Heb je een foto? Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef LenP het volgende:
Het is gelukt =) zonder trekband. Ik ga vanavond naar de tweede slaapkamer doorleggen.
Bedankt voor de tips!
En bij 13-14 meter? Ik moet straks ongeveer 6-7 rijen leggen van 13-14 meter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:33 schreef RanTheMan het volgende:
tip voor als je hele lengtes tegen het kliks systeem in moet doen.. Maak een rij voor de hele kamer, sluit de kopse kanten alvast aan, en dan kun je met 2 man een hele lengte er in 1x inleggen.. Tot een breedte van 7 meter wil dat prima
tsja hoe goedkoper hoe lastiger, maar dat moet lukken met beleid en geduldquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En bij 13-14 meter? Ik moet straks ongeveer 6-7 rijen leggen van 13-14 meter.
Wat bedoel je met goedkoper? Ik heb nergens een prijs genoemd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tsja hoe goedkoper hoe lastiger, maar dat moet lukken met beleid en geduld
dat bedoel ik niet, maar duurder laminaat heetft over het algemeen een beter klik systeem waardoor de kopse verbindingen die je vooraf al klikt beter sluit.. Dus als je voordeel laminaat nemt is het een stuk lastiger te doen dan een quickstep achtig iets of hoger.......quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met goedkoper? Ik heb nergens een prijs genoemd?
Ah op die fietsquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet, maar duurder laminaat heetft over het algemeen een beter klik systeem waardoor de kopse verbindingen die je vooraf al klikt beter sluit.. Dus als je voordeel laminaat nemt is het een stuk lastiger te doen dan een quickstep achtig iets of hoger.......
Omdat hij het wilde doorleggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef leukstelzijbi het volgende:
waarom geen overgangs profielen tussen de deuren?
Let wel even op dat geadviseerd wordt dat 8 meter lengte de max is zonder dilateren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En bij 13-14 meter? Ik moet straks ongeveer 6-7 rijen leggen van 13-14 meter.
Wat is hier de achterliggende gedachte van?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:35 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Let wel even op dat geadviseerd wordt dat 8 meter lengte de max is zonder dilateren.
Geldt ook voor TS overigens.
Uitzetten van laminaat. 2cm rondom vrij is dan nog niet genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is hier de achterliggende gedachte van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |