Bankiers krijgen teveel mogelijk gemaakt door het volk en de overheid, zorgverzekeraars krijgen teveel mogelijk gemaakt door het volk en de overheid.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blablabla boeiend.
Arme mensen die niet werken krijgen teveel, de rest boeit niet.
Ik als bankier kan dit tegenspreken, geef maar meer.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bankiers krijgen teveel mogelijk gemaakt door het volk en de overheid, zorgverzekeraars krijgen teveel mogelijk gemaakt door het volk en de overheid.
Voetballers ook. Door volk en overheid.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bankiers krijgen teveel mogelijk gemaakt door het volk en de oevrheid, zorgverzekeraars krijgen teveel mogelijk gemaakt door het volk en de overheid.
Bankier VSquote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik als bankier kan dit tegenspreken, geef maar meer.
U vleit me.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bankier VS.
U bent voortaan mijn voorbeeld voor alles wat goed is in de bankensector.
Laat het volk dan massaal naar een bank gaan met lagere bonussen. Nee dat willen ze niet, liever 0,5% meer rente. Dat daar extra risico's voor genomen tsjah, we hoeven toch niet te denken over ons eigen geld?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bankiers krijgen teveel mogelijk gemaakt door het volk en de overheid, zorgverzekeraars krijgen teveel mogelijk gemaakt door het volk en de overheid.
Ik heb het niet over de recepitonist of de helpdeskmedewerker bij een bank hequote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenminste, ik merk weinig van dat "gegraai".
Ik ook niet, maar ik kan me voorstellen dat je iets identificeert met wat je kent.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de recepitonist of de helpdeskmedewerker bij een bank he
Nou nouquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oei.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Geef hem wat credit, hij heeft receptionist bijna goed geschreven.quote:
Of je zit nog in een traineeship of je hebt slecht onderhandeld of je hebt idd een onder aan de bank organisatie piramide baan, 2 kennissen van mij die bij een bank werken en beide uit het bedrijfsleven komen lachen/schamen zich omdat ze veel meer betaald krijgen en het niveau bij lange na niet te vergelijken is met het bedrijfsleven.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenminste, ik merk weinig van dat "gegraai".
Oh je krijgt wel meer betaald, en betere voorwaarden, maar om dat al graaien te noemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of je zit nog in een traineeship of je hebt slecht onderhandeld of je hebt idd een onder aan de bank organisatie piramide baan, 2 kennissen van mij die bij een bank werken en beide uit het bedrijfsleven komen lachen/schamen zich omdat ze veel meer betaald krijgen en het niveau bij lange na niet te vergelijken is met het bedrijfsleven.
Een factor 2a3 meer dan in de industrie dat wil ik wel graaien noemen vooral omdat die banken niet veel bijdragen aan onze economische groei ze zijn juist een last geworden. Terwijl dan juist ook nog eens meer mensen bij banken zijn gaan werken de productieviteit van die diensten alleen maar aan het verminderen mag de industrie wederom hun best doen om toch nog een beetje bnp groei te realiseren. Ik zou er in ieder geval nooit willen werken in zo'n parastierende omgeving.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh je krijgt wel meer betaald, en betere voorwaarden, maar om dat al graaien te noemen.
Denk ook niet dat we zitten te wachten op dergelijk geblaat op de werkvloer, maar dat terzijde. Banken zijn gewoon essentieel, dat jij denkt dat we enkel een last zijn is niet echt het probleem van de sector eerlijk gezegd. Als jij je betalingen wilt financieren vanuit je oude sok of een hypotheek uit je reet wil trekken dan sta je daar vrij in.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een factor 2a3 meer dan in de industrie dat wil ik wel graaien noemen vooral omdat die banken niet veel bijdragen aan onze economische groei ze zijn juist een last geworden. Terwijl dan juist ook nog eens meer mensen bij banken zijn gaan werken de productieviteit van die diensten alleen maar aan het verminderen mag de industrie wederom hun best doen om toch nog een beetje bnp groei te realiseren. Ik zou er in ieder geval nooit willen werken in zo'n parastierende omgeving.
Banken krijgen gewoon teveel vrij spel. Met zoveel macht en invloed die zij hebben kunnen zij niet moreel omgaan. Zij missen die verantwoordelijkheid omdat het allemaal egoisten zijn die enkelt denken aan winst ipv ook de gevolgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk ook niet dat we zitten te wachten op dergelijk geblaat op de werkvloer, maar dat terzijde. Banken zijn gewoon essentieel, dat jij denkt dat we enkel een last zijn is niet echt het probleem van de sector eerlijk gezegd. Als jij je betalingen wilt financieren vanuit je oude sok of een hypotheek uit je reet wil trekken dan sta je daar vrij in.
We zitten al aan handen en voeten gebonden aan regeltjes en wetjes die juist tegenspreken wat jij hier zegt, het is gewoon godskolere irritant iedere keer die idiote verwijten naar je kop te krijgen terwijl je waarschijnlijk toch geen weet hebt van wat je zegt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Banken krijgen gewoon teveel vrij spel. Met zoveel macht en invloed die zij hebben kunnen zij niet moreel omgaan. Zij missen die verantwoordelijkheid omdat het allemaal egoisten zijn die enkelt denken aan winst ipv ook de gevolgen.
