quote:Agreed.
Op dinsdag 06 augustus 2002 22:04 schreef _Etter_ het volgende:
Carnivore is echt super gaaf
quote:Live in de studio. Wat denk je zelf?
Waarom denk je anders dat die live cd van type o een bommelding staat (of die echt is of niet?).
TON rulez, Bloody kisses is het beste, gevolgd door October rust. De nieuwe mag nu al in de winkels liggen!
quote:hehe touche
Op woensdag 07 augustus 2002 12:47 schreef Magic666 het volgende:
you pay 15, 15 american dollars to get in here, and we're getting paid for this shit, so who's the real asshole here?!
Ook leuk voor de dames: de bootleg Dick O' Steele met fold-out voor het geslachtsdeel van Pete...
quote:ooit de hoes van Slow Deep and Hard eens nader bekeken?!
Op donderdag 08 augustus 2002 16:15 schreef Michaeltjuh het volgende:
Heh heh Type O' wereldband.Ook leuk voor de dames: de bootleg Dick O' Steele met fold-out voor het geslachtsdeel van Pete...
quote:http://www.roadrunnerrecords.co.uk/newsupdates/typeonegative.html
Op maandag 05 augustus 2002 21:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ongelooflijk! Geen enkel Type O topic hier op het Fokforum! En wie ben ik dan om de situatie zo te laten?Wel nu, we weten dat Type O al sinds 1999 geen studioalbum heeft opgenomen. Volgens de logische reeks (om de 3 jaar een cd) zou in 2002 weer een release moeten verschijnen.
Het nieuws is dat Type O Negative net een demo heeft opgenomen en aan Roadrunner heeft geleverd... dat kan dus nog wel even duren...
Tot die tijd moeten we het met de oude cd's moeten doen (de herft en de winter staan weer voor de deur)... en natuurlijk dit topic....
Vertel hier maar wat je van de band vindt, wat je favoriete cd is... de verwachtingen over de nieuwe cd/lp... en wat je maar kwijt...
beste album: Slow, Deep and Hard
Maar ook Bloody Kisses an World Coming Down zijn erg goed.
Carnivore vindt ik fantastisch. Twee albums:
- Carnivore
- Retaliation
Retaliation is veruit de beste (hardcore-metal). Met "Angry Neurotic Catholics als de song met de meest depressieve tekst die ooit is geschreven (en ik ken er toch wel een paar)
Wat betreft de interviews etc. : Peter Steele heeft nogal een sarcastisch geboel voor humor en fokt graag mensen
quote:dat is zeer opmerkelijk natuurlijk...
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:46 schreef Dr.Death het volgende:
Weetje vd dag:
Ooit wel eens opgevallen dat op alle CD's staat "product of Vinland" met een Skandinavisch aandoende vlag?
Vinland was de naam die de Noormannen gaven aan Amerika.
Op die manier wordt op subtiele manier de draak gestoken met de Columbus-verering in de USA: de noormannen waren veel eerder.
quote:op naar de platenboer voor Bloody Kisses!
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:19 schreef BDisOKE het volgende:
ik heb October Rust, mooie plaat wel!!
Na October Roest heb ik het eigenlijk een beetje opgegeven, ze zijn nu wel erg soft geworden.
Het mooiste nummer is inderdaad Summerbreeze.
quote:Je klaagt dat ze te soft zijn geworden en dan vind je Summerbreeze hun mooiste nummer......
Op zondag 11 augustus 2002 11:56 schreef bencramerben11 het volgende:
Ik ben ook sinds Bad Grrrl fan van Typo. Ben zelfs nog naar een concert van hun in Vredenburg te Nijmegen geweest. Daar speelden ze met Manhole en het toendertijd nog leukere MOONSPELL (cd Irreligious).Na October Roest heb ik het eigenlijk een beetje opgegeven, ze zijn nu wel erg soft geworden.
Het mooiste nummer is inderdaad Summerbreeze.
quote:haha idd, dat schoot ook net door mijn hoofd.
Op zondag 11 augustus 2002 17:31 schreef Anja het volgende:[..]
Je klaagt dat ze te soft zijn geworden en dan vind je Summerbreeze hun mooiste nummer......
Is die nie soft?
quote:beetje vaag inderdaad.. terwijl de laatste plaat van hun toch niet echt soft is
Op zondag 11 augustus 2002 20:23 schreef Summoner het volgende:[..]
haha idd, dat schoot ook net door mijn hoofd.
quote:Nou ja.. weet niet of Roadrunner nog zoveel invloed op het blad heeft. Maar het valt me wel op dat in de soundcheck nauwelijks lage punten worden gegeven. (vooral aan bekende bands... )...
Op maandag 12 augustus 2002 10:02 schreef Cynic het volgende:
Zal wel weer cd van de maand worden, hoezeer hij ook zal gaan zuigen (Ode aan Aardschok, het meest objectieve muziekblad)
quote:Ja das ook erg soft, maar toch wereldsmooi gedaan. Ik bedoel eigenlijk het wat meer geoliede geluid van nu tegenover het ruige geluid van Slow Deep en Hard.
Op zondag 11 augustus 2002 20:23 schreef Summoner het volgende:[..]
haha idd, dat schoot ook net door mijn hoofd.
Ik dacht toen BadGrrrl een track van MOONSPELL draaide, dat ze de nieuwe single van TON draaide. Het nummer heet: "Ruin & Misery". Ik was meteen verknocht. Kijk en vergelijk. ![]()
Wie heeft er ook hier een CARNIVORE- Tshirt, net als ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |