 juni 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan als je de volgende pakt moet je de hele procedure opnieuw doen.
Dat wist ik dus nietquote:Op maandag 18 juni 2012 11:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
het is nog geen 10 seconden werk, om CE in te stellen per account. één keer instellen = 30 items erop gooien. Uitloggen -> inloggen op een ander account en weer 10 seconden de instellingen van CE
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wist ik dus nietik herhaalde de procedure steeds per item.
Ja wtf. Gelukkig weet ik het nu.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]jij helemaal klikken als een malle terwijl je maar een ding hoeft aan te vinken
Werken die sliders niet bij FUT?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:28 schreef Thorb het volgende:
2-0 achter dus maar weer uitgezet, probeer vanmiddag de halve finale wel
Wordt het ook zo'n zieke team met TOTY Ibra en Di Natale?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:33 schreef Toefjes het volgende:
Krijg wel vaak de fout dat de flash-plug-in crasht. Tamelijk irritant. De Nedelanders en Belgen worden bedankt voor bewezen diensten en worden weer verkocht. Het geeft de ruimte voor een Serie-A team
Nee, dat gaat m niet worden. Zal slechts 8 ton uit kunnen geven. heb je iets meer dan een halve TOTY Ibra voorquote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wordt het ook zo'n zieke team met TOTY Ibra en Di Natale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |