Nou dan moet je je kaal scheren hequote:Op zondag 17 juni 2012 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en ik ben vandaag stiekem op de weegschaal gaan staan, ik ziet echt op een haar na aan de 25 kilo
quote:Op zondag 17 juni 2012 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zei op een haar na, niet op een megawup na
quote:Op zondag 17 juni 2012 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zei op een haar na, niet op een megawup na
Triggerfinger live LP, Eisbrecher LP gekregen van m'n zusje, Storm Corrosion LP, doosje met drie singles van Pink Floyd, singletje van Sigur Ros (die van binnen naar buiten draaitquote:
Aah, mooi.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Triggerfinger live LP, Eisbrecher LP gekregen van m'n zusje, Storm Corrosion LP, doosje met drie singles van Pink Floyd, singletje van Sigur Ros (die van binnen naar buiten draaitik heb me zitten kloten met die plaat voorat ik daar achter kwam
) en een Gorillaz singletje
Dat zeker, haal ook eigenlijk alleen de moeilijk verkrijgbare dingen online tegenwoordig. Verder ga ik gewoon langs winkels, en ik wilde in april nog naar de platenbeurs, maar ik was toen jarig en de familie kwam langsquote:Op zondag 17 juni 2012 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Laatste tijd niet veel meer gekocht nee. Heb wil zin om een keer weer naar zo'n marktje te gaan. Is toch leuker dan online shoppen.
Nee?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
Heb je m'n buizenradio al gezien die ik een tijdje geleden heb opgepikt in een tweedehandswinkel?
De volgende platenbeurs gaan we.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeker, haal ook eigenlijk alleen de moeilijk verkrijgbare dingen online tegenwoordig. Verder ga ik gewoon langs winkels, en ik wilde in april nog naar de platenbeurs, maar ik was toen jarig en de familie kwam langs
Die vind ik zo ultiem. Haalt de liefhebber in me boven, een buizenradio.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
Heb je m'n buizenradio al gezien die ik een tijdje geleden heb opgepikt in een tweedehandswinkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |