abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2004 @ 15:58:23 #176
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16914331
Nieuwe fans misschien?
  donderdag 5 februari 2004 @ 16:09:11 #177
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_16914684
Geen idee, maar er zijn er nu eenmaal weinig van. Een jaar in de verkoop betekent op zich nog niet zoveel, zeker omdat TON niet de grootste band is en dus niet zoveel cd's heeft verkocht van TOOTF.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_22559834
Zo lekker een oud topic omhoog trappen!

Luister net weer eens lack #1, heerlijk nummer blijft het! Oh, en ik heb nu bijna alle shirts, jaja geweldig. Alleen die van het nieuwe album hoef ik niet, dat vind ik maar "so so". \m/
  maandag 11 oktober 2004 @ 20:03:05 #179
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_22560182
Sow jij bent een echte. Ik vraag me af of ze uberhaupt nog fans hebben. Zelfs niet naar het zeer goede laatste album schijnt de belangstelling voor Type niet echt groot meer te zijn. hebben ze eigenlijk wel getourd na Life is killing me?? Ik vraag me nl af waarom ik er niet bij was als dat zo is.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_22560300
grappig dat ik juist vandaag nog een vraag over Type O in het trivia topic stelde
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_22561423
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 20:08 schreef bartrid het volgende:
grappig dat ik juist vandaag nog een vraag over Type O in het trivia topic stelde
En ik wist 'm
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 11 oktober 2004 @ 21:28:55 #182
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_22562115
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 20:03 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Sow jij bent een echte. Ik vraag me af of ze uberhaupt nog fans hebben. Zelfs niet naar het zeer goede laatste album schijnt de belangstelling voor Type niet echt groot meer te zijn. hebben ze eigenlijk wel getourd na Life is killing me?? Ik vraag me nl af waarom ik er niet bij was als dat zo is.
Ze zijn momenteel aan het touren in Amerika. Ik snap je punt trouwens ook niet zo, Life is killing me is van vorig jaar, het zou toch logisch zijn geweest als ze niet hadden getoured. Ik denk dat Type trouwens een stuk populaider is geworden met het laatste album omdat die een stuk toegankelijker is dan het andere werk.
  maandag 11 oktober 2004 @ 22:07:41 #183
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22562974
De tour deze herfst met Amorphis is uitgesteld ivm gezondheidsproblemen van Peter. Ze touren op dit moment dus niet. Een vriend van me zou de beveiliging regelen van hun optreden vandaag in het Irving Plaza, hartje New York, maar dat is dus ook niet doorgegaan.

Grappig dat dit topic vandaag omhoog gekickt wordt, ik postte namelijk nog geen halfuur hiervoor 'Peter Steele' bij het 'artiesten die je wel wil neuken' topic, haha

Ik heb ze zelf in 2003 voor het laatst zien spelen. Mochten ze de komende jaren in L'Amour, ook New York, spelen, dan vlieg ik geheid over. Een thuisfeestje wat ik voor geen goud zou willen missen! Ze zullen het vast wel doen, dus ook al komen ze voorlopig niet naar Nederland, ik hoef het toch niet zonder te doen. Gelukkig maar
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22566863
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 21:28 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ze zijn momenteel aan het touren in Amerika. Ik snap je punt trouwens ook niet zo, Life is killing me is van vorig jaar, het zou toch logisch zijn geweest als ze niet hadden getoured. Ik denk dat Type trouwens een stuk populaider is geworden met het laatste album omdat die een stuk toegankelijker is dan het andere werk.
Toegankelijker voor jou ja

"Life is killing me" draai ik dus zelden. Hij staat bij mij onderaan de lijst van alle officiele TON albums.

Er was vorig jaar een poll welk nummer de fans het belangrijkste TON nummer vinden. Dat is dus Black #1. Voor mij ook trouwens (maar ben dan ook een jongere oudere jongere).

Of ze populairder zijn geworden bij het grote publiek weet ik niet. Ik gun het ze wel, maar als ze deze koers blijven volgen zal ik met tegenzin hun volgende plaat kopen (als fan doe je dat toch namelijk).
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 09:03:01 #185
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_22569033
Nouja ik denk dat ze geen beter nummer als single uit hadden kunnen brengen als I don't wannabe me; voor nieuwe fans zoals ik is het toch echt wel een goede plaat. Wat niet wegneemt dat de hele cd toch wel weer snel verveelt dus ook ik heb er absoluut geen problemen mee als de volgende plaat weer meer de richting van October rust opgaat.
pi_22569906
Hier nog een echte type o fan!
Klote dat de tour gecancelled is ja, maar ik wacht af...
cynics are made, not born
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:46:13 #187
90273 merdeka
pi_22571257
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 00:45 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Toegankelijker voor jou ja

"Life is killing me" draai ik dus zelden. Hij staat bij mij onderaan de lijst van alle officiele TON albums.

Er was vorig jaar een poll welk nummer de fans het belangrijkste TON nummer vinden. Dat is dus Black #1. Voor mij ook trouwens (maar ben dan ook een jongere oudere jongere).

Of ze populairder zijn geworden bij het grote publiek weet ik niet. Ik gun het ze wel, maar als ze deze koers blijven volgen zal ik met tegenzin hun volgende plaat kopen (als fan doe je dat toch namelijk).
Ik ben een fan van het eerste uur, maar ik was blij met Life is killing me. (We Were) Electrocute is zelfs een van mijn favoriete nummers geworden.

Ik denk niet dat TON nu populairder is bij het grote publiek dan ten tijde van October Rust, wat overigens mijn favoriete album is. 'Die With Me' vind ik het beste nummer van Type O, maar da's persoonlijke smaak natuurlijk

Zelf was ik minder blij met 'World Coming Down'. Weet niet waarom, maar die plaat draai ik zelden.
pi_22572204
Misschien omdat October Rust toch best wel een feel-good plaat is... World Coming Down is behoorlijk depressief.

En als je de band zelf moet horen... tja die hebben een schijthekel aan October Rust. Die richting is ze destijds door de platenmaatschappij door de strot geduwd. Dat het dan nog steeds zo goed klinkt is wonderlijk, maar echt plezier hoor ik ze niet hebben.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 13:06:19 #189
90273 merdeka
pi_22572680
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 12:37 schreef Alcyone het volgende:
Misschien omdat October Rust toch best wel een feel-good plaat is... World Coming Down is behoorlijk depressief.

En als je de band zelf moet horen... tja die hebben een schijthekel aan October Rust. Die richting is ze destijds door de platenmaatschappij door de strot geduwd. Dat het dan nog steeds zo goed klinkt is wonderlijk, maar echt plezier hoor ik ze niet hebben.
Hihi.. veel plezier hoor ik ze sowieso niet hebben. En die hekel aan October Rust valt wel mee hoor, ze spelen de nummers ook vaak genoeg live en die relletjes die ze hebben zijn meestal oh zo fake. Peter heeft een raar gevoel voor humor, maar een goed gevoel voor publiciteit

Net als toen hij ooit een interview gaf met een Amerikaans metal magazine. Vertelde hij doodleuk dat hij zijn Amerikaanse paspoort had verbrand en de week daarvoor met een scandinavische hoer was getrouwd. Je zag de mevrouw van de platenmaatschappij zich doodschrikken Later was er in het blad trouwens helemaal niks terug te vinden over die onzin. Vond ie erg jammer

Mijn favoriete optreden was in Londen Astoria. Mr. Steele was juist daar uitermate goedgehumeurd, en liep de hele tijd de lullen met het publiek. En een meesterlijke setlist.
pi_22587294
Tja dan heb ik dat interview verkeerd geinterpreteerd of heeft de interviewer de band verkeerd geinterpreteerd. Ben trouwens niet vies van October Rust. Geweldige plaat om sex op te hebben.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 11:33:37 #191
90273 merdeka
pi_22593150
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 23:52 schreef Alcyone het volgende:
Tja dan heb ik dat interview verkeerd geinterpreteerd of heeft de interviewer de band verkeerd geinterpreteerd. Ben trouwens niet vies van October Rust. Geweldige plaat om sex op te hebben.
Waarschijnlijker is dat die interviewer totaal geen idee had wat hij wel en niet serieus moest nemen. En wat muziek voor onder de de sex betreft: Type O is sowieso wel een van de betere bands om sex op te hebben
pi_22710618
I don,t wanna be me dat nummer verveelt me nou nooit erg goede band wanneer komt er
weer een nieuw album?
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:06:15 #193
90273 merdeka
pi_22711100
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:47 schreef DarcMarc het volgende:
I don,t wanna be me dat nummer verveelt me nou nooit erg goede band wanneer komt er
weer een nieuw album?
Volgend jaar, als alles goed gaat! Ze zijn er mee bezig, hoewel het de laatste maand een beetje stil ligt... nog even geduld dus!
pi_22711198
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:06 schreef merdeka het volgende:

[..]

Volgend jaar, als alles goed gaat! Ze zijn er mee bezig, hoewel het de laatste maand een beetje stil ligt... nog even geduld dus!
Oke ik bijna niet wachten,maar de tijd gaat toch snel
pi_22719060
merdeka, heb jij ook een msn-adres toevallig?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:54:53 #196
90273 merdeka
pi_22719453
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:30 schreef Icicle het volgende:
merdeka, heb jij ook een msn-adres toevallig?
Ja, why?

Als je me iets wil vragen kan je dat trouwens beter per mail doen. Ik heb zelden de tijd om te msn-en, omdat ik veel reis.

[ Bericht 15% gewijzigd door merdeka op 19-10-2004 11:00:20 ]
pi_22719927
Neen, wil niets vragen, wil gewoon kletsen
Maar als ik geen mailadres van je heb, kan ik zélfs niet mailen.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:40:20 #198
90273 merdeka
pi_22720294
Heb je een mailtje gestuurd
pi_44571838
Posted: December 18, 2006, 06:56:58 by admin in .

SPV has issued dates for the new Type O Negative release "Dead Again". The dates announced are as follows:

MARCH 13 - USA/CANADA
MARCH 16 - GERMANY
MARCH 19 - EUROPE
  maandag 19 maart 2007 @ 18:10:06 #200
172358 oddman
Introspecteur
pi_47443295
Huh.
Das vandaag.
Toeval da'k dit topic lees!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')