Amerikaans bankieren is inderdaad totaal anders, je wil niet weten hoeveel boeken vol wetten en handelingen banken hier in Nederland aan moeten voldoen, en al helemaal sinds 2008. Leuk en aardig dat mensen wat conspiracy gezanik op Amerikaanse blogs aannemen voor waarheid, maar serieus moet je het niet nemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
Is niet helemaal eerlijk inderdaad. Bankiers hebben in Nederland weinig in de pap te brokkelen godzijdank. Voor het echte gespuis moet je in de VS wezen.
Och de expres ingewikkelde leen-constructies als producten verkocht aan conusmenten die uiteindelijk zijn geklapt met als doel om snel winst te maken en de schulden afteschuiven op de belastingebtaler zeggen genoeg. Blijkbaar zijn de regels en wetten lang niet voldoende!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zitten al aan handen en voeten gebonden aan regeltjes en wetjes die juist tegenspreken wat jij hier zegt, het is gewoon godskolere irritant iedere keer die idiote verwijten naar je kop te krijgen terwijl je waarschijnlijk toch geen weet hebt van wat je zegt.
Prima, maar ga niet verwachten dat ik er in meega.
Expres ingewikkeld?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Och de expres ingewikkelde leen-constructies als producten verkocht aan conusmenten die uiteindelijk zijn geklapt met als doel om snel winst te maken en de schulden afteschuiven op de belastingebtaler zeggen genoeg. Blijkbaar zijn de regels en wetten lang niet voldoende!
Ach, het is natuurlijk niet bepaald onaannemelijk dat de financiele sector wel een ander te vertellen heeft in de VS. Er wordt daar natuurlijk niet voor jan lul als een male gelobbyd.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amerikaans bankieren is inderdaad totaal anders, je wil niet weten hoeveel boeken vol wetten en handelingen banken hier in Nederland aan moeten voldoen, en al helemaal sinds 2008. Leuk en aardig dat mensen wat conspiracy gezanik op Amerikaanse blogs aannemen voor waarheid, maar serieus moet je het niet nemen.
En goed ook. Maar ondanks de verscherpte regels verkopen jullie mafkezen nog hypotheken voor nieuwbouw-apparementen aan jongeren van nog geen 23 jaar!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amerikaans bankieren is inderdaad totaal anders, je wil niet weten hoeveel boeken vol wetten en handelingen banken hier in Nederland aan moeten voldoen, en al helemaal sinds 2008. Leuk en aardig dat mensen wat conspiracy gezanik op Amerikaanse blogs aannemen voor waarheid, maar serieus moet je het niet nemen.
Correct, maar wat te doen heeft met Nederlandse banken snap ik niet. Dat we naief in zijn gegaan in valse beloften en voorverwenselen van Amerikaanse banken m.b.t. de hypotheekschuldpakketten is inderdaad dom, maar om te zeggen dat we nergens aan gebonden zijn is quatsch.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk niet bepaald onaannemelijk dat de financiele sector wel een ander te vertellen heeft in de VS. Er wordt daar natuurlijk niet voor jan lul als een male gelobbyd.
Waarom? Omdat ze een huis willen kopen wellicht?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En goed ook. Maar ondanks de verscherpte regels verkopen jullie mafkezen nog hypotheken voor nieuwbouw-apparementen aan jongeren van nog geen 23 jaar!
Waarom?
Nederlandse banken lig ik dan ook niet wakker van.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct, maar wat te doen heeft met Nederlandse banken snap ik niet. Dat we naief in zijn gegaan in valse beloften en voorverwenselen van Amerikaanse banken m.b.t. de hypotheekschuldpakketten is inderdaad dom, maar om te zeggen dat we nergens aan gebonden zijn is quatsch.
Bullshit. Bullshit! als jullie een lastige klant aan de telefoon krijgen die te veel vragen stelt over hun afgesloten hypotheek dan wordt hij/zij professioeel afgeserveerd. Jullie weten precies wat jullie doen en weten precies hoe hoog de risicos zijn. Jullie praten er alleen omheen!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct, maar wat te doen heeft met Nederlandse banken snap ik niet. Dat we naief in zijn gegaan in valse beloften en voorverwenselen van Amerikaanse banken m.b.t. de hypotheekschuldpakketten is inderdaad dom, maar om te zeggen dat we nergens aan gebonden zijn is quatsch.
Je geeft die snelle jongens veel te veel eer.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bullshit. Bullshit! als jullie een lastige klant aan de telefoon krijgen die te veel vragen stelt over hun afgesloten hypotheek dan wordt hij/zij professioeel afgeserveerd. Jullie weten precies wat jullie doen en weten precies hoe hoog de risicos zijn. Jullie praten er alleen omheen!
Dat soort praktijken doe je maar zonder belastinggeld vieze steuntrekkers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |