Gunstig voor Costa.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:51 schreef Pedroso het volgende:
De boni's zijn weg aan de finish. De 3 koplopers gaan het redden.
Op de moeilijke klimmen wordt hij er tot nu toe iedere keer van af gereden...quote:Op zondag 17 juni 2012 16:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
Deze klim is misschien te makkelijk/snel voor Gesink om een echt verschil te maken?
Ik denk dat Gesink niet aan verschil maken moet denken en blij mag zijn als hij bij de favorieten zit aan het eind.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
Deze klim is misschien te makkelijk/snel voor Gesink om een echt verschil te maken?
Denk het niet hoor. Schleck kan de laatste kilometers veel tijd goed maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:00 schreef Pro_Shifty het volgende:
Dan kan Kruiswijk nog de gehele ronde winnen.
Cool
Schleck gaat nog wel die klim op knallen.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:00 schreef Pro_Shifty het volgende:
Dan kan Kruiswijk nog de gehele ronde winnen.
Cool
Laatste kilometers zijn niet zo heel lastig, denk dat daar weinig verschillen gemaakt kunnen worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Schleck kan de laatste kilometers veel tijd goed maken.
Wel spannend. Gebeurt veel.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef thettes het volgende:
Kut ik mis het gewoon allemaal. Klinkt als een erg leuke rit.
Kruijswijk heeft 3 man achter zich.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef knep het volgende:
Kiserlovski rijdt niet omdat Kreuziger achter hem zit.
Kiserlovski rijdt niet omdat Kreuziger voor Kruijswijk staat (oei, wat een K'squote:
Uiteraard.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kiserlovski rijdt niet omdat Kreuziger voor Kruijswijk staat (oei, wat een K's) in het klassement.
Dat is het leukste aan deze aanval.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef DeeBee het volgende:
Valv.Piti aan het knechten, dat ik dat nog mag meemaken zeg...
Klopt. En in constateer dat dat een klotetactiek is.quote:
Tja, als Mollema met Leipheimer in de aanval had getrokken, dan zouden we het ook normaal vinden als Mollema niet mee zou rijden...quote:Op zondag 17 juni 2012 17:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt. En in constateer dat dat een klotetactiek is.
Tuurlijk. Maar ik kijk al een week met een oranjebril naar sport...quote:Op zondag 17 juni 2012 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, als Mollema met Leipheimer in de aanval had getrokken, dan zouden we het ook normaal vinden als Mollema niet mee zou rijden...
Hopen dat dat zo lang mogelijk duurt. Net als Vandevelde in de Giro, die liet het gat ook lekker oplopen met de Gendt.quote:
Moest toch vrij snel lossen op de voorlaatste klim.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef knep het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Wordt dus ook langzaam beter.
Maar toch in eigen tempo goed omhoog geredenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:13 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Moest toch vrij snel lossen op de voorlaatste klim.
Waar dan? Het is helemaal niet zo steil meer, Schleck had op dat stuk net moeten gaan, vlak voor waar Roy demarreerde...quote:
Dit.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef marcodej het volgende:
Gesink moet gaan zodra ze gepakt worden. Alles of niets.
Hij hoeft maar 14 seconde te pakken. 1 explosie is genoeg...quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waar dan? Het is helemaal niet zo steil meer, Schleck had op dat stuk net moeten gaan, vlak voor waar Roy demarreerde...
Dan is het te laat, denk ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef marcodej het volgende:
Gesink moet gaan zodra ze gepakt worden. Alles of niets.
Kansloos, want die klim eindige al 2 kilometer voor het einde zoals er stond.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij hoeft maar 14 seconde te pakken. 1 explosie is genoeg...
Valverde heeft de zege gered voor z'n teammaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:23 schreef Littlecreep het volgende:
Helaas. Stevo gegokt en verloren. Rabo tactisch geen fouten gemaakt, zat er helaas niet in vandaag.
Vanavond pakken we ze.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:23 schreef Leatherface het volgende:
Costa dus de eindzege. Eerste Portugees op de erelijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Sowieso haat ik alles wat Portugees is vandaag. Maar in het algemeen heb ik niet zoveel met een aanklamper als Rui Costa.quote:
Inderdaad, jammer dat het einde van de laatste etappe niet zwaar genoeg was. Een strook á 3km met 10% had toch nog wel wat verschillen kunnen geven.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien geen grote naam, maar de overwinning is dikverdiend.
Eerste etappe heeft hij toch wel wat laten zien.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sowieso haat ik alles wat Portugees is vandaag. Maar in het algemeen heb ik niet zoveel met een aanklamper als Rui Costa.
Rui Costa een aanklamper?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sowieso haat ik alles wat Portugees is vandaag. Maar in het algemeen heb ik niet zoveel met een aanklamper als Rui Costa.
Njah, okay dat is jouw goed recht.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gesink verloor daar een minuut. Dus tsja... Zo kunnen we alles wel terug redeneren.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:26 schreef Marcoss het volgende:
Schleck heeft de eindzege dus eigenlijk verloren in de slotmeters van etappe 1 waar hij compleet instortte en Costa er nog voorbij ging + bijbehorende boni's pakte.
Heeft heel veel van zijn successen te danken aan aanvallen.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vorig jaar op Super Besse toch anders niet inderdaad.
Rui Costa is normaal gesproken inderdaad een renner die wint na aanvallen, deze ronde heb ik hem weinig anders zien doen dan bijblijven op het tandvlees. Waarschijnlijk omdat hij niet beter kon (en hij is de verdiende winnaar hoor, daar niet van). Maar dan heb ik liever een Fränk Schleck die iets onderneemt.quote:
Of doordat Rabo hem achtervolgde terwijl ze dat eigenlijk niet hoefden te doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:26 schreef Marcoss het volgende:
Schleck heeft de eindzege dus eigenlijk verloren in de slotmeters van etappe 1 waar hij compleet instortte en Costa er nog voorbij ging + bijbehorende boni's pakte.
Rabo reed voor de overwinning, zo'n groep kan ook stilvallen na die demarrage van Kruiswijk, dan wint hij de ronde.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Of doordat Rabo hem achtervolgde terwijl ze dat eigenlijk niet hoefden te doen.
Vind Costa niet echt in dat rijtje passen, hij is nog jong en ik heb het gevoel dat hij nog wel verder kan groeien.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:39 schreef Leatherface het volgende:
Dit is een jaar waarin (goede) subtoppers mooie zeges boeken. Gerrans, Gasparotto, Iglinski, Hesjedal.
Ik vind Costa ook wel zo'n subtopper en ook wel Albasini. Hoewel de Ronde van Zwitserland en Catalonië natuurlijk weer anders zijn dan voorjaarsklassiekers of een grote ronde.
Daarom mag Costa een flinke fles Champagne aan Valverde cadeau doenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Rabo reed voor de overwinning, zo'n groep kan ook stilvallen na die demarrage van Kruiswijk, dan wint hij de ronde.
En dan had Rabo een podiumplek gehad. Precies mijn punt. Doordat Rabo ging rijden wint da Costa.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:44 schreef knep het volgende:
[..]
Daarom mag Costa een flinke fles Champagne aan Valverde cadeau doen.
Als hij zelf had moeten achtervolgen was ie er op het laatst finaal afgereden.
Podium Ronde van Zwitserland, olé! In kleinere rondes vind ik dat alleen de overwinning telt, en derde of vierde weinig uitmaakt. Alles van plek 2 t/m 5 is een mooi resultaat, niet meer en niet minder.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En dan had Rabo een podiumplek gehad. Precies mijn punt. Doordat Rabo ging rijden wint da Costa.
Ik denk dat niemand de tandem Costa-Valverde kapot had gereden, Schleck had z'n kruit ook al opgerookt denk ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En dan had Rabo een podiumplek gehad. Precies mijn punt. Doordat Rabo ging rijden wint da Costa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |