Omdat Brabantquote:
Wat?quote:
Ben je niet bang dat nu op kamers gaan ongeveer faalgarantie voor je examens volgend jaar betekent?quote:
Ook wel natuurlijk. Het is een combinatie van factoren. Maar ik heb altijd al wat met Brabant gehad, moet hier toch weg, en het is daar gewoon goedkoper wonen (en kan dus met minder werk ook genoegen nemen dan)quote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen school, werk, vriend of weet ik wat?
Ik woon al jaren op mezelfquote:Op zondag 17 juni 2012 22:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat nu op kamers gaat ongeveer faalgarantie voor je examens volgend jaar betekent?
Christiano Ronaldo heeft van die perfecte geepileerde wenkbrauwen en toen bedacht ik me dat ik de mijne ook nog moest doenquote:
Ideaal om te doen tijdens een voetbalwedstrijdquote:Op zondag 17 juni 2012 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo heeft van die perfecte geepileerde wenkbrauwen en toen bedacht ik me dat ik de mijne ook nog moest doen
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo heeft van die perfecte geepileerde wenkbrauwen en toen bedacht ik me dat ik de mijne ook nog moest doen
Ja, Barbusse had het over zelfkastijding dus waarom ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ideaal om te doen tijdens een voetbalwedstrijd
Hokay, dat wist ik nietquote:Op zondag 17 juni 2012 22:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook wel natuurlijk. Het is een combinatie van factoren. Maar ik heb altijd al wat met Brabant gehad, moet hier toch weg, en het is daar gewoon goedkoper wonen (en kan dus met minder werk ook genoegen nemen dan)
[..]
Ik woon al jaren op mezelf
Mmm ja ieder zijn dingquote:Op zondag 17 juni 2012 22:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Barbusse had het over zelfkastijding dus waarom ook niet.
Toneelspelers eerste klasquote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
Die Portugezen zijn wel heel kwetsbaar zeg
Altijd ookquote:
Anders had je wel een punt gehad hoor. Maar nu maakt het niet zoveel uit waar ik dan precies woon, denk ik zomaar. M'n ouders wonen nu ook al niet om de hoek.quote:
In dat geval niet nee. Maar ga je ook van school wisselen dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Anders had je wel een punt gehad hoor. Maar nu maakt het niet zoveel uit waar ik dan precies woon, denk ik zomaar. M'n ouders wonen nu ook al niet om de hoek.
quote:
Ja, maar dat moet sowieso.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In dat geval niet nee. Maar ga je ook van school wisselen dan?
Ach, dat heb je toch wel aan zien komen?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef kree het volgende:
nou beetje jammer dit weer, berg de oranje rommel maar weer op
Jawel maar toch vindt ik het jammer.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat heb je toch wel aan zien komen?
Waarom?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja toch! Wij naar huis! Duitsland naar huis!
Jaquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gun het die kutPortugezen nog minderquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
M'n laatste certificaten halen.quote:
Oh. DL mag van mij wel winnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon! Omdat het kan! Het is toch een raar EK
Als het goed is wel jaquote:
Nee Spanje of Engelandquote:
Ik gun Portugezen nooit watquote:Op zondag 17 juni 2012 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik gun het die kutPortugezen nog minder
Hoi, neuken?quote:
Ik ook niet! Ik vind het echt -edit-. Ik verlies nog liever van Duitsland dan van Portugalquote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Spanje of Engeland
[..]
Ik gun Portugezen nooit wat
Dan Engelandquote:
Nee, sorry. Ik reis vanaf aankomend schooljaar naar Eindhovenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja
Ik moet alleen nog een kamer vinden, weet je nog iets?
Staat hier al opquote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken om te gaan zappen ja
Naar Denemarken - Duitsland
Alleen wanneer Nederland doorgaatquote:
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:22 schreef Casie het volgende:
[..]
Staat hier al op
[..]
