Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Nogmaals, die jongen is pas 18. Je kunt hem niks verwijten. Urby had daar moeten staan. Dit is niet de fout van Willems, maar de fout van van Marwijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heel die verdediging is 0.
Vooral Willems is echt
Oprotten met hem
Klopt precies.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nogmaals, die jongen is pas 18. Je kunt hem niks verwijten. Urby had daar moeten staan. Dit is niet de fout van Willems, maar de fout van van Marwijk.
Geniaal uitgepakt ja, anita en urby thuis latenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nogmaals, die jongen is pas 18. Je kunt hem niks verwijten. Urby had daar moeten staan. Dit is niet de fout van Willems, maar de fout van van Marwijk.
Daar heb je een punt. Maar zoals hij nu speelt kunnen ze hem beter een rood shirtje aan laten trekkenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Buttner had het nog beter gedaan dan Willemsquote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Geniaal uitgepakt ja, anita en urby thuis laten
Urby is nog slechter. Best knap, maar goed.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom speelt hij bij een middelmatige ploeg als AC Milaan af en toe linksback, puur omdat hij slecht is.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef DutchSL het volgende:
Pure onzin. Emanuelson is NOG slechter verdedigend. Is iedereen al vergeten hoe die op LB speelde vroeger
Waar wil je nou weer die Anita neerzetten, snap echt niet wat mense met Anita hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Geniaal uitgepakt ja, anita en urby thuis laten![]()
![]()
Waar had anita moeten staan volgens jou dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Geniaal uitgepakt ja, anita en urby thuis laten![]()
![]()
onder de dug out denk ikquote:Op zondag 17 juni 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar wil je nou weer die Anita neerzetten, snap echt niet wat mense met Anita hebben
Hij speelt echt niet LB bij Milan, dat zijn leugens van hemzelf.. Antonini is daar de vaste LB en Urby de laatste wedstrijd is hij in de 80e minuut in komen vallen. En dan gaat hij zeggen dat hij daar de twee laatste wedstrijden speelde.. nee dus, 10 minuten als invaller tegen een laagvlieger.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom speelt hij bij een middelmatige ploeg als AC Milaan af en toe linksback, puur omdat hij slecht is.
hij speelde best aardig bij ajax op cdm, maar ja, daar hebben we veel betere spelers.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar wil je nou weer die Anita neerzetten, snap echt niet wat mense met Anita hebben
Tegen Arsenal speelde zelfs Mesbah, zo goed vinden ze Urbyquote:Op zondag 17 juni 2012 21:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij speelt echt niet LB bij Milan, dat zijn leugens van hemzelf.. Antonini is daar de vaste LB en Urby de laatste wedstrijd is hij in de 80e minuut in komen vallen. En dan gaat hij zeggen dat hij daar de twee laatste wedstrijden speelde.. nee dus, 10 minuten als invaller tegen een laagvlieger.
Ja laten we laten we Wijnaldum ook meenemen en Donk.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Van Aanholt misschien?
Die speelde wel goed op fut
Met afstand de slechtste speler op het veld is hij joh..hoe kan je zoiets nou bewerenquote:
Gregquote:Op zondag 17 juni 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met afstand de slechtste speler op het veld is hij joh..hoe kan je zoiets nou beweren
Inderdaad, Mesbah heeft er nog meer LB gespeeld dan Emanuelsson.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tegen Arsenal speelde zelfs Mesbah, zo goed vinden ze Urby(of was hij toen geblesseerd/niet ingeschreven, al zegt dat laatste al genoeg).
Mathijsen als minst slechte verdediger in deze kneuzenbende valt me ook niet tegen nog, maar de standaard is ook laagquote:
Die WK finale was ook puur geluk. Alleen tegen Uruguay en 1 helftje tegen Brazil was het spel aardig, de rest was echt slecht.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:49 schreef pascal08 het volgende:
Elk woord dat jullie vuil maken aan het neerhalen van een speler is verspilde tijd. Er ontbreekt gewoon iets in het spel en dat gaat dit EK niet meer terugkomen. Gewoon zorgen dat er nu vernieuwing in dit elftal komt is heeft de hoogste prioriteit en dat begint bij het aanstellen van een nieuwe bondscoach vind ik. Van Marwijk heeft het uitstekend gedaan, maar het is gewoon tijd voor een nieuwe visie.
Het halen van het WK was welquote:Op zondag 17 juni 2012 21:49 schreef pascal08 het volgende:
Elk woord dat jullie vuil maken aan het neerhalen van een speler is verspilde tijd. Er ontbreekt gewoon iets in het spel en dat gaat dit EK niet meer terugkomen. Gewoon zorgen dat er nu vernieuwing in dit elftal komt heeft de hoogste prioriteit en dat begint bij het aanstellen van een nieuwe bondscoach vind ik. Van Marwijk heeft het uitstekend gedaan, maar het is gewoon tijd voor een nieuwe visie.
Sneijder kan nog wel 2 jaar mee.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:49 schreef pascal08 het volgende:
Elk woord dat jullie vuil maken aan het neerhalen van een speler is verspilde tijd. Er ontbreekt gewoon iets in het spel en dat gaat dit EK niet meer terugkomen. Gewoon zorgen dat er nu vernieuwing in dit elftal komt heeft de hoogste prioriteit en dat begint bij het aanstellen van een nieuwe bondscoach vind ik. Van Marwijk heeft het uitstekend gedaan, maar het is gewoon tijd voor een nieuwe visie.
Ja, wat maakt mij die fag nou uitquote:Op zondag 17 juni 2012 21:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Sukkel. Willen jullie hem nu gewoon in de lappenmand bezorgen voor jullie eigen gewin?
JUPquote:Op zondag 17 juni 2012 21:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Sukkel. Willen jullie hem nu gewoon in de lappenmand bezorgen voor jullie eigen gewin?
Triest man...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, wat maakt mij die fag nou uit
Hoort erbij toggggquote:Op zondag 17 juni 2012 21:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
meer dan graag. Geldt ook voor Hazard als we tegen België spelen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
TR gemacht. Doodsbedreiging.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik kom Robben, Sneijder, RvP en Huntelaar persoonlijk afmaken.
Gr gr een boze Belg
Gooi een banaan naar Balotelli als je balls hebquote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gr gr een boze Belg
Wat maakt jou hem nou uit?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gr gr een boze Belg
Kuyt had natuurlijk vanaf het begin moeten spelen en dat zeg ik als Kuyt hater nummer 1. Nu met Robben heeft Coentrao steeds vrij spel om op te komen. Met Kuyt niet en die kan dan ook meteen Vd Wiel steunen met Ronaldo. Vd Vaart is inmiddels al 20 minuten (excl. rust) moe en nutteloos buiten zijn goal om. Daar had gewoon Sneijder moeten staan..wat moet hij nou op linksbuiten doen..dat wordt zo snel voorspelbaar. Extra pluspunt is dat Robben dan mooi weer naar links kan.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:59 schreef DutchSL het volgende:
Hoe moet Bertje nu wisselen?
Willems er uit voor Narsingh, Robben naar links en Narsingh rechts?
Luuk de Jong er bij in de spits?
Het zal wel weer Kuyt worden..
Ik hoop dat als de dag komt dat ik tijdens een wedstrijd van Duitsland in een Duits forum ga zitten posten, ze me in een psychiatrische inrichting op laten sluiten.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik reageer toch ook maar omdat ik het een beetje triest vind...
Hij had gewoon een signaal moeten geven en alle "sterren" uit de ploeg zetten, denk dat ze dan eens wakker zouden worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kuyt had natuurlijk vanaf het begin moeten spelen en dat zeg ik als Kuyt hater nummer 1. Nu met Robben heeft Coentrao steeds vrij spel om op te komen. Met Kuyt niet en die kan dan ook meteen Vd Wiel steunen met Ronaldo. Vd Vaart is inmiddels al 20 minuten (excl. rust) moe en nutteloos buiten zijn goal om. Daar had gewoon Sneijder moeten staan..wat moet hij nou op linksbuiten doen..dat wordt zo snel voorspelbaar. Extra pluspunt is dat Robben dan mooi weer naar links kan.
Jij wilt Portugal met Luuk de Jong, Schaars & Bouma gaan bestrijden?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hij had gewoon een signaal moeten geven en alle "sterren" uit de ploeg zetten, denk dat ze dan eens wakker zouden worden.
Ok mss moet ik wat opletten met jullie emoties nu danquote:Op zondag 17 juni 2012 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat als de dag komt dat ik tijdens een wedstrijd van Duitsland in een Duits forum ga zitten posten, ze me in een psychiatrische inrichting op laten sluiten.
Het lijkt me in ieder geval een signaal naar de spelers toe ja, en volgens mij zouden ze nog meer vechtlust tonen dan deze ploeg ook!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Jij wilt Portugal met Luuk de Jong, Schaars & Bouma gaan bestrijden?
Ziek mooi ingeschoten welquote:
MOTM Ronaldo lijkt me. Speelt ook gewoon erg goed.quote:
Ja, van Marwijk had de speaker om laten roepen dat iedereen hem moest uitfluiten.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:08 schreef stoereboii het volgende:
Hoe breek je een jonge gast: hem uitluiten terwijl de hele verdediging kut is..
Ja maar Ronaldo heeft al 10 andere versiesquote:Op zondag 17 juni 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MOTM Ronaldo lijkt me. Speelt ook gewoon erg goed.
Hij speelt weer erg sterk vandaag inderdaad. Media altijd zeiken over zijn gedrag maar hij speelt gewoon een goed toernooi.quote:
Bedoel je dit negatief op mij?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, van Marwijk had de speaker om laten roepen dat iedereen hem moest uitfluiten.
Nou dat is overdrevenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
Stekelenburg wordt ziek duur . 500k minstens
Wat?!quote:
Echt zo sloom weer iddquote:
Gaat die lullekop liggenquote:
Het verschil is dat we toen wel echt (op papier) goede spelers hadden, en niet alleen voorin zoals nuquote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef Toefjes het volgende:
Een wonder dat het nu pas gebeurt. Het slechtste Nederlands elftal sinds het WK 1990
2002 waren jullie er niet bij. Dan dus?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef Toefjes het volgende:
Een wonder dat het nu pas gebeurt. Het slechtste Nederlands elftal sinds het WK 1990
Toen was het team wel beter.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2002 waren jullie er niet bij. Dan dus?
En dan ook blijven liggen hè, gewoon die bal nakijkenquote:
Ook toen hadden we beter spelersmateriaal dan nu, dat was pas een faal jaquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2002 waren jullie er niet bij. Dan dus?
Helaas spelen we voetbal op gras en niet op papier. Zelfde scenario, eerst een geweldig toernooi, en daana helemaal niks.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het verschil is dat we toen wel echt (op papier) goede spelers hadden, en niet alleen voorin zoals nu
als portugal wint gaan denen sowieso naar huisquote:
Denen en Portugal (mits Portugal wint)quote:
FIFA commentaartje ditquote:Op zondag 17 juni 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas spelen we voetbal op gras en niet op papier. Zelfde scenario, eerst een geweldig toernooi, en daana helemaal niks.
ohquote:
Nee toch..quote:Op zondag 17 juni 2012 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als portugal wint gaan denen sowieso naar huis
Ik zie liever Portugal eruit gaan persoonlijk. Duitsers hebben nog toffe feesten als het Oktoberfestquote:
Goede reden mang.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie liever Portugal eruit gaan persoonlijk. Duitsers hebben nog toffe feesten als het Oktoberfest
Toen hadden we het materiaal om het goed te doen (en ach, we kwamen de eerste ronde door en als Rijkaard niet ging spugen hadden we denk ik nog van de latere wereldkampioen Duitsland gewonnen ook), dus dan moet de lat ook hoger liggen dan dit jaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas spelen we voetbal op gras en niet op papier. Zelfde scenario, eerst een geweldig toernooi, en daana helemaal niks.
Andries Jonkerquote:
DISCARDENquote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef kilozout het volgende:
Robben 90 in een pakje.
Iemand er belang bij?
Ja geef maar aan mijquote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef kilozout het volgende:
Robben 90 in een pakje.
Iemand er belang bij?
ik wil hem wel hoor.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef kilozout het volgende:
Robben 90 in een pakje.
Iemand er belang bij?
Inderdaad. Die lullen allemaal maar onzinquote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
"Een ploeg die er voor is gegaan. Een ploeg die alles heeft gegeven". Wat heeft die verslaggever in zijn thee gekregen?
Hoop nog twee andere verdedigers verder, we hebben een compleet nieuwe verdediging nodig. Misschien Willems die zich uitgroeit in twee jaar, maar dan nog eentje. En we krijgen oudere spelers. We moeten Belgie gewoon overnemenquote:
550c heb ik voor jequote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef kilozout het volgende:
Robben 90 in een pakje.
Iemand er belang bij?
ps3? ik ga hem wel gebruiken dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef kilozout het volgende:
Ik geef hem niet weg aan iemand die hem weer gaat verkopen.
ik ga hem niet verkopen ik doe hem in mijn team belooooofdquote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef kilozout het volgende:
MAAT, IK GEBRUIK HEM MAAT, PS3,quote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef kilozout het volgende:
ps3? i want voor mn nl teamquote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef kilozout het volgende:
quote:
Laat maar zittenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik geef hem niet zomaar weg, laat eens zien in welke creatie je hem gaat gebruiken.
Ik heb maar 5k. Dus datw ordt bronze of zilverquote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik geef hem niet zomaar weg, laat eens zien in welke creatie je hem gaat gebruiken.
IN ZIJN TEAM VAN 500K,quote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je hebt alles overgezet naar je ps3 en je zou stoppen met je xbox. Gun hem iemand anders die er wel echt wat mee doet..quote:
Je mag hem hebben als je hem gaat gebruiken, maar ik wil eerst zien hoe je hem gaat gebruiken.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb maar 5k. Dus datw ordt bronze of zilver
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt alles overgezet naar je ps3 en je zou stoppen met je xbox. Gun hem iemand anders die er wel echt wat mee doet..
Moment ik ga futheadje makenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je mag hem hebben als je hem gaat gebruiken, maar ik wil eerst zien hoe je hem gaat gebruiken.
Mate, verkoop hem voor coins, koop een PS3, verkoop coins, koop coins op PS3, geef die aan mijquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je mag hem hebben als je hem gaat gebruiken, maar ik wil eerst zien hoe je hem gaat gebruiken.
Kut kinderen ja, ze hebben hier in Dukenburg zelfs dwanghekken bij de ingang gezet waar die kinderen achter staan om te bedelen voor wat plaatjes.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
haha jullie zijn net een stel kinderen bij de albert heijn die een pakje voetbalplaatjes van een aardige huisvrouw willen hebben
dat deed ik laatst bij de plaatselijke supermarkt, wekelijkse boodschappen halen met mijn pa, allemaal van die kutpoppetjes, en die kinderen smeken, dus ik gooi ze zo in de lucht, je ziet ze er allemaal op afduiken als een stel gieren.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
haha jullie zijn net een stel kinderen bij de albert heijn die een pakje voetbalplaatjes van een aardige huisvrouw willen hebben
Een verdediging met Donk en Douglas zie ik wel zitten. Air force en 2 kasten van spelers.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sneijder kan nog wel 2 jaar mee.
Als RvP en Huntelaar hun vorm kwijtraken hebben we Ricky nog.
Fer wordt de opvolger van v. Bommel
Douglas versterkt de verdediging.
Vorm of Krul die Steek nog kan opvolgen.
Het komt wel goedddddddddd
ik had Ronaldo scoort minstens 2x qoutering 15quote:
Ja want het ligt aan het systeemquote:Op zondag 17 juni 2012 22:36 schreef Pobberd het volgende:
Ze moeten gewoon opnieuw beginnen. Andere bondscoach, ander systeem.
lool baasquote:Op zondag 17 juni 2012 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik had Ronaldo scoort minstens 2x qoutering 15
Same herequote:Op zondag 17 juni 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zag het al aankomen, ik word er niet warm of koud meer van
Is niet eerlijk want jij bent het gewend van Chelsea.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
CL winnaarquote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is niet eerlijk want jij bent het gewend van Chelsea.
Je bent ook niet echt een voetbalbeest te noemen, dat scheelt.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En daarom dus...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent ook niet echt een voetbalbeest te noemen, dat scheelt.
Het is in elk geval geen schlemielige uitschakeling zoals de andere keren. Dit was gewoon te slecht.
Vlaar was niet degelijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Noem eens een speler die niet 1 op 1 de helft van de keer geownd wordt? Vlaar speelde degelijk. De goal zijn fout? Sinds wanneer moet het centrum 1 op 1 staan als iedereen achterin staat? Van der Wiel geeft Ronaldo over maar waarom? Achter hem is niets en uit het middenveld kwam ook niets. 1 op 1 is gewoon levensgevaarlijk tegen Ronaldo.
echt man, zet die bril af.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Noem eens een speler die niet 1 op 1 de helft van de keer geownd wordt? Vlaar speelde degelijk. De goal zijn fout? Sinds wanneer moet het centrum 1 op 1 staan als iedereen achterin staat? Van der Wiel geeft Ronaldo over maar waarom? Achter hem is niets en uit het middenveld kwam ook niets. 1 op 1 is gewoon levensgevaarlijk tegen Ronaldo.
Klopt. Hecht meer waarde aan Chelsea dan het huidige elftalquote:Op zondag 17 juni 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent ook niet echt een voetbalbeest te noemen, dat scheelt.
Het is in elk geval geen schlemielige uitschakeling zoals de andere keren. Dit was gewoon te slecht.
quote:
Alles wordt laatste tijd duurderquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Thorb het volgende:
Ik zet bronze braziliaantjes er maar allemaal op want ze gaan voor 2kHeb er nog wel 30
Ja ok, je hebt gelijk. Hij gaf foute pass op foute pass, schoof nooit door om ruimte te creeren. Jij ziet een goal waar de man van Van der Wiel uit Vlaar zijn rug weg loopt en dan is hij kut. Kijk morgen alle cijfers en commentaren maar, Vlaar zal een voldoende krijgen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vlaar was niet degelijk.
Het is echt niet grappig hoe kut je altijd doet
Hoe lager de rating, hoe duurderquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Thorb het volgende:
Ik zet bronze braziliaantjes er maar allemaal op want ze gaan voor 2kHeb er nog wel 30
Meeste zijn in de 60, maar heb er een paar van 52 inderdaadquote:
Van der Wiel speelt ook altijd kut. En ja, dat geef ik toe als Ajacied.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt gelijk. Hij gaf foute pass op foute pass, schoof nooit door om ruimte te creeren. Jij ziet een goal waar de man van Van der Wiel uit Vlaar zijn rug weg loopt en dan is hij kut. Kijk morgen alle cijfers en commentaren maar, Vlaar zal een voldoende krijgen.
Portugal heeft echt niet zo'n goed team op papier hoor. Dramatische spits + keeper en een veel mindere bank. NL is minimaal gelijkwaardig ondanks onze achterhoede, maar het zegt genoeg als zelfs 11 BV'tjes als Portugal beter functioneren als team dan NL..quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef DutchSL het volgende:
Duitsland en Portugal hebben gewoon een prima team, wij hebben een half team.
Al hadden we van Denemarken moeten winnen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Benderquote:
Bij mij gaan ze voor 300c. Zit jij op Xbox markt A of Xbox markt B?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Thorb het volgende:
Komt door jouw clubnaam.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze voor 300c. Zit jij op Xbox markt A of Xbox markt B?
Niks, ik ben geen gloryhunter.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Rijst en vdm
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |