abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2012 @ 12:02:38 #151
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_117187285
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wow, net gezien en moet zeggen, heftige film... wil ook even kijken wat jullie denken dat prometheus wilt overdragen

major spoiler, niet lezen als je 'm nog niet gezien hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 24 september 2012 @ 13:25:46 #153
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_117189630
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

SPOILER
Waarom praten we hier eigenlijk in spoilers over de film? De bioscoop release is lang en breed achter de rug en als je de film nog niet hebt gezien moet je niet in dit topic kijken lijkt me. :)

Ik denk persoonlijk niet dat het zwarte spul puur een biologisch wapen was dat uitsluitend een 'agressieve variant' voortbrengt.
Als dat het doel was van de Engineers hadden ze het leven op aarde al in een veel eerder stadium uitgeroeid om plaats te maken voor één of andere super agressieve worm, squid of Xenomorph. (Volgens Prometheus stamt de mensheid immers ook af van het zwarte spul, gecombineerd met het DNA van een Engineer).

Het zwarte spul lijkt mij eerder een onhandelbaar goedje, dat álle kanten op kan. Het kan een jumpstart veroorzaken in evolutie/intelligentie, maar in het geval van bijvoorbeeld die wormpjes kan het ook de pure overlevingseigenschappen versterken.

De link van Armageddon is een aanrader:
http://mashable.com/2012/(...)h-That-Opening-Scene
  maandag 24 september 2012 @ 13:26:49 #154
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117189663
Mooie plaatjes maar tis wel een standaard slasherverhaal, en 1 op 1 van de andere Alienverhaaltjes
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_117189812
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Waarom praten we hier eigenlijk in spoilers over de film? De bioscoop release is lang en breed achter de rug en als je de film nog niet hebt gezien moet je niet in dit topic kijken lijkt me. :)

Ik denk persoonlijk niet dat het zwarte spul puur een biologisch wapen was dat uitsluitend een 'agressieve variant' voortbrengt.
Als dat het doel was van de Engineers hadden ze het leven op aarde al in een veel eerder stadium uitgeroeid om plaats te maken voor één of andere super agressieve worm, squid of Xenomorph. (Volgens Prometheus stamt de mensheid immers ook af van het zwarte spul, gecombineerd met het DNA van een Engineer).

Het zwarte spul lijkt mij eerder een onhandelbaar goedje, dat álle kanten op kan. Het kan een jumpstart veroorzaken in evolutie/intelligentie, maar in het geval van bijvoorbeeld die wormpjes kan het ook de pure overlevingseigenschappen versterken.

De link van Armageddon is een aanrader:
http://mashable.com/2012/(...)h-That-Opening-Scene
Ja heb ik gelezen, maar vond het wel erg vergezocht. Zat weinig logica in mi.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117348907
Vorige week gezien :) Een van de slechtere films die ik in de afgelopen jaren heb gezien. Wat een drama :')
Conscience do cost.
pi_117349704
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef ems. het volgende:
Vorige week gezien :) Een van de slechtere films die ik in de afgelopen jaren heb gezien. Wat een drama :')
Als je niet van Ridley/Scifi houd moet je ook niet kijken
pi_117349938
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik ben dol op Scifi en was dol op Ridley. Neemt niet weg dat deze film pure rommel is.
Conscience do cost.
pi_117350158
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ben dol op Scifi en was dol op Ridley. Neemt niet weg dat deze film pure rommel is.
Wat is er rommel aan dan?
pi_117351198
De film begint wel veelbelovend en heeft een paar mooie actiescenes, vooral in de bioscoop was de stormscene heel goed. Helaas is er veel uit geknipt ook!
pi_117353078
Vond het toch wat matig voor een Sci-fi, eerder een fantasy film.

Ik vind vooral dat de acteurs zich onprofessioneel opstelden in een dergelijke ruimtevaart missie, daar zou een Nasa bijvoorbeeld al lang voor behoed hebben, deze zogenaamde "werknemers" oogden zeer onprofessioneel voor onderzoekers.

Daarbij leken ze ook totaal niet verbaasd en verrast omtrent de bevindingen en vondsten op de planeet, ze leken het allemaal zo logisch en normaal te vinden.
pi_117353935
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Apekoek het volgende:

Ik vind vooral dat de acteurs zich onprofessioneel opstelden in een dergelijke ruimtevaart missie, daar zou een Nasa bijvoorbeeld al lang voor behoed hebben, deze zogenaamde "werknemers" oogden zeer onprofessioneel voor onderzoekers.

Deze man ziet voor het eerst een scifi film _O-
pi_117354121
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef kensei het volgende:

[..]

Nee, slecht script en matige acteurs.
pi_117359602
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

De cameltoe van Charlize speelde wel sterk
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117359784
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef Gellarboy het volgende:
Eindelijk gezien en ik vond ‘m echt waanzinnig tof.
Het zag er echt OOGVERBLINDEND goed uit in 3D. Misschien wel de mooiste film die ik ooit gezien heb, qua visuals.

Verhaal was gewoon een standaard horror/actie-hap, maar ga nu alsjeblieft niet doen alsof Alien en Aliens meer waren dan dat. Al die films zijn gewoon vermakelijke popcorn films die lekker spannend zijn en er heel goed uitzien en als ik deze film scoor op die vlakken krijgt ‘ie van mij een dikke 9. Er zaten wat vermakelijke verwijzingen in naar de voorgaande (of dus, ehhh, latere) delen, maar ga ’t niet zo ingewikkeld zitten analyseren (alsof het de fucking actie-variant van American Beauty is). 8)7.
beste quote die er is.
Al dat gedoe dat het in niet kan in het echt.
Dat ze kan lopen na een buikoperatie. Wie zegt dat er morphine in die spuit ding zat.
Film speelt zich al vele jaren verder. misschien hebben ze wel iets ontwikkeld dat je geen pijn meer hebt. etc etc.
Het was gewoon een toffe film met mooie cgi en ik geef hem een 8.
pi_117359834
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

In (vrijwel) iedere SCI-FI film zijn ruimtevaarders onprofessioneel. Dat komt omdat in films ruimtereizen niet zo uniek is als in onze huidige werkelijkheid. Daarom is het een SCI-FI film, sherlock :')
pi_117359895
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef Gellarboy het volgende:
Eindelijk gezien en ik vond ‘m echt waanzinnig tof.
Het zag er echt OOGVERBLINDEND goed uit in 3D. Misschien wel de mooiste film die ik ooit gezien heb, qua visuals.

Verhaal was gewoon een standaard horror/actie-hap, maar ga nu alsjeblieft niet doen alsof Alien en Aliens meer waren dan dat. Al die films zijn gewoon vermakelijke popcorn films die lekker spannend zijn en er heel goed uitzien en als ik deze film scoor op die vlakken krijgt ‘ie van mij een dikke 9. Er zaten wat vermakelijke verwijzingen in naar de voorgaande (of dus, ehhh, latere) delen, maar ga ’t niet zo ingewikkeld zitten analyseren (alsof het de fucking actie-variant van American Beauty is). 8)7.
Ik quote hem ook even want het is gewoon waar. Absolute top popcorn actie scifi.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117360408
Best een leuke film om te zien, maar ik kan me ook vinden in de kritiek van maddox. Er zitten net iets teveel losse eindjes in het plot.
http://www.thebestpageint(...)=prometheus_nutshell
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_117361052
Volgens mij hebben ze niet meer dan 2 tientjes besteed aan het script }:|
pi_117362366
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:35 schreef kensei het volgende:

[..]

Wat is er rommel aan dan?
Ik vroeg me eerder af wat er überhaupt goed aan te noemen was? Waar Alien een hele toffe (maar geen briljante) film was kon ik in Prometheus geen enkel greintje kwaliteit ontdekken. De crew was ronduit stom en nog meer gestereotypeerd dan de gemiddelde disney film waardoor mijn inlevingsvermogen flink op de proef werd gesteld.

Mijn hoop leefde even op toen David geïntroduceerd werd, daar het in het begin wel een interessant karakter lijkt te zijn (gezien de rest stompzinnig is en ik de acteur erg tof vind) maar helaas wist ook hij nergens echt relevant te zijn. Vragen werden geopperd maar niet beantwoord, een gebrek aan basale logica nam de rest van de film over waardoor ik de 2e helft van de film gapend heb moeten doorstaan tot het eindelijk afgelopen was.

quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef kensei het volgende:

[..]

En zelfs als dat het geval is, wat dan :? Van het Scifi genre moet je maar accepteren dat het kut is en erdoorheen prikken ofzo?

Mijn mening heeft verder niets te maken met Ridley, Alien of andere Sci-fi films. Ik vind de film an sich vrij betekenisloos. Als je dat dan ook nog moet lijmen met argumenten als "alle scifi is zo" of "kijk niet als je geen fan bent van Ridley" dan kan ik niet anders concluderen dan dat het voor mij persoonlijk gewoon een heel zwakke film is. Prima dat andere mensen hem tof vonden maar ik vond het werkelijk een drama.
Conscience do cost.
pi_117363333
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vroeg me eerder af wat er überhaupt goed aan te noemen was? Waar Alien een hele toffe (maar geen briljante) film was kon ik in Prometheus geen enkel greintje kwaliteit ontdekken. De crew was ronduit stom en nog meer gestereotypeerd dan de gemiddelde disney film waardoor mijn inlevingsvermogen flink op de proef werd gesteld.

Mijn hoop leefde even op toen David geïntroduceerd werd, daar het in het begin wel een interessant karakter lijkt te zijn (gezien de rest stompzinnig is en ik de acteur erg tof vind) maar helaas wist ook hij nergens echt relevant te zijn. Vragen werden geopperd maar niet beantwoord, een gebrek aan basale logica nam de rest van de film over waardoor ik de 2e helft van de film gapend heb moeten doorstaan tot het eindelijk afgelopen was.

[..]

En zelfs als dat het geval is, wat dan :? Van het Scifi genre moet je maar accepteren dat het kut is en erdoorheen prikken ofzo?

Mijn mening heeft verder niets te maken met Ridley, Alien of andere Sci-fi films. Ik vind de film an sich vrij betekenisloos. Als je dat dan ook nog moet lijmen met argumenten als "alle scifi is zo" of "kijk niet als je geen fan bent van Ridley" dan kan ik niet anders concluderen dan dat het voor mij persoonlijk gewoon een heel zwakke film is. Prima dat andere mensen hem tof vonden maar ik vond het werkelijk een drama.
Anders leer je even lezen, die gast verwacht een nasa achtige organisatie in een SCI-FI film, daarover ging mijn opmerking.
pi_117363508
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef kensei het volgende:

[..]

Anders leer je even lezen, die gast verwacht een nasa achtige organisatie in een SCI-FI film, daarover ging mijn opmerking.
Rustig aan maar hoor mannetje :* Heb je de rest van mijn lap tekst al leren lezen?

Daarnaast kreeg ik ook al een soortgelijke opmerking van je om mijn oren, dus zie het als mijn reactie daarop:

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef kensei het volgende:

[..]

Conscience do cost.
pi_117364437
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Rustig aan maar hoor mannetje :* Heb je de rest van mijn lap tekst al leren lezen?

Daarnaast kreeg ik ook al een soortgelijke opmerking van je om mijn oren, dus zie het als mijn reactie daarop:

[..]

Het was geen persoonlijke aanval, ik ben niet boos hoor schatje :*

Ik heb verder niks toe te voegen aan je post, was gewoon benieuwd naar je mening
pi_117395036
Lui...ik heb gezien dat vanaf vandaag dus een 'extra' beschikbaar is van +/- 55 minuten.
Alle alternative scene's,ending en wat al niet meer. Iedereen weet wel waar dit te halen op usenet gezien de tekst.
pi_117395116
wat een enorme kutfilm vond ik dit zeg. :{

verre van origineel ook. sterker nog, hij deed me heel erg sterk denken aan alien vs predator. en ook die was enorm slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')