Kink Fm heeft een tijdje in avondland niks meer van de T-o-N's gedraaid om deze reden...
Maarja, het is MOOIE muziek
Dus, tja... Ik wens ze veel suc6 in de toekomst!
Ik heb nog het spelletje: 'Blood 1' en daar zat een cd met een clip van Type O Negatives bij ![]()
Me was toen onwijs happy!
quote:ja, inderdaad, daar ging het over....
Op vrijdag 27 juni 2003 00:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb Arjan Grolleman's mening over 'I Like Goils' gehoord. Ik vind dat ie overdrijft. Het nummer is misschien wel hard voor homo's maar een sportieve homo met zelfspot zal hier wel om kunnen lachen!
hij had het er een week geleden nog over...
goed dat je de naam nog wist, it slipped my mind, beetje moe he
quote:Nee joh, het ging over zijn paarse knuffelkonijne-verzameling!!
Op vrijdag 27 juni 2003 00:11 schreef s00z het volgende:[..]
ja, inderdaad, daar ging het over....
hij had het er een week geleden nog over...
quote:TripleM!! Mooie review! Ik vind alleen dat pete zijn slag nog niet helemaal terug te pakken heeft. Teveel nummers nog een beetje een flauwe herhaling van oude nummers (deels october rust, deels bloody kisses). De echte esprit van slow deep and hard ontbreekt
Op donderdag 26 juni 2003 23:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn review staat dus op de frontpage en ik zie (en Tokus heeft dat goed opgemerkt) dat de playlist de oude promo playlist is. Maar aangezien dat de review een tijdje op de plank heeft gelegen is de oude playlist dus niet meer vervangen door de nieuwe. Wel een beetje jammer. Waarom schrijf ik dit nu hier? Nu ik ben weer eens op de frontpage verbannen.![]()
Nogmaals dank Tokus!
quote:Zie het ook net.
Op vrijdag 27 juni 2003 01:26 schreef Seborik het volgende:
TripleM is een andere user die de review van Toffe geplaatst heeft.
Bloody Kisses is het enige album van ze dat ik heb, maar moet zeggen dat er echt een hele berg zeer vette tracks op staan. Christian Woman en We hate everyone bijvoorbeeld om maar een paar van mijn favorieten te noemen.
Michaeltjuh: ik verzeker je ervan dat het GEEN copy-past- review is uit Aardschok. Uiteraard heb ik informatie gebruikt uit de Aardschok, ook omdat bij schrijven nog niet veel nieuwe stukken over Type O gepubliceerd waren. Ik verzeker je dat ik geen letterlijke stukken heb overgenomen (dat zou plagiaat betekenen, en ik zou als geen ander moeten weten hoe dom het is om zoiets te doen). Overeenkomstige stukken berusten dan hoogstens op puur toeval.
Geen enkel woord over de nieuwe cd, alleen maar gezeik over Peter Steele, homo hater, latente flikker etc. Leuk hoor, een recensie schrijven zonder enig commentaar over de muziek zelf.
quote:zeer triest...
Op vrijdag 27 juni 2003 16:56 schreef Frozen het volgende:
In de Nieuwe Revu staat ook zo'n geweldige review van de cd: een symbolische 1 ster krijgen ze...Geen enkel woord over de nieuwe cd, alleen maar gezeik over Peter Steele, homo hater, latente flikker etc. Leuk hoor, een recensie schrijven zonder enig commentaar over de muziek zelf.
quote:In dit geval gaat het om hoofdredactrice Jildou van der Bijl, iemand die sowieso een slecht gevoel voor smaak heeft.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:57 schreef Frozen het volgende:
Absoluut. Ik vraag mij toch af waarom zo'n recensie het blad haalt. De eindredacteur moet toch ook zien dat zo'n stuk geen enkele waarde heeft?
quote:Ja, zo maak je het wel makkelijk voor de gemiddelde user eh..
Op vrijdag 27 juni 2003 01:26 schreef Seborik het volgende:
TripleM is een andere user die de review van Toffe geplaatst heeft.
Josh bij de soundcheck.
Peter en zijn drankvoorraad.
Kenny... stond iets verder weg
Josh op de achtergrond
En nog even voor tegen het hek..
Ik heb ook nog wat AVI's.. maar weet niet hoe/waar ik die kan uploaden..
Jammer. Ik denk dat ik Peter maar eens een doosje varkensballen moet sturen. Misschien krijgt ie het door en wordt de volgende weer op niveau.
quote:Zelfs mn van nu metal houdenden vrienden vinden die cool
Op woensdag 9 juli 2003 15:49 schreef Wodan het volgende:
Video van I Don't Want to Be Me.
quote:Dit was waarschijnlijk hun laatste album.
Op donderdag 2 oktober 2003 06:37 schreef Alcyone het volgende:
Jammer. Ik denk dat ik Peter maar eens een doosje varkensballen moet sturen. Misschien krijgt ie het door en wordt de volgende weer op niveau.
quote:waarom denk je dat?
Op donderdag 2 oktober 2003 07:58 schreef Icicle het volgende:[..]
Dit was waarschijnlijk hun laatste album.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |