quote:Dan moet je eens onderaan kijken in de soundcheck, daar staan de lage punten.
Op maandag 12 augustus 2002 12:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Nou ja.. weet niet of Roadrunner nog zoveel invloed op het blad heeft. Maar het valt me wel op dat in de soundcheck nauwelijks lage punten worden gegeven. (vooral aan bekende bands... )...
En dat zijn vaak steengoede Black Metal cd's. Die worden vaak alleen door Rene Veerkamp begrepen.
quote:ja.. en vroeger had je Wim Balus... Hij kon echt heel goed schrijven, een enorme woordenschat. Alleen jammer dat ie hij te conservatief was. Alleen extreme metal kon hem bekoren. En zo gaf ie ooit eens een 12 aan Therapy?'s Infernal Love. En dat gaat mij iets te ver eerlijk gezegd.
Op maandag 12 augustus 2002 22:10 schreef Summoner het volgende:[..]
Dan moet je eens onderaan kijken in de soundcheck, daar staan de lage punten.
En dat zijn vaak steengoede Black Metal cd's. Die worden vaak alleen door Rene Veerkamp begrepen.
Maar andersom is het natuurlijk ook zo. Ook wel logisch gezien het feit dat iedereen een eigen stijl heeft.
Maar moet zeggen dat de cd van de maand meestal wel klopt...
Maar goed, ik ben blij dat er nog mensen zijn die er echt van houden. in mijn omgeving namelijk niemand. Ik heb de eer gehad om Mr. Steele in het echt te ontmoeten. ook al zijn wij even lang, lijkt het toch alsof die vent hoog boven je uittorend.
Bloody Kisses is en blijft voor mij toch een van de beste albums ooit gemaakt. Ik kan aanraden om eens te gaan kijken op http://www.typeonegative.net daar is een ( gruwelijk ) forum en een hoop vreselijk grappige info over de band.
dat is ook juist het leuke aan TON: ze nemen de boel totaal niet serieus.
Okay, gnoeg gepraat, ik heb even teveel bier op inmiddels.
quote:Haha, idd dat gaat veel te ver. Maar Wim Baelus gebruikt ook veel oud nederlands en dat gaf zijn reviews net wat extra's.
Op dinsdag 13 augustus 2002 01:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ja.. en vroeger had je Wim Balus... Hij kon echt heel goed schrijven, een enorme woordenschat. Alleen jammer dat ie hij te conservatief was. Alleen extreme metal kon hem bekoren. En zo gaf ie ooit eens een 12 aan Therapy?'s Infernal Love. En dat gaat mij iets te ver eerlijk gezegd.
quote:Ja, maar als goede reviewer moet je toch een zekere mate van objectiviteit beheersen. Een plaat kan me qua smaak wel niet liggen maar als ik hoor dat het wel goed in elkaar zit en voor liefhebbers van die stijl een aanrader is, zal ik hem de punten geven die hij verdient.
Maar andersom is het natuurlijk ook zo. Ook wel logisch gezien het feit dat iedereen een eigen stijl heeft.
En die soundcheckpunten verschillen ook erg veel. De laatste van Abigor bijvoorbeeld kreeg van Robbie Woning iets van 14 punten en van Veerkamp 85.
quote:ja klopt.. dat lijkt me erg raar ja... als je allebei de recensies leest denk je dat ze allebei een andere cd gehoord hebben... dat is echt vaag ja...
En die soundcheckpunten verschillen ook erg veel. De laatste van Abigor bijvoorbeeld kreeg van Robbie Woning iets van 14 punten en van Veerkamp 85.
* Type heeft ooit wel wat van ze gehoord, vond het wel lekker klinken...
Geen flauw idee welk nummer btw, was bij een maat van me, gewoon zitten chillen en luisteren...
quote:ze hebben nooit een queennummer op genomen volgens mij...
Op woensdag 21 augustus 2002 04:10 schreef BrianMay het volgende:
dat nummer van Queen wat ze verkracht hebben vond ik anders bar slecht
misschien live ooit eens gespeeld..
Bij mijn weten hebben ze alleen covers gedaan van:
Black Sabbath
Jimi Hendrix
Seals & Croft
Neil Young
The Beatles
en The Doors (live)
quote:Je mist er nog 3.
Op woensdag 21 augustus 2002 13:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ze hebben nooit een queennummer op genomen volgens mij...
misschien live ooit eens gespeeld..
Bij mijn weten hebben ze alleen covers gedaan van:
Black Sabbath
Jimi Hendrix
Seals & Croft
Neil Young
The Beatles
en The Doors (live)
quote:okay... eens diep nadenken...
Op woensdag 21 augustus 2002 13:39 schreef Anja het volgende:[..]
Je mist er nog 3.
ik kom er zo wel op
quote:Eentje er van is volgens mij erg onbekend maar is wel Steele zon beetje op zun mooist....
Op woensdag 21 augustus 2002 13:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
okay... eens diep nadenken...
ik kom er zo wel op
verder zou ik het niet weten...
quote:Britney Spears-baby hit me one more time
Op woensdag 21 augustus 2002 13:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Pictures of Matchstick men is er één van Status Quo... dan ben ik nog een Black Sabbath nummer vergeten (Paranoid en Black Sabbath)...verder zou ik het niet weten...
quote:aha.. ja.. livenummers...
Op woensdag 21 augustus 2002 13:54 schreef Anja het volgende:[..]
Britney Spears-baby hit me one more time
Nirvana-smells like teen spirit
En de mooiste:
Sarah McLachlan-possesion
quote:Die laatste niet hoor.
Op woensdag 21 augustus 2002 13:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
aha.. ja.. livenummers...
quote:Eerste ook niet btw.
Op woensdag 21 augustus 2002 13:57 schreef Anja het volgende:[..]
Die laatste niet hoor.
Zoek um maar es op.
quote:hadden ze dan eigenlijk moeten uitbrengen...
Op woensdag 21 augustus 2002 13:58 schreef Anja het volgende:[..]
Eerste ook niet btw.
quote:Hmm, van mij niet hoor, vreselijk nummer...
Op woensdag 21 augustus 2002 14:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
hadden ze dan eigenlijk moeten uitbrengen...
Ze hebben wel laatst Highway Star van Deep Purple gecoverd. Deze staat op de Nascar cd.
De Nostalgie
quote:95... toen was ik nog groen qua metal...
Op maandag 26 augustus 2002 21:15 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Ik heb ze live mogen aanschouwen op Dynamo '95, en ik moet zeggen, ik was erg onder de indruk. Vooral de nummers 'Christian Woman' en 'Black no 1' luister ik nog regelmatig...De Nostalgie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |