mwah, wel prima eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat pas kut is? Tijdens een hoorcollege in slaap vallen.
Beter dan tijdens een werkcollege. Dan moet je vervolgens alles weer thuis gaan zitten doenquote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat pas kut is? Tijdens een hoorcollege in slaap vallen.
Slaapt niet zo comfortabel. En is raar met al die mensen om je heen.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
mwah, wel prima eigenlijk
Ervaring?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan tijdens een werkcollege. Dan moet je vervolgens alles weer thuis gaan zitten doen
Op het laatst vond ik het niet eens meer de moeite om te gaan, dus dat zou je kunnen zeggen ja. Er was toch geen aanwezigheidsplichtquote:Op zondag 17 juni 2012 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slaapt niet zo comfortabel. En is raar met al die mensen om je heen.
[..]
Ervaring?![]()
Ik moet wel voor m'n tentamens... Niet alle stof staat in de boeken. Nou ja, boek dan.quote:
Aanwezigheidsplicht is echt zo knudde. Gelukkig heb ik dat bijna nooit.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op het laatst vond ik het niet eens meer de moeite om te gaan, dus dat zou je kunnen zeggen ja. Er was toch geen aanwezigheidsplicht
Onze sheets zijn zonder uitleg onbegrijpelijk. Kun je beter op internet dingen opzoekenquote:
ja truequote:
Dit ook wel een beetje.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Onze sheets zijn zonder uitleg onbegrijpelijk. Kun je beter op internet dingen opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |