daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:12 schreef sinepedraap het volgende:
![]()
Ach beter op een goede manier leren dan onverwachts door zo'n bontkraagje toch
Eigenlijk wel, maarja dat zal volgens iedereen hier wel weer een HOAX zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
Ja, gogo, heb jij eigenlijk een grote penis?
nee, ze vind het leukquote:Op zondag 17 juni 2012 16:13 schreef rosepetals het volgende:
Is ze niet geschokt van wat ze heeft gezien?
Iets aan de late kant welquote:Op zondag 17 juni 2012 16:13 schreef summer2bird het volgende:
Ik was pas 14 toen ik erachter kwam wat "wippen" was.
Ik dacht toen toch echt dat je ouder was...quote:Op zondag 17 juni 2012 16:13 schreef summer2bird het volgende:
Ik was pas 14 toen ik erachter kwam wat "wippen" was.
Is tamelijk normaal voor kinderen om geïnteresseerd te zijn in dergelijke dingen. Sommige basisscholen beginnen ook al met seksuele voorlichting, wat mij een goed iets lijkt. Kinderen worden steeds eerder geslachtsrijp en zouden moeten weten hoe hier mee om te gaanquote:Op zondag 17 juni 2012 16:10 schreef gogosweden het volgende:
Ze heeft een boek gevonden met seksuele voorlichting voor pubers, hier staan dan ook getekende plaatjes in van naakte vrouw en man menschen.
En nu krijgen we om de 10 minuten te horen dat ze dat wel leuk vind. Of vragen zoals "gogo, heb jij een grote lul?" "mama, wat zijn noten?" etc etc
Dat kind is nog maar 8...( nein, geen pics. pedo's
![]()
)
Klacht lijkt me duidelijk. Ik begon pas rond mijn 12e
hoeveel cm?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maarja dat zal volgens iedereen hier wel weer een HOAX zijn
kom langs zou ik zeggen, dan kan je het zelf controleren
[..]
nee, ze vind het leuk
[..]
Iets aan de late kant wel