Gister smste ze me nog en vervolgens belde ik haar en toen kwam eruit dat ze bepaalde vragen miste van mijn kant.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Maar waarom kan JIJ niet gewoon zien hoe het loopt, in plaats van in maffe paniek te raken over een half woord aan twijfel??
Lijkt erop dat zij jou wel echt wil leren kennen, maar jij vooral veel te druk bent met wat zij van jou vindt. Om vervolgens alvast negatieve conclusies te trekken die eigenlijk nergens op slaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:58 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Gister smste ze me nog en vervolgens belde ik haar en toen kwam eruit dat ze bepaalde vragen miste van mijn kant.
Dus dat ik vragen die ze mij stelde, niet terugstelde.
Ik heb haar uitgelegd dat we elkaar nog moeten leren kennen en dat we in de date fase zitten.
Ze was helemaal stil en wist niet wat ze moest zeggen en gaat nadenken wat ze nou eigenlijk wilt.
Ik stelde al een leuke strandwandeling voor, maarja, graag of niet denk ik dan.
Ik twijfel dus niet, ik zie wel waar het schip strandt, maar dan moet zij wel dezelfde instelling hebben lijkt me.
Ja, heb 'r vanmorgen nog een foto gestuurd van ons 2, welke ik voordat ze de trein pakte naar huis zaterdag, gemaakt heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt erop dat zij jou wel echt wil leren kennen, maar jij vooral veel te druk bent met wat zij van jou vindt. Om vervolgens alvast negatieve conclusies te trekken die eigenlijk nergens op slaan.
Ben ik het ook helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:11 schreef Friek_ het volgende:
Trouwens, als vrouwen al zo moeilijk gaan doen in zo'n ultiem prille fase (jullie hebben niet eens geneukt) zou ik er mijn vingers niet meer aan willen branden. Zoiets kan alleen maar uitmonden in nog meer gezeik. Daarbij mag jij ook zaken wat lichter gaan nemen, zoals al aangegeven door anderen.
In een prille fase (zeker als er nog niet geneukt is) is veel aandacht in den beginne erg belangrijk voor een vrouwquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef Self-Catering het volgende:
Man man man, wat een geforceerd gedoe dit..
Foto's sturen, je afvragen waarom ze niet terug smst, gelijk terugbellen na een reactie. Lekker ouwe![]()
![]()
Wie zegt dat? Ik denk niet dat veel vrouwen het aantrekkelijk vinden als je ze in het begin overrompelt met allerlei smsjes, telefoontjes en weet ik het. Sterker nog, ik denk dat het ze eerder afstoot dan aantrekt, aangezien ze het (zeer waarschijnlijk) ervaren als opdringerig en misschien zelfs wanhopig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef mikemareen het volgende:
[..]
In een prille fase (zeker als er nog niet geneukt is) is veel aandacht in den beginne erg belangrijk voor een vrouw![]()
Overrompelen moet je zeker niet doen, maar iets meer dan normale interesse werkt vaak wel. En laten we wel wezen, vrouwen willen zich speciaal voelen. Dus in den beginne al terughoudend zijn, zorgt vaak ook niet voor het gewenste effect.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik denk niet dat veel vrouwen het aantrekkelijk vinden als je ze in het begin overrompelt met allerlei smsjes, telefoontjes en weet ik het. Sterker nog, ik denk dat het ze eerder afstoot dan aantrekt, aangezien ze het (zeer waarschijnlijk) ervaren als opdringerig en misschien zelfs wanhopig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |