abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 17 juni 2012 @ 02:21:00 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_112993443
Hallo,

Me leven is een puinhoop. Ik heb geen doorzettingsvermogen.
Ik heb geen zelfbeeld en ik heb moeite om aan iets te beginnen.

Voorlopig ben ik mentaal zeer zwak. ik zie het niet meer zitten. Het lukt me maar niet om eens te zeggen, vandaag vliegen we erin! Neen het lijkt eerder dat ik uitgeblust ben moe, kapot en dat op 21 jarige leeftijd. Zelf wil ik stiekem terug toen ik 14 jaar was gewoon om toch maar eens te willen beginnen studeren zodat ik een mooie diploma had. Maar de machine wilt niet draaien en het loopt gewoon vierkant in me hoofd.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 17 juni 2012 @ 02:31:24 #2
333374 Lithia
Too serious
pi_112993675
Krijg je hier hulp voor?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_112993738
Je bent 21, mooie leeftijd om te beginnen met studeren toch?
pi_112993788
Teruggaan naar 14 _O_ lekker van half 9 tot 2 uur op school en dan chickies hosselen in de speeltuin de hele dag gamen op zolder. Echt een bazentijd toen ^O^
pi_112993802
Wat doe je zoal de hele dag?
pi_112993838
21 he? En hoe lang loop je al met dit gevoel rond TS?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_112995671
Heb je wel een doel in je leven?
Een reëel doel, niet de wens om weer 14 te willen zijn.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_112995774
Wehhhehe en dan een banner onder de OP met "WE DO THE EXTRA MILE" :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 17 juni 2012 @ 09:51:29 #9
378000 bananenjong
Celebrating what is possible
pi_112996181
Stop met klagen en onderneem, anders bereik je nooit iets.
pi_112998416
Je kan nu toch ook gaan studeren, vat het probleem niet.
Hai :D
pi_113035013
Als je echt teveel medelijden met jezelf zou hebben, zou je jezelf dat niet verwijten. Volgens mij denken andere mensen dat je teveel zelfmedelijden hebt en geloof jij wat ze tegen jou zeggen.

Jezelf naar beneden halen werkt heel destructief. Het vreet zoveel energie dat je de puf niet meer hebt om de draad op te pakken.

Dingen zijn anders gelopen in je leven dan je in eerste instantie had verwacht. Weet je, zo is het leven nu eenmaal. Je bent niet perfect en je bent ook niet in staat om het leven helemaal naar je hand te zetten. Niemand is perfect en in ieders leven komen onverwachte dingen.

Maar je bent zeker niet te oud om er nog wat van te maken. Maar je weet nu wel dat je je doelen niet bereikt op de manier zoals je die de afgelopen jaren hebt toegepast. Er moet iets veranderen wil je je doelen wel behalen en jij moet erachter komen waardoor het elke keer fout gaat.

En het zou heel goed kunnen dat de fout niet is dat jij niet genoeg je best doet, maar dat je teveel hooi op je vork neemt. Je kan niet alles in één keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')