Alleen wanneer Nederland doorgaat
Lijkt Anja welquote:
Je gaat van school veranderen?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik reis vanaf aankomend schooljaar naar Eindhoven
Goed bezigquote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef debeterebob het volgende:
9 Duitsland
6 Portugal
3 Denemarken
0 Nederland___!
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef debeterebob het volgende:
9 Duitsland
6 Portugal
3 Denemarken
0 Nederland___!
En hoe komt dat?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef debeterebob het volgende:
9 Duitsland
6 Portugal
3 Denemarken
0 Nederland___!
Mwah, het is gewoon een goede speler natuurlijkquote:
Nee, huilliequote:Op zondag 17 juni 2012 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mwah, het is gewoon een goede speler natuurlijk
Gewoon kut dat Nederland bij hun in de Poule zat
Ik waardeer hem wel als Speler van real Madrid
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is de laatste tijd niet meer
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het maakt nu ff niet uit, hij blijft Huinaldo op dit moment
link pls, zit mobiel.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Waar je hem heb ingesteld kan je hem ook kwijtraken.
Ik heb geen flauw idee, ik heb het aan me voorbij laten gaan toen.quote:
Ah kijk aan.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
thanks c_a. opfucken met dat oranje.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Dit dus.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:45 schreef debeterebob het volgende:
Ik houd mijn tag gewoon Oranje; als een baas.
Neh, ik niet. Nu ben ik voor Duitslandquote:Op zondag 17 juni 2012 22:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit dus.
Supporter tot de dood ons scheidt
Was wel tof geweest ja. Toen ik voor het eerst op die pagina was en maar uit 1 kleur kon kiezen, dacht ik even dat er nog een wit blokje naast zatquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neh, ik niet. Nu ben ik voor Duitsland Spanje en Engeland
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neh, ik niet. Nu ben ik voor DuitslandEngeland
ik zou nooit voor duitsland kunnen zijn als oranjesupporter. nu dus hopen dat spanje voor de 3e keer op rij een toernooi wint.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neh, ik niet. Nu ben ik voor Duitsland
Denemarken had ik het ook wel gegund. Alleen jammer dat het of Denemarken of Duitsland was. Nja, dan kies ik liever voor Duitslandquote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef debeterebob het volgende:
Nu mag Duitsland kampioen worden. Of een outsider. Engeland is het stiekem ook wel gegund en de Fransen hebben een leuk team.
Ik had het Denemarken ook wel gegund. Samen met Duitsland.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denemarken had ik het ook wel gegund. Alleen jammer dat het of Denemarken of Duitsland was. Nja, dan kies ik liever voor Duitsland
Nope, Duitsland is doorquote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
nog mensen die niet depressief en vol ongeloof naar de tv zitten te staren...?
Ik voel me behoorlijk kut, maar dat heeft een andere reden.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
Portugal gunde ik het nog het minst van deze poulequote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had het Denemarken ook wel gegund. Samen met Duitsland.
ooohquote:Op zondag 17 juni 2012 22:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik voel me behoorlijk kut, maar dat heeft een andere reden.
Ik vind het jammer maar dit is geen WK 2010 finalequote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
vind dat er weer lekker vaak op de grond gelegen werd... kunnen altijd nog aan de slag in ene of andere goedkope soap..quote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Portugal gunde ik het nog het minst van deze poule
Ik heb gister nog naar je gezwaaid!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik voel me behoorlijk kut, maar dat heeft een andere reden.
oh getver... welk vak en morgen examen of pas verder deze week?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oefenexamen aan het maken, maar het wil niet lukken.
waar?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb gister nog naar je gezwaaid!
Gelukkig pas over anderhalve week, maar het is 2 brieven schrijven en daar ben ik zo slecht in.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh getver... welk vak en morgen examen of pas verder deze week?
In je woonplaats. Ik heb je niet gezien, dus ik heb er maar een generieke zwaai van gemaakt.quote:
En -daarom- gun ik het de Portugezen ook nietquote:Op zondag 17 juni 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind dat er weer lekker vaak op de grond gelegen werd... kunnen altijd nog aan de slag in ene of andere goedkope soap..
Spanjequote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Engeland?
En Spanje al helemaal niet!
ah.. tijd zat! maar idd een rot opdrachtquote:Op zondag 17 juni 2012 22:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gelukkig pas over anderhalve week, maar het is 2 brieven schrijven en daar ben ik zo slecht in.
Niet gezien. Ik had hem op Denemarken - Duitsland staan met de hoop dat Denemarken (en Nederland) gingen winnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind dat er weer lekker vaak op de grond gelegen werd... kunnen altijd nog aan de slag in ene of andere goedkope soap..
Zo inderdaad!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het jammer maar dit is geen WK 2010 finaletoen was ik gebrrroken
Niet gezien dus.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In je woonplaats. Ik heb je niet gezien, dus ik heb er maar een generieke zwaai van gemaakt.
Klopt, maar gelukkig mag ik tijdens mijn examen al mijn aantekeningen en syllabus gebruiken.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah.. tijd zat! maar idd een rot opdracht
Toen was ik in tranenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo inderdaad!
Ik ben er nu al overheen
Ik zei: zal ik vanavond de vlaggetjes weghalen of morgen
Toch maar morgen, Spaanse vlag hangt uiteraard wel al weer buiten
ah dat scheelt!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig mag ik tijdens mijn examen al mijn aantekeningen en syllabus gebruiken.
Ik heb gelukkig nog wel fijn geschommeld daar naast de hockeyclub aan de kade. Damn, binnen enkele halen stond ik horizontaalquote:
Ik ookquote:Op zondag 17 juni 2012 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen was ik in tranen![]()
Ik baal alleen dat mijn poule zo opgefakt is
Hahaha wat ergquote:Op zondag 17 juni 2012 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ookHeb ehct zit huilen toen
EN Rob maar feest vieren
Hahahaha ja die was natuurlijk helemaal Happyquote:Op zondag 17 juni 2012 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha wat ergIk was ook zo boos op Sacha
Prrrikweg geleiquote:Op zondag 17 juni 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
tering.. ik krab me de ziekte.... gewoon 3x insectenbeten op mn kuit... krijg je van n dagje in t bos.... * jeukkkkkkkk * aaaaaaahhhh
heb ik niet.... heb t voor de zekerheid maar ingemeerd met bodulotion dak iig niet heel mn huid kapot krab...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Prrrikweg geleimaar datmoet je natuurlijk net in huis hebben...
Volgens mij was ze net op tijd terugquote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha ja die was natuurlijk helemaal Happy![]()
Die was toch ook in Spanje toen ze kampioen werden? Of was ze net terug?
Zeker ook geen mentholpoeder?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb ik niet.... heb t voor de zekerheid maar ingemeerd met bodulotion dak iig niet heel mn huid kapot krab...
Ik ga als ik net 23 ben al werken nigger. Mij langstudeerder noemenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Optyfen, langstuderende smoker, met een voorliefde voor Europa en referenda.
nee...quote:
Heb hier nog iets staan snarf.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee...denk er pas aan dak t moet kopen als ik jeuk heb (en 9/10 wanneer winkel dicht is) morgen maar ff iets bij de drogist halen
Ja, zeker als je vaker in de bossen bent te vindenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee...denk er pas aan dak t moet kopen als ik jeuk heb (en 9/10 wanneer winkel dicht is) morgen maar ff iets bij de drogist halen
jaquote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij was ze net op tijd terugergernis! En maar beweren dat ze voor Nederland was
Van twee walletjes eten
De rest is dus wel waarquote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga als ik net 23 ben al werken nigger. Mij langstudeerder noemen
Hahaha loederquote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Rob had een Spaans shirt aan, maar wel een oranje boxer
Zeer herkenbaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee, als je op mijn politiek gerelateerde topics had gelet vind ik dat veel mensen niet capabel genoeg om over belangrijke zaken te gaan beslissen. Derhalve ben ik tegen referenda en ik heb nog nooit in mijn leven gerookt en zal dat ook niet gaan doenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Moeten er nog vrouwen door mij getroost worden?
ff jurkje aan en een scheermes over die benen heenquote:
Das toch juist 1 van de belangrijkste punten van D66?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, als je op mijn politiek gerelateerde topics had gelet vind ik dat veel mensen niet capabel genoeg om over belangrijke zaken te gaan beslissen. Derhalve ben ik tegen referenda en ik heb nog nooit in mijn leven gerookt en zal dat ook niet gaan doen
Nope ik ben er al overheenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Er is geen partij waar ik mij volledig in kan vinden, deze bestaat ook voor jou niet neem ik aan.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch juist 1 van de belangrijkste punten van D66?
Huh wat?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
[..]
ff jurkje aan en een scheermes over die benen heen
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zodra ik aanbied mensen te troosten, zijn ze al getroost, zo goed ben ik
Nee, want ik heb al een grappig filmpje gepost.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef kutkloon7 het volgende:
ik kan niet eens een gewone handstandquote:Op zondag 17 juni 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik kan eindelijk de handstand pushup een beetje
Je klinkt meer als een GroenLinkser zo.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, als je op mijn politiek gerelateerde topics had gelet vind ik dat veel mensen niet capabel genoeg om over belangrijke zaken te gaan beslissen. Derhalve ben ik tegen referenda en ik heb nog nooit in mijn leven gerookt en zal dat ook niet gaan doen
Klopt, er is geen enkele partij waar ik het zelfs op alleen maar mijn kernpunten in kan vinden. Desalnietemin ben ik nu geneigd niet op D66 te gaan stemmen. Sorrie Dromquote:Op zondag 17 juni 2012 23:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is geen partij waar ik mij volledig in kan vinden, deze bestaat ook voor jou niet neem ik aan.
Zolang Sp niet al te groot word ben ik al heel blijquote:Op zondag 17 juni 2012 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, er is geen enkele partij waar ik het zelfs op alleen maar mijn kernpunten in kan vinden. Desalnietemin ben ik nu geneigd niet op D66 te gaan stemmen. Sorrie Drom
Op je 23e AL werken.. Gast ik werkte al op z'n 16equote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga als ik net 23 ben al werken nigger. Mij langstudeerder noemen
Ik ben te rechts voor Groenlinksquote:Op zondag 17 juni 2012 23:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je klinkt meer als een GroenLinkser zo.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zolang SP VVD niet al te groot word ben ik al heel blij
Nee hoor, zolang Duitsland nog niet is uitgeschakeld...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
We zijn net uitgeschakeld op het EK, politiek is totaal niet belangrijk nu
Met zo'n vaart zal dat niet lopen, maar een einde aan de vereuropanisering is een prima zaak.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Een linkse coalitie met SP als grootste partij zal de ondergang van de Nederlandse positie in de EU inluiden
Toch denk ik niet dat SP veel kans heeft.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Een linkse coalitie met SP als grootste partij zal de ondergang van de Nederlandse positie in de EU inluiden
Dat heeft me met correcte score wel 270+ pegels opgebrachtquote:Op zondag 17 juni 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
We zijn net uitgeschakeld op het EK, politiek is totaal niet belangrijk nu
Gek...ik vind juist een rechtse coalitie met VVD als grootste partij een gruwelbeeld.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Angstaanjagend veel kans, elke kans die ze hebben om in de coalitie te komen is er 1 teveelquote:Op zondag 17 juni 2012 23:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat SP veel kans heeft.
SP is anti EUquote:Op zondag 17 juni 2012 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze zakken altijd zodra de verkiezingen dichtbij komen. Ze hebben tot zover ik weet nog nooit in de regering gezeten, maar zou ze wel een kans willen geven.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat SP veel kans heeft.
Nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met zo'n vaart zal dat niet lopen, maar een einde aan de vereuropanisering is een prima zaak.
Ja.quote:
Ik stem dan ook in het belang van het land ipv het belang voor mezelf. Indirect eigenlijk wel voor mezelf mits wat ik verwacht wat er gaat gebeuren ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Maar in ieder geval geen korte-termijn-wat-is-het-beste-voor-mij-stemquote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gek...ik vind juist een rechtse coalitie met VVD als grootste partij een gruwelbeeld.
Om persoonlijke redenen dan
Als er nou eens meer zo dachtenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik stem dan ook in het belang van het land ipv het belang voor mezelf. Indirect eigenlijk wel voor mezelf mits wat ik verwacht wat er gaat gebeuren ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Maar in ieder geval geen korte-termijn-wat-is-het-beste-voor-mij-stem
wat dat betreft denken extreem rechts (PVV) en extreem links (SP) hetzelfdequote:
Oeh, goed ideequote:Op zondag 17 juni 2012 23:42 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben moe, heb honger en dorst ga zoiezo (zo rebels ben ik ghehehe) nog wel ff wat drinken en dna ene poging doen om mn honger te negeren en te gaan slapen, lukt t niet ga ik alsnog een broodje kaas maken... trek in... maar eten om kwart voor 12 is toch beetje ongewoon
Ik stem gewoon voor m'n eigenbelang, net zoals 95% van de stemmers doen. "Slim" stemmen doet iedereen op jouw leeftijd. Heck, ik deed dat (toen ik zo oud was als jij) ookquote:Op zondag 17 juni 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik stem dan ook in het belang van het land ipv het belang voor mezelf. Indirect eigenlijk wel voor mezelf mits wat ik verwacht wat er gaat gebeuren ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Maar in ieder geval geen korte-termijn-wat-is-het-beste-voor-mij-stem
PVV is niet extreem rechts, PVV is een linkse partij met rechtse opvattingen m.b.t. tot immigratiequote:Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dat betreft denken extreem rechts (PVV) en extreem links (SP) hetzelfde
Is een coalitie tussen die 2 dus helemaal een doemscenario voor Europa
Doemscenario voor Nederland, voor Europa weet ik nog niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dat betreft denken extreem rechts (PVV) en extreem links (SP) hetzelfde
Is een coalitie tussen die 2 dus helemaal een doemscenario voor Europa
Overdrijf niet zo man. De SP moet eerst maar eens zien dat ze in de regering komen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet serieus de mogelijkheden om te emigreren gaan bekijken als de SP aan de macht komt
Ik overdrijf niet eensquote:Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo man. De SP moet eerst maar eens zien dat ze in de regering komen.
Ik vind de PVV vooral een onrealistische partij.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
PVV is niet extreem rechts, PVV is een linkse partij met rechtse opvattingen m.b.t. tot immigratie
Ja, bizarquote:Op zondag 17 juni 2012 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
PVV is niet extreem rechts, PVV is een linkse partij met rechtse opvattingen m.b.t. tot immigratie
ze wijten alle ellende aan de Moslimsquote:Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind de PVV vooral een onrealistische partij.
Zal niet gebeuren. Zijn ze niet extreem genoeg voor. Verzameling neo-liberalen en linkse boomknuffelaars.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:50 schreef Koen66 het volgende:
Groen Links als "grote" partij in de regering lijkt me ook een gruwel
SP, PvdA, GL, D66quote:Op zondag 17 juni 2012 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waar moet de SP dan mee gaan regeren?
Ik kan je nu al zeggen dat die coalitie de grootste moeite gaat hebben 4 jaar vol te maken.quote:
Ja, dat zou nog kunnen ja. Maar groei van de SP zal wegkomen bij de PVV, PvdA en GL. Dus zo makkelijk zal dit nog niet worden.quote:
zijn er Moslims die niet aan de Islam doenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Hij wijt alle ellende aan de Islam en niet de moslims.
Dat sowieso.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen dat die coalitie de grootste moeite gaat hebben 4 jaar vol te maken.
Het verschil zit hem dat hij een religie veroordeelt en niet degenen die daar in geloven.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er Moslims die niet aan de Islam doen
Anti versus pro europa. Succes!quote:
dat is zo jaquote:Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het verschil zit hem dat hij een religie veroordeelt en niet degenen die daar in geloven.
Als je een religie veroordeelt, veroordeel je indirect toch ook de mensen die die religie aanhangen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het verschil zit hem dat hij een religie veroordeelt en niet degenen die daar in geloven.
D66 op 10 zetels inschatten, wat denk je wel niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, dat zou nog kunnen ja. Maar groei van de SP zal wegkomen bij de PVV, PvdA en GL. Dus zo makkelijk zal dit nog niet worden.
Zeg SP 30, PvdA 20, GL 10, D66 10, is wel vrij maximaal.
Stuk of 6.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
D66 op 10 zetels inschatten, wat denk je wel niet?
Waarom heb je je usericon veranderd?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens de uitspraken van de rechter is dat niet het geval geweest.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je een religie veroordeelt, veroordeel je indirect toch ook de mensen die die religie aanhangen.
quote:
Dat is een vraag die ik niet kan beantwoordenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou D66 met de SP willen regeren Drom?
Ik ben wel benieuwd hou jouw ideale coalitie er dan uitziet.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:00 schreef Koen66 het volgende:
ik zou wel eens een coalitie willen meemaken ZONDER CDA, VVD en vooral PvDA
PVV, SP en D'66?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hou jouw ideale coalitie er dan uitziet.
PVV. OBP, SOPN, GL, D66, CU, SGP, PvdD, Piratenpartijquote:Op maandag 18 juni 2012 00:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hou jouw ideale coalitie er dan uitziet.
Porno, wiet en alcohol verbiedenquote:
Ik ga die squatass van je achteraan en dan hebben we nog seks in het vliegtuig.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef Flippiee het volgende:
Geen seks buiten het huwelijk, dan emigreer ik direct.
Staat nog op mijn to do list wel, seks in een vliegtuig. Komt mooi uit wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga die squatass van je achteraan en dan hebben we nog seks in het vliegtuig.
lekker in dat krappe toiletjequote:Op maandag 18 juni 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat nog op mijn to do list wel, seks in een vliegtuig. Komt mooi uit wel.
Pas maar op hoor, als de SGP aan de macht is.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef Flippiee het volgende:
Geen seks buiten het huwelijk, dan emigreer ik direct.
Vervallen van stemrecht hoi 20e eeuw.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, als de SGP aan de macht is.
Iedere vrijgezel wordt dan maandelijks onderworpen aan een maagdenvlieskeuring. Er komt subsidie op een kuisheidsgordel en op seks voor het huwelijk staat het vervallen van stemrecht en een half jaar werken voor christelijke organisaties.
ben jij geen kuis meisjequote:Op maandag 18 juni 2012 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervallen van stemrecht hoi 20e eeuw.En christelijke organisaties als in ouderenzorg is wel te overleven hoop ik.
Kuisheidsgordel het id'eeeee
Mij niet laten stemmenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, als de SGP aan de macht is.
Iedere vrijgezel wordt dan maandelijks onderworpen aan een maagdenvlieskeuring. Er komt subsidie op een kuisheidsgordel en op seks voor het huwelijk staat het vervallen van stemrecht en een half jaar werken voor christelijke organisaties.
Dat wist ook nog niemandquote:Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-seks-voor-het-huwelijk-post.
Daarnaast moet de kerk de rol overnemen die nu de gemeente heeftquote:Op maandag 18 juni 2012 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervallen van stemrecht hoi 20e eeuw.En christelijke organisaties als in ouderenzorg is wel te overleven hoop ik.
Kuisheidsgordel het id'eeeee
Euhm, nee.quote:
Op zich vind ik die begin principes als meer voor je naasten etc. lang zo vreselijk niet, maar de rest.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarnaast moet de kerk de rol overnemen die nu de gemeente heeft
Vuige slet ben je toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm, nee.
[..]
Op zich vind ik die begin principes als meer voor je naasten etc. lang zo vreselijk niet, maar de rest.
Maar ja, een clubje als de ChristenUnie is een prima partij. Ook al ben je niet alle standpunten eens, je weet wat je aan ze hebt. Prima politici verder. Alleen in het kabinet duidelijk te onervaren.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm, nee.
[..]
Op zich vind ik die begin principes als meer voor je naasten etc. lang zo vreselijk niet, maar de rest.
SGP is alleen een tandje ergerquote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ja, een clubje als de ChristenUnie is een prima partij. Ook al ben je niet alle standpunten eens, je weet wat je aan ze hebt. Prima politici verder. Alleen in het kabinet duidelijk te onervaren.
Ik ben wel eens een slet genoemd, maar vuig.quote:
Ik heb een keer overwogen om op SGP te stemmen. Met veel partijpunten eens op een paar erg rechtse na dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ja, een clubje als de ChristenUnie is een prima partij. Ook al ben je niet alle standpunten eens, je weet wat je aan ze hebt. Prima politici verder. Alleen in het kabinet duidelijk te onervaren.
Vrouwen zijn voor SGP toch alleen maar broedmachines die in de keuken thuishorenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een keer overwogen om op SGP te stemmen. Met veel partijpunten eens op een paar erg rechtse na dan.
De SGP is behoorlijk rechts. Heeft trekjes van de PVV. Als het aan de SGP ligt mag er nooit meer een moskee gebouwd worden bijvoorbeeld. Alleen op de ethische punten zijn ze natuurlijk compleet anders. Maar de SGP vind ik een beetje een hypocriete partij en niet eens om hun vrouwenstandpunt.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een slet genoemd, maar vuig.
[..]
Ik heb een keer overwogen om op SGP te stemmen. Met veel partijpunten eens op een paar erg rechtse na dan.
Dat sowieso wel. En Bas was ook wel een baas. Gerespecteerd door de hele kamer.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Cees is volgens mij ook wel een redelijk integere politicus
Ja een reden waarom ik geen SGP stem.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn voor SGP toch alleen maar broedmachines die in de keuken thuishoren
Nouja dat trekje is wel begrijpelijk als Christelijke partij.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De SGP is behoorlijk rechts. Heeft trekjes van de PVV. Als het aan de SGP ligt mag er nooit meer een moskee gebouwd worden bijvoorbeeld. Alleen op de ethische punten zijn ze natuurlijk compleet anders. Maar de SGP vind ik een beetje een hypocriete partij en niet eens om hun vrouwenstandpunt.
Zelf voor meer begrip voor de christelijke religie bepleiten, maar aan de andere kant moslims zoveel mogelijk tegenwerken is een beetje krom in mijn ogen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja een reden waarom ik geen SGP stem.
[..]
Nouja dat trekje is wel begrijpelijk als Christelijke partij.
dat vind ik helaas een van de slechte eigenschappen van de meeste fanatieke geloven.....quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelf voor meer begrip voor de christelijke religie bepleiten, maar aan de andere kant moslims zoveel mogelijk tegenwerken is een beetje krom in mijn ogen.
Zit wat in.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelf voor meer begrip voor de christelijke religie bepleiten, maar aan de andere kant moslims zoveel mogelijk tegenwerken is een beetje krom in mijn ogen.
Dit is niet heel erg liberaalquote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:
Maar goed de meeste partijen hebben het in zich dat ze alles willen verbieden waar ze zich niet in kunnen vinden.
je ziet het ook met de huidige houding tov softdrugsquote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:
Maar goed de meeste partijen hebben het in zich dat ze alles willen verbieden waar ze zich niet in kunnen vinden.
Ik zou dan toch de pragmatische weg bewandelen. Maak het legaal, maar voorkom dat te jonge mensen er makkelijk mee in aanraking kunnen komen. Regel het centraal. Voorkom dat alles via het straatcircuit gaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet het ook met de huidige houding tov softdrugs
iddquote:Op maandag 18 juni 2012 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou dan toch de pragmatische weg bewandelen. Maak het legaal, maar voorkom dat te jonge mensen er makkelijk mee in aanraking kunnen komen. Regel het centraal. Voorkom dat alles via het straatcircuit gaat.
Wanneer starten wij onze partij Bobbo?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou dan toch de pragmatische weg bewandelen. Maak het legaal, maar voorkom dat te jonge mensen er makkelijk mee in aanraking kunnen komen. Regel het centraal. Voorkom dat alles via het straatcircuit gaat.
Is vragen om ellende. Niet dat al die drugsgebruikers zo goed zijn voor dit land, maar de illegaliteit lost niet zo veel op. Ondanks dat men gebruik van drugs zo veel mogelijk wil voorkomen, is het beter om dit standpunt te huldigen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd
Zoals het nu gaat met die Wietpas![]()
druk het lekker de illegaliteit in
Ik heb niet echt ambities. Ik ben wel vrij tolerant, maar denk dat onze gedachten vrij ver uit elkaar liggen nog. Een coalitie sluit ik niet uit nog.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer starten wij onze partij Bobbo?
Woordgrap?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Royco1 het volgende:
We hebben gewoon weer een keer een goede wereldoorlog nodig om alle neuzen weer dezelfde kant op te krijgen
waar drugs verboden zijn, neem de USA, daar ligt echt alles in criminele handen, maar is het gebruik er zeker niet minder omquote:Op maandag 18 juni 2012 00:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is vragen om ellende. Niet dat al die drugsgebruikers zo goed zijn voor dit land, maar de illegaliteit lost niet zo veel op. Ondanks dat men gebruik van drugs zo veel mogelijk wil voorkomen, is het beter om dit standpunt te huldigen.
Vraag me eigenlijk af hoe dat in landen gaat waar drugs gewoon verboden is.
NWO moet even huishoudenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Royco1 het volgende:
We hebben gewoon weer een keer een goede wereldoorlog nodig om alle neuzen weer dezelfde kant op te krijgen
Voor harddrugs kan je zelfde doen als voor softdrugs in principe. Alleen dan nog hoogdrempeligger.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar drugs verboden zijn, neem de USA, daar ligt echt alles in criminele handen, maar is het gebruik er zeker niet minder om
Daarom: softdrugs gelijk stellen aan alcohol, maar beiden demotiveren. Harddrugs zwaarder bevechten
waar leg je de grens? Moet zelfs Krokodil legaal zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor harddrugs kan je zelfde doen als voor softdrugs in principe. Alleen dan nog hoogdrempeligger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |