Dat maakt 't niet minder kansloos.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:45 schreef DaCobus het volgende:
Moet ik dat niet zelf weten?
En het is nog steeds gewoon legaal hoor om een film te downloaden in NL.
Na wat klikwerk daar kwam ik bij deze terecht en daar staan een goede opmerking, namelijk "The bad script is doubly disappointing because it seems convinced that having characters again and again say ‘Don’t you care about the Big Questions?’ somehow counts as addressing the Big Questions.". De beste manier om het te beschrijven is oppervlakkige diepgang.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:19 schreef qwry het volgende:
Geen idee of deze blogpost al gepost is. Als je tijd over hebt is ie het lezen wel waard.
haha das een goeie idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Na wat klikwerk daar kwam ik bij deze terecht en daar staan een goede opmerking, namelijk "The bad script is doubly disappointing because it seems convinced that having characters again and again say ‘Don’t you care about the Big Questions?’ somehow counts as addressing the Big Questions.". De beste manier om het te beschrijven is oppervlakkige diepgang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word een beetje moe van die standaard portrettering van monsterlijke aliens, het zou ook eens mooi zijn als de thematiek eens de gedachte van het publiek verder bracht. Maar misschien komt er een vervolg met de grote antwoorden op de grote vragen.We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
Definieer 'alle logica'. Een kleine Hobbit genaamd Frodo neemt de immense taak op zich om een magische ring met de kracht van oa onzichtbaarheid, ook wel de ene ring genoemd, in een magische vulkaan te gooien in een land van donkere magie, om de wereld te verlossen van de heerser van de ring en zijn leger.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Prima, alleen dat het geen kwestie van smaak is. Zodra een film alle logica overboord gooit, vindt bijna niemand hem meer goed.
Maar onderbouwt geen onbestaande technologie, dus volgens jouw stelling geen scifi.quote:[..]
Star Wars handhaaft wel een interne consistentie.
Onder interne consistentie versta ik: als het vandaag niet op deze manier kan, kan het morgen ook niet op dezelfde manier. Bijvoorbeeld: iemand met supergehoor die wel hoort dat een telefoon overgaat 100 meter verderop, maar niet hoort wat in de hoorn geschreeuwd wordt.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Definieer 'alle logica'. Een kleine Hobbit genaamd Frodo neemt de immense taak op zich om een magische ring met de kracht van oa onzichtbaarheid, ook wel de ene ring genoemd, in een magische vulkaan te gooien in een land van donkere magie, om de wereld te verlossen van de heerser van de ring en zijn leger.
Klinkt niet erg logisch, maar wel als een leuk verhaal voor een boek of film.
[..]
Maar onderbouwt geen onbestaande technologie, dus volgens jouw stelling geen scifi.
Gelukkig gebeurde dat in alle andere Alien films niet. Daar rende iedereen meteen de goede kant op, deed alle logische dingen en daarom zijn die films ook allemaal na tien minuten afgelopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:34 schreef Kontiki het volgende:
Tja, het hele verhaal daargelaten vond ik de personages gewoon erg zwak. Weinig ontwikkeling, en maar tegenstrijdige en domme dingen doen
En hoe is dat in deze film voor jou?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Onder interne consistentie versta ik: als het vandaag niet op deze manier kan, kan het morgen ook niet op dezelfde manier. Bijvoorbeeld: iemand met supergehoor die wel hoort dat een telefoon overgaat 100 meter verderop, maar niet hoort wat in de hoorn geschreeuwd wordt.
Dus: suspension of disbelief, maar wel consistent met de "regels" in de film zelf. In LOTR zijn hobbits individueel fysiek onbetekenend, dus als Frodo ineens een legertje orcs in zijn eentje in mekaar zou rammen, dan zou dat intern inconsequent zijn. Daar kan ik ook nooit zo goed tegen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef Being het volgende:
Gisteren gezien. Goeie film, vooral ook de effecten in het begin. Een film die me geīnteresseerd bleef laten zitten. Met name de thematiek rondom de Annoenaki intrigeerde mij en hield mijn aandacht, maar ik had graag een andere afwerking van het verhaal gezien. Het kwam uiteindelijk weer neer op mysterieuze besmettingen, monsterlijke wezens die mensen vermorzelden en een gepikeerde Annoenaki,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word een beetje moe van die standaard portrettering van monsterlijke aliens, het zou ook eens mooi zijn als de thematiek eens de gedachte van het publiek verder bracht. Maar misschien komt er een vervolg met de grote antwoorden op de grote vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ik moet hem nog steeds gaan kijkenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik moet hem nog steeds gaan kijken
Ik heb hem wel gezien en juist het gebrek aan die interne consistentie stoorde me mateloos en verpeste voor mij de hele film. Het verhaal mag best simpel zijn en er mag best van alles gebeuren dat totaal niet realistisch is, maar zodra karakters iets doen wat ze tien minuten eerder juist niet zouden doen, dan haalt het mij compleet uit de film.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik moet hem nog steeds gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarbij is het team een zooitje ongeregeld en volstrekt ongeloofwaardig in de vrij domme keuzes die ze maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in ieder geval aardig wat af ge-facepalmd tijdens het kijken.
[ Bericht 23% gewijzigd door Mint_Clansell op 29-06-2012 02:03:45 ]
Dat had ik vroeger ook, maar dan met mensen en het echte leven. Een troost voor jou en anderen: het went op den duur.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:26 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien en juist het gebrek aan die interne consistentie stoorde me mateloos en verpeste voor mij de hele film. Het verhaal mag best simpel zijn en er mag best van alles gebeuren dat totaal niet realistisch is, maar zodra karakters iets doen wat ze tien minuten eerder juist niet zouden doen, dan haalt het mij compleet uit de film.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:29 schreef Gray het volgende:
Dat had ik vroeger ook, maar dan met mensen en het echte leven. Een troost voor jou en anderen: het went op den duur.
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:57 schreef Weakling het volgende:
[..]Je snapt best wel wat ik in dit geval bedoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:47 schreef flipsen het volgende:
[..]Dus.... maakt dat wat uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Mint Clansell, je antwoorden IMO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
[..]Kan aan mij liggen maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar...Mee eens... Ik snap ook niet direct waarom mensen de neiging hebben om vooral bij deze film van minuut tot minuut te analyseren wat er niet klopt. Zoals eerder gezegd vallen legio films hierbinnen waarbij Prometheus absoluut niet erger danwel minder erg is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
Omdat het Ridley Scott is, die het superieure Alien en Blade Runner heeft gemaakt en die te boek staan als twee sci-fi klassiekers. Van meneer Scott mag je dus meer verwachten dan een halfbakken product als Prometheus.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:59 schreef Weakling het volgende:
En omdat het pretendeert veel meer te zijn dan simpel hersenloos vermaak storen de oneffenheden mij vele malen meer.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waar mensen vandaan halen dat hier een goed verhaal in zit. De film is vooral doorspekt met filosofie en wetenschap van de koude grond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarbij is het team een zooitje ongeregeld en volstrekt ongeloofwaardig in de vrij domme keuzes die ze maken.Beetje muggenziften wat je daar doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in ieder geval aardig wat af ge-facepalmd tijdens het kijken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |