abonnement Unibet Coolblue
pi_112976801
De topic-titel zegt het al: quote hier de uitspraken van uw aller mods, en bewaar ze voor de eeuwigheid. ^O^

het vervolg van:
MOD uitspraken archief...
MOD uitspraken archief #2
MOD uitspraken archief #3
MOD uitspraken archief #4
MOD uitspraken archief #5
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:32 schreef Biogarde het volgende:
Mooie tijden waren dat. In die tijd konden we tegen jou ook nog zeggen dat je moest sterven aan een hartaanval terwijl je met je dikke kop tussen een bankschroef zat en tegelijk werd overreden door een vrachtwagen van 150 meter lang en je lichaam lag uitgesmeerd over 200 meter asfalt.

Dat mag nu niet meer.
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:38 schreef smegmanus het volgende:
TS is een hoer.
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:39 schreef smegmanus het volgende:
Grapje natuurlijk TS, ik wil je nog steeds wel neuken.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 19:48:06 #2
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_112977461
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:12 schreef Oerbeer het volgende:
Zucht
En nu?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_112995526
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 07:53 schreef Lithia het volgende:
Het is zondag. Jezus, stoor me niet zo en laat me slapen!
pi_113012157
quote:
9s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:59 schreef Biogarde het volgende:
In die tijd kon je nog lachen met stevenmac. Nu schijnt hij volwassen te zijn met de bijbehorende volwassene issues. Gelukkig hebben we de screens en notes nog, want niemand zal ooit geloven dat deze Steven een regels aan zijn laars-lapper was.

Vroeger kon je nog tegen 'm zeggen dat ie een dikke kop had en dan wist je zeker dat ie je verrot schold met de nodige kankers. Wij moesten daar altijd om lachen, want het was kinderlijk eenvoudig deze Steven uit z'n tent te lokken. Een flinke tent, dat wel.

Hij was een keer zo van slag dat ie me een DM stuurde. Hij had als A'dammer gedroomd dat hij de burgemeester van Rotterdam was. Hij zei, alleen de euromast staat er nog. Lachen, gieren en brullen was het op dat moment, niet beseffende dat hij een man vertelde over zijn stijfje (stijve fallus, stijve piemel, dikke ochtendlul). Ik was verbouwereerd en wist niet hoe ermee om te gaan. En het enige wat ik toen nog kon zeggen was, het gaat wel over.

Mooie tijden.
Bio _O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113255455
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2010 09:46 schreef yvonne het volgende:
Ga weg paul, Tong heeft humor, jij bent gestoord.
Mooie
  zaterdag 30 juni 2012 @ 12:16:28 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_113589539
Slowchat verwijderd.
  maandag 2 juli 2012 @ 10:30:56 #7
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113663866
Stil hier.

quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:24 schreef haan33 het volgende:
Hoeso gesloten?
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:40 schreef Pharkus het volgende:

[..]

We hebben overleg gehad met je dagboek en we hebben unaniem besloten dat je je verzonnen verhalen maar tegen een blinde muur gaat vertellen, werkt in Jeruzalem ook.

Grgr
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 12 juli 2012 @ 14:56:16 #8
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_114109382
Deze vind ik toch wel postwaardig hier;

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef .Masturbatron. het volgende:
aha en wat zijn precies jullie criteria voor het sluiten van topics? die huisregels zijn maar ruwe richtlijnen =P

laat maar, ik neem aan: we sluiten waar we zin in hebben =P
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Ik ga je alleen mijn criteria geven. Ik kan niet voor de rest spreken, hoewel we altijd wel op één lijn liggen.

• Eerst de TT. Wat staat er precies, wat wordt ermee bedoeld?

• Topic gaat open. Is het enigzins vermakelijk, is er moeite in gestoken? Is het echt 'ONZ' of is het gewoon voor ONZ zelfs onzin. En nee een lap tekst is gewoon niet voldoende. Ook niet met een plaatje erbij. Ik heb dan gewoon ook meteen door waneer een topic volgestampt is met plaatjes, met de hoop van de TS dat we het beschouwen als een topic waar werk in zit. 'Kijk eens wat een moeite ik in mijn OP stop.'

• Wat wilt de TS met zijn topic bereiken? Postopkrikken, attentionwhoren, trollen, zuigen, azijnpissen, SC'en bijvoorbeeld. Wilt TS vooral zichzelf of ook anderen vermaken, wilt TS oproepen tot creativiteit of meer een topic maken waar 'ie vooral zelf in bezig is, etc.

• Belangrijkste vind ik nog wel deze: hoe gaat de rest van de users hierop reageren. Ik kan best goed op gevoel inschatten wanneer er een shitstorm op afkomt vanwege welke reden dan ook, willen we niet, en dat topic is dus bij voorbaat al kansloos. Weg ermee.

• Bij net geregistreerde users, wat dus ook makkelijk kloons kunnen zijn, plaats ik het topic gewoon al meteen in een tabblad om in de gaten te houden, en scan ik zijn PoHi en Notes. (If any.)

• Notoire baggeraars springen sowieso al snel in het oog. Die hebben dan ook dikwijls pech. Ook al is een topic redelijk. Meestal komen vooral daar toch geen beste reacties op af. Eigen schuld. Dat is hun eigen verworven status. Maar meestal genieten ze toch wel stiekem van de aandacht.

• Mijn humeur
pi_114109503
dan heb ik ook nog wel een vergelijkbare :P

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom falen al mijn topics? ook al is het 100% waar?

laptop toetsenbord
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:54 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat je topics maakt, omdat het kan en niet wanneer er iets enorm dwars zit waardoor je een topic over wil maken. Kleine dingen (zoals dat je nagels stuk zijn dat je toetsenbord moeilijk doet, dat je dagboek kletsnat is, etc), zorgt vrij snel voor bagger. Het is geen garantie voor gebagger, maar users hebben nóg minder de drang om serieus/normaal te reageren als de klacht zelf niet al te serieus te nemen is. Heb je een rot toetsenbord? Haal een nieuwe. Simpel.
Misschien heb je users die het terecht vinden en het herkennen, maar een hoogstaande discussie zal je niet krijgen (tenminste, de kans is groot).
Aan de andere kant zie je topics die ook geen boeiende klacht hebben, maar toch geen faaltopic is.
Misschien kan je eens wachten met topics maken en kijk een beetje mee in klaagbaak. Reageer in topics, volg topics en kijk hoe de topics zijn, hoe ze verlopen, wat voor soort users er zijn en hoe ze reageren (niet stalken, maar een soort van sfeer analyseren). Let ook op wanneer je een topic opent ( 's avonds hebben mensen meer drang om te baggeren) en probeer meer moeite te steken in je topics. Ietsjes meer dan een paar zinnen. Dat is geen garantie dat je topic een succes wordt, maar de kans is wel een beetje groter.
Ook kijken users graag wie de TS is van het topic, dus als je heel veel kuttopics maakt, dan begin je een reputatie te krijgen. Dan krijgen users NOG meer drang om te baggeren of offtopic posten. Des te meer reden om even rustig aan te doen met topics.

KLB users genieten ervan als een topicstarter boos wordt, zo gaan ze door met uitlokken en gaan ze verder. Zo gaat het verder offtopic en jij bent de enige die hierover baalt. Let hier op, we houden van leedvermaak hier. Leer om een dikkere huid te hebben en lees een beetje door hoe users hiermee omgaan.
Ze houden er ook van om zo tegenstrijdig mogelijk te zijn, dus neem het niet al te persoonlijk op als er een negatieve sfeer hangt rondom je topic.

Dus: doe rustig aan, lees een beetje door hoe het hier werkt, bidden voor geluk hebben en zet zo snel mogelijk een Topicreport als users te ver over de scheef gaan.
pi_114502589
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Leuk. Ik weet mijn eerste meet nog O+
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:27 schreef Biogarde het volgende:
Ik was zo dronken dat ik iedereen m'n lul ziet zien.
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:28 schreef Biogarde het volgende:
Mooie tijden waren dat.

Heb er nog een gedicht over geschreven.

Een lul in het licht.
Voor bier gezwicht.
Ik liet het je zien.
Na een bier of 10.
Al was ik pas aangeschoten.
Het was winter, koude kloten.

pi_114544602
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:43 schreef Danny het volgende:

[..]

Moge je buurman over je heen pissen in naam van Diederik Dovenetel.
(zit jij net zo min op te wachten als ik zit te wachten op jouw ongevraagde gezanik over je zus en de here. Kappen daarmee. hou ik niet van.)
pi_115347656
quote:
19s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:34 schreef BrandX het volgende:
Lief dagboek O+

welke fantasieën ik vandaag toch weer had!
Nee, dit keer niet dat ik een triotje deed met Geer en Goor,
maar wel dat ik de staatsloterij zou winnen!

Nou lief dagboek, volgens mij kan ik stiekem beter weer verder fantaseren over Geer en Goor,
maar toch he,
toch.
stiekem
Miljonair zijn en dan Geer en Goor nemen :9~
_O-
pi_115511107
quote:
5s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:53 schreef Kreator het volgende:
Kan iemand hier trouwens een reeks van maken?
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik reeks hem met de rest van de gesloten topics.
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:00 schreef Kreator het volgende:

Ik kreeg namelijk een mailtje van haar oom en als ik 5000 euro overmaakte zou ik 100.000 terugkrijgen en zou zijn nichtje met me trouwen.

Mag deze trouwens open blijven? Discriminatie enzo.
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:52 schreef zarGon het volgende:
Die mail heb ik ook ontvangen. Ik kreeg haar in ruil voor een slotje. Onweerstaanbare deal.
pi_116348837
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 15:47 schreef LompeHork het volgende:
Hopelijk blijft je drol drijven en kun je hem de komende 4 uur niet doorspoelen.
  woensdag 5 september 2012 @ 04:03:12 #15
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116410303
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef Daarnaast het volgende:
Hallo,

Gisteren bij het optillen van een zware voorwerp voelde ik een schoot pijn aan de voorkant van mijn onderarm, aan de kant waar geen haren groeien zeg maar . Bij het optillen had ik mijn arm in een rare positie, ik denk dat ik hierdoor iets kapot heb gemaakt.

Nu telkens als ik ergens aan hang voel ik daar pijn. Dit vind ik kut want nu kan ik mijn dagelijkse barfix oefeningen niet meer doen.

Wat is er mis met mijn arm en wat kan ik eraan doen?
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:40 schreef BrandX het volgende:
*supersonische-x-ray-rontgen-glasvezel-kabel-beeldschermpenetrerende bril opzet.

Ah ik zie het al, overduidelijk een intiractileus van de oppergefixeerde epidromitalius.

Oftewel: how the fuck kunnen wij dat weten lieverd, gewoon ff naar de huisarts als je het zeker wil weten :*
:+

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:34 schreef Anno2012 het volgende:
hallo,

ik was net naar de wc gegaan om mijn koninklijke vandaal uit te hangen. maar nu stinken mijn vingers naar penisgeur. Ik heb nog een meisje van school een hand gegeven. is ze nu zwanger omdat mijn penisgeur haar heeft aangeraakt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:35 schreef Netsplitter het volgende:
Nee, haar vagien zal er door verrotten en kan ze nooit meer sex hebben omdat jij gewoon een smerige luie flikker bent omdat je je handen niet eens fatsoenlijk kan wassen. :r
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef LovingMe het volgende:
Dat dit topique nog open is zegt veel over de mods bij klb
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat we wredelievende despotische dictatoren zijn, die jullie confusioneren. Bedoelde je dat?
oO<

quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef computerprobleem het volgende:
Wat als ik het heelal, de mensheid, de wereld, het internet, FOK! in mijn hoofd heb verzonnen en eigenlijk niets bestaat?

Wat als ik eigenlijk het enige levende 'wezen' ben, of God? Wat als zelfs ik niet besta en dit een bewustzijn is die niets of niemand (als er al iets of iemand écht bestaat) kan verklaren?

Wat als ik dit topic maak op een forum dat ik zelf heb verzonnen en wat als elke persoon die op dit topic reageert, ook daar mij is verzonnen? Wat als ''jullie'' allemaal verzinselen van mij zijn en jullie mij, als ik al besta, gek proberen te krijgen? Zijn mijn ouders wel echt of heb ik die verzonnen? Bestaat mijn school? Verzin ik al die conflicten die ''gaande'' zijn in mijn hoofd? Bestuur ik eigenlijk het heelal? Wat als religie niet bestaat en het iets is dat ik zelf heb verzonnen? Wat als ik de bedenker ben van het leven?

IK WEET NIET MEER WIE IK MOET VERTROUWEN!!!!!!!!!!!!

JULLIE DIE REAGEREN BESTAAN NIET, IK HEB JULLIE VERZONNEN! IK HEB JULLIE VERZONNEN! JULLIE BESTAAN NIET! IK HEB JULLIE VERZONNEN! JULLIE BESTAAN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef smegmanus het volgende:
HAHA IK HEB DIT NIET GEDAAN IK BESTA NIET JE WILDE GEWOON EEN SLOTJE OP JE TOPIC GR GR DE ONZICHTBARE MAN MET CAPSLOCK AAN EN DIKKE VETTE LETTERS 'N SHIT JO.
:')

VINDEN JULLIE HET NORMAAL DAT MANNEN SENSUEEL KIJKEN?
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
NEE IK VIND DAT NIET NORMAAL EN IK VIND HET OOK NIET NORMAAL DAT MENSEN SCHREEUWEND EEN FORUM OP KOMEN MET EEN TOPICTITEL IN CAPS EN EN EN EN ZO.

SLOTJE.

KUSJENS EN GROETJES EN EEN SENSUELE BLIK,

MOTORMOFO
_O-

[ Bericht 11% gewijzigd door Madame_Paon op 06-09-2012 00:29:32 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 22 september 2012 @ 21:58:20 #16
375700 XTC.
Goed spul man
pi_117130176
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
En geen ene, echt geen ene neuk werd gegeven.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:36:29 #17
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117916482
Kick en zo.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:24 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Virusvrij. :') Vertel dat maar aan Afrika. Dat je een geneesmiddel hebt gevonden tegen virussen. En je bek is nogsteeds ranzig, je hebt nog steeds pussende bultjes op je gezicht en schulden vind Patrick ook viesss.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:25 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Kom, genoeg gebitchfight, je e-boobies zijn groot genoeg, anders krijg je last van je e-rug, en je e-vagijn is zo strak nu dat de schurende zandkorreltjes er niet meer uitvallen.
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef timmmmm het volgende:
Ja, precies, van die vieze grote lippen, die er zo een beetje uithangen, van die grote lappen rosbief, zo'n omgekeerde hanenkam die zomaar een beetje tussen die benen aan het bungelen is, centimeters en centimeters uitstekend. Dat je je gezicht erin kan begraven, zo een beetje heen en weer gaand, dat ze lekker tegen je gezicht slaan.

Heerlijke lippen
......
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_118726069
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:23 schreef Pharkus het volgende:
Ga slapen, voor het uit de hand escaleert.
Godverdomme Pharkus, ik moest lachen.
  Forum Admin dinsdag 6 november 2012 @ 21:02:36 #19
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118906740
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Lithia het volgende:
Geen klacht. Is juist perfect als je gaat vissen. :)
ik visualiseerde dit ernstig _O-
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:04:57 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118906925
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Kick en zo.

[..]

[..]

:D

[..]

......
Ik moest zojuist lachen toen ik mezelf teruglas. Zo grappig ben ik nou
Laffe huichelaar
pi_118909263
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:06 schreef LompeHork het volgende:
Ze komen!
🐱
pi_118997441
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef LompeHork het volgende:
Linkdump, slotje #YOLO
#YOLO _O-
British Overseas Airways Corporation, jwz
Zu maoken mien de pies nie lau
pi_119627054
Een user opent een topic over een verbrande keuken in combinatie met een aansprakelijkheids- en inboedelverzekering. Vervolgens negeert hij advies, gaat hij lopen schelden en haalt hij zijn OP weg. Conflict zet hem terug, en dan:

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 00:40 schreef gewoon_iets het volgende:

[..]

Mag ik de mogelijkheid om mijn bericht te verwijderen aub?
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 00:42 schreef Conflict het volgende:

[..]

Prioriteiten stellen. Eerst de keuken fixen, foto's posten en dan gaan we in CUL leren hoe je moet bakken.
_O_
pi_119627737
-Ga ergens anders je topic spammen-

[ Bericht 94% gewijzigd door Oerