Daar heb ik ook wel m'n uiterste beste voor gedaan, maar ze wilde dat nog niet doen op de 2e date.quote:Op zondag 17 juni 2012 03:45 schreef firefly3 het volgende:
De enige oplossing is om echt seks met haar te hebben. Dat is de oorzaak van haar twijfel. Jij twijfelt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 03:13 schreef mikemareen het volgende:
Hoewel ze me gelijk gaf toen ik zei dat ik hier nog helemaal geen relatie inzie, en dat we maar moeten kijken hoe het loopt komende tijd
<...>
Maarja, hoe dring ik tot haar door dat ik gewoon wil zien hoe het loopt?
Dit dus. En stel dat het wat wordt, wat heeft dat met haar huis te maken? Ze kan prima daar in augustus intrekken in dr eentje toch? Het is niet zo dat je na een paar maanden al bij elkaar gaat intrekkenquote:Op zondag 17 juni 2012 03:17 schreef Dimens het volgende:
Hoeveel kinderen gaan jullie nemen?
Nee echt waar. Je bent aan het daten en maakt je nu al zorgen over allerlei dingen waar je nog helemaal niet aan moet denken.
Derde optie: Voorlopig gewoon niks. Geef dat meisje eens wat ruimte, ze vindt het gewoon nog even eng.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef mikemareen het volgende:
Gister laatste sms-contact. Vanochtend nog een smsje gestuurd met een vraag erin, maar geen antwoord tot op heden.
Ik kan nu 2 dingen doen: zelf een laatste sms sturen dat het een trut is dat ze niet even het fatsoen kon opbrengen om te zeggen dat ze er mee wilt stoppen (met daten) of ik bel haar nog even op na m'n werk. (3e optie is natuurlijk ook zwijgen, maar vind ik wat zwak)
Wat zal ik doen?
Geduld hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:46 schreef mikemareen het volgende:
Het punt is dat ze twijfelde of ze wel een vaste relatie wilt (toen ze bij me thuis was). Maar toen waren we er over uit dat we het zouden bekijken hoe het gaat lopen.
Gister stuurde ze nog een smsje over wat ik ging doen en normaal reageert ze wel redelijk vlot op smsjes.
Nu ik dus al een dag niks gehoord heb denk ik dus dat ze me gewoon expres negeert. Aangezien ik wel wil weten wat ze nu wilt vraag ik me af wat nu te doen.
En jij verwacht dat zij na die 2 dates weet wat ze wil, terwijl je zelf vind dat je dat na 2 dates niet kan weten?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:46 schreef mikemareen het volgende:
Het punt is dat ze twijfelde of ze wel een vaste relatie wilt (toen ze bij me thuis was). Maar toen waren we er over uit dat we het zouden bekijken hoe het gaat lopen.
Gister stuurde ze nog een smsje over wat ik ging doen en normaal reageert ze wel redelijk vlot op smsjes.
Nu ik dus al een dag niks gehoord heb denk ik dus dat ze me gewoon expres negeert. Aangezien ik wel wil weten wat ze nu wilt vraag ik me af wat nu te doen.
Laat haar gewoon ff. Als ze je echt niks had gevonden was die 2e date er niet gekomen, maar ik denk dat je haar eerlijkheid moet waarderen in die twijfels die ze heeft. Enige wat ze gezegd heeft is hoe zij erin staat en misschien wat twijfelt, die twijfel neem je niet weg door haar te gaan bestoken met telefoontjes.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:54 schreef mikemareen het volgende:
Misschien leg ik het er ook wel dik bovenop. Zou het jammer vinden om het zo dood te laten bloeden, want ik vind het echt een hele leuke meid.
Geduld is dus het beste? Niet bellen vandaag? Dan bel ik haar donderdag of vrijdag op mocht ik in de tussentijd niks gehoord hebben.
Oh mijn god, ze heeft al een halve dag niet gereageerd, de heks! Pek en veren!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef mikemareen het volgende:
Gister laatste sms-contact. Vanochtend nog een smsje gestuurd met een vraag erin, maar geen antwoord tot op heden.
Ik kan nu 2 dingen doen: zelf een laatste sms sturen dat het een trut is dat ze niet even het fatsoen kon opbrengen om te zeggen dat ze er mee wilt stoppen (met daten) of ik bel haar nog even op na m'n werk. (3e optie is natuurlijk ook zwijgen, maar vind ik wat zwak)
Wat zal ik doen?
Moet je naar zijn andere topics kijken. TS is snel op z'n pik getrapt, hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Rustig aan man, misschien heeft ze vandaag gewoon even wat anders.
quote:Op zondag 17 juni 2012 03:17 schreef Dimens het volgende:
Hoeveel kinderen gaan jullie nemen?
Nee echt waar. Je bent aan het daten en maakt je nu al zorgen over allerlei dingen waar je nog helemaal niet aan moet denken.
Dat is TS toch niet aan te rekenen. Zij begon toch over t huis en alleen een nieuwe start maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Dit dus. En stel dat het wat wordt, wat heeft dat met haar huis te maken? Ze kan prima daar in augustus intrekken in dr eentje toch? Het is niet zo dat je na een paar maanden al bij elkaar gaat intrekken
Jullie kennen elkaar amper.
Maar waarom kan JIJ niet gewoon zien hoe het loopt, in plaats van in maffe paniek te raken over een half woord aan twijfel??quote:Op zondag 17 juni 2012 03:13 schreef mikemareen het volgende:
.... Maarja, hoe dring ik tot haar door dat ik gewoon wil zien hoe het loopt?
Dit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Maar waarom kan JIJ niet gewoon zien hoe het loopt, in plaats van in maffe paniek te raken over een half woord aan twijfel??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |