abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112994438
Leuke meid leren kennen via het net, en na een 2e succesvolle date (zoenen en iets meer bij mij thuis) lijken er toch wat twijfels te ontstaan bij haar.
Ze heeft net een huis gekocht waar ze per augustus ingaat, en twijfelde toen ze bij me lag en zei dat ze beter alleen kan beginnen aan deze nieuwe start. Ze gaat er nu goed over nadenken wat ze nu eigenlijk wilt.
Hoewel ze me gelijk gaf toen ik zei dat ik hier nog helemaal geen relatie inzie, en dat we maar moeten kijken hoe het loopt komende tijd, heb ik toch wel een beetje wrang gevoel van deze avond.
Je zit de hele avond te zoenen, knuffelen, droog te neuken thuis (plat gezegd) en dan moet ze het de leuke sfeer toch weer verpesten met zoiets.

Ze heeft na een relatie van 4 jaar, 1 jaar geen vriend gehad en nu date ze dus met mij. Ik denk dat het een beetje angst is om iets nieuws te beginnen. Maarja, hoe dring ik tot haar door dat ik gewoon wil zien hoe het loopt?
Hi, this is Mike Mareen
pi_112994496
Hoeveel kinderen gaan jullie nemen?

Nee echt waar. Je bent aan het daten en maakt je nu al zorgen over allerlei dingen waar je nog helemaal niet aan moet denken.
  zondag 17 juni 2012 @ 03:23:33 #3
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_112994580
Je moe .tr g w woon chill doen man gaan met die flowww
pi_112994833
De enige oplossing is om echt seks met haar te hebben. Dat is de oorzaak van haar twijfel. Jij twijfelt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112997383
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:45 schreef firefly3 het volgende:
De enige oplossing is om echt seks met haar te hebben. Dat is de oorzaak van haar twijfel. Jij twijfelt.
Daar heb ik ook wel m'n uiterste beste voor gedaan, maar ze wilde dat nog niet doen op de 2e date.
Hi, this is Mike Mareen
  zondag 17 juni 2012 @ 11:16:49 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112997554
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:13 schreef mikemareen het volgende:

Hoewel ze me gelijk gaf toen ik zei dat ik hier nog helemaal geen relatie inzie, en dat we maar moeten kijken hoe het loopt komende tijd

<...>

Maarja, hoe dring ik tot haar door dat ik gewoon wil zien hoe het loopt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 juni 2012 @ 11:31:25 #7
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112997939
Haar gewoon een beetje de ruimte geven. Jij laat het zelf ook niet lopen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_112998044
quote:
13s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:17 schreef Dimens het volgende:

Nee echt waar. Je bent aan het daten en maakt je nu al zorgen over allerlei dingen waar je nog helemaal niet aan moet denken.
Dit dus. En stel dat het wat wordt, wat heeft dat met haar huis te maken? Ze kan prima daar in augustus intrekken in dr eentje toch? Het is niet zo dat je na een paar maanden al bij elkaar gaat intrekken :')

Jullie kennen elkaar amper.
pi_113053193
Gister laatste sms-contact. Vanochtend nog een smsje gestuurd met een vraag erin, maar geen antwoord tot op heden.

Ik kan nu 2 dingen doen: zelf een laatste sms sturen dat het een trut is dat ze niet even het fatsoen kon opbrengen om te zeggen dat ze er mee wilt stoppen (met daten) of ik bel haar nog even op na m'n werk. (3e optie is natuurlijk ook zwijgen, maar vind ik wat zwak)

Wat zal ik doen?
Hi, this is Mike Mareen
pi_113053490
Ik snap het punt eigenlijk niet zo, ze is toch gewoon eerlijk? :?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113053622
Je moet niet zo opdringerig doen wacht het gewoon rustig af.Als je na 2 dates als sex wilt ga dan naar de hoeren of zo als het je daar om te doen is. :{w
pi_113053736
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef mikemareen het volgende:
Gister laatste sms-contact. Vanochtend nog een smsje gestuurd met een vraag erin, maar geen antwoord tot op heden.

Ik kan nu 2 dingen doen: zelf een laatste sms sturen dat het een trut is dat ze niet even het fatsoen kon opbrengen om te zeggen dat ze er mee wilt stoppen (met daten) of ik bel haar nog even op na m'n werk. (3e optie is natuurlijk ook zwijgen, maar vind ik wat zwak)

Wat zal ik doen?
Derde optie: Voorlopig gewoon niks. Geef dat meisje eens wat ruimte, ze vindt het gewoon nog even eng.
pi_113053792
Het punt is dat ze twijfelde of ze wel een vaste relatie wilt (toen ze bij me thuis was). Maar toen waren we er over uit dat we het zouden bekijken hoe het gaat lopen.
Gister stuurde ze nog een smsje over wat ik ging doen en normaal reageert ze wel redelijk vlot op smsjes.
Nu ik dus al een dag niks gehoord heb denk ik dus dat ze me gewoon expres negeert. Aangezien ik wel wil weten wat ze nu wilt vraag ik me af wat nu te doen.
Hi, this is Mike Mareen
pi_113054011
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:46 schreef mikemareen het volgende:
Het punt is dat ze twijfelde of ze wel een vaste relatie wilt (toen ze bij me thuis was). Maar toen waren we er over uit dat we het zouden bekijken hoe het gaat lopen.
Gister stuurde ze nog een smsje over wat ik ging doen en normaal reageert ze wel redelijk vlot op smsjes.
Nu ik dus al een dag niks gehoord heb denk ik dus dat ze me gewoon expres negeert. Aangezien ik wel wil weten wat ze nu wilt vraag ik me af wat nu te doen.
Geduld hebben. :)

Als je einde van de week nog niets hebt gehoord bel je er eens op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_113054068
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:46 schreef mikemareen het volgende:
En jij verwacht dat zij na die 2 dates weet wat ze wil, terwijl je zelf vind dat je dat na 2 dates niet kan weten?

Ik vind je een beetje needy eigenlijk.
pi_113054170
Misschien leg ik het er ook wel dik bovenop. Zou het jammer vinden om het zo dood te laten bloeden, want ik vind het echt een hele leuke meid.
Geduld is dus het beste? Niet bellen vandaag? Dan bel ik haar donderdag of vrijdag op mocht ik in de tussentijd niks gehoord hebben.
Hi, this is Mike Mareen
pi_113054207
Hoe ouder je wordt, hoe meer mensen je tegenkomt met 'bagage'. Zo ongedwongen en perfect als in je tienerjaren wordt het dus niet meer. Da's niet erg, want de diepgang neemt wel weer toe en da's misschien nog wel meer waard. Dit meisje heeft zo te lezen ook 'bagage', slaat nu weer voorzichtig aan het daten maar is nog steeds aan het twijfelen of dat is wat ze echt wil. Geef haar die ruimte, want hoe meer jij probeert te pushen, hoe kleiner de kans is dat ze iets met je wil.
pi_113054312
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:54 schreef mikemareen het volgende:
Misschien leg ik het er ook wel dik bovenop. Zou het jammer vinden om het zo dood te laten bloeden, want ik vind het echt een hele leuke meid.
Geduld is dus het beste? Niet bellen vandaag? Dan bel ik haar donderdag of vrijdag op mocht ik in de tussentijd niks gehoord hebben.
Laat haar gewoon ff. Als ze je echt niks had gevonden was die 2e date er niet gekomen, maar ik denk dat je haar eerlijkheid moet waarderen in die twijfels die ze heeft. Enige wat ze gezegd heeft is hoe zij erin staat en misschien wat twijfelt, die twijfel neem je niet weg door haar te gaan bestoken met telefoontjes.

Wacht het gewoon af. En als je eind van de week niks gehoord hebt, kan je altijd ff bellen ofzo.
pi_113054728
Ja, het is een bescheiden en verlegen dametje. Ze heeft een jaar geleden een serieuze relatie gehad van 4 jaar met een jonger iemand. Ik ben 6 jaar ouder, dus ik snap dat dat ook een nieuwe situatie kan zijn.
We zijn heftig zoenend en knuffelend uitelkaar gegaan zaterdagnacht bij de trein, dus ik denk niet dat de twijfel door mij komt (hoop ik).
Maar na het smsje vanmorgen waar ik vroeg hoe haar bbq was gister, wacht ik tot eind van de week. En bel ik haar wel even op tegen die tijd.
Hi, this is Mike Mareen
pi_113054932
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef mikemareen het volgende:

Wat zal ik doen?
Oh mijn god, ze heeft al een halve dag niet gereageerd, de heks! Pek en veren! :')

Rustig aan man, misschien heeft ze vandaag gewoon even wat anders.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 18 juni 2012 @ 23:35:07 #21
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_113080978
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:10 schreef Northside het volgende:

[..]

Rustig aan man, misschien heeft ze vandaag gewoon even wat anders.
Moet je naar zijn andere topics kijken. TS is snel op z'n pik getrapt, hoor.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:28:35 #22
374924 Fairfax
Jolly good show!
pi_113083136
quote:
13s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:17 schreef Dimens het volgende:

quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:35 schreef junamii het volgende:

[..]

Dit dus. En stel dat het wat wordt, wat heeft dat met haar huis te maken? Ze kan prima daar in augustus intrekken in dr eentje toch? Het is niet zo dat je na een paar maanden al bij elkaar gaat intrekken :')

Jullie kennen elkaar amper.
Dat is TS toch niet aan te rekenen. Zij begon toch over t huis en alleen een nieuwe start maken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:54:20 #23
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113087683
Ik snap niet waarom zij daar een probleem van maakt. Ze kan toch prima in haar nieuwe huis intrekken, in haar eentje, zonder volledig met jou te kappen? Je zegt zelf dat er nog niet echt sprake is van een relatie, zij is het daarmee eens, dus zie ik het probleem niet zo. Ze kan toch gewoon lekker met je blijven aanklooien, zien of er iets ontstaat of niet en mocht het niet werken kan ze het altijd nog afkappen.

Het zal waarschijnlijk wel weer een smoes zijn.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 12:46:25 #24
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_113093177
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:13 schreef mikemareen het volgende:
.... Maarja, hoe dring ik tot haar door dat ik gewoon wil zien hoe het loopt?
Maar waarom kan JIJ niet gewoon zien hoe het loopt, in plaats van in maffe paniek te raken over een half woord aan twijfel??
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Milf dinsdag 19 juni 2012 @ 12:50:01 #25
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_113093329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Maar waarom kan JIJ niet gewoon zien hoe het loopt, in plaats van in maffe paniek te raken over een half woord aan twijfel??
Dit.

TS, je klinkt als een onzeker wijf :P
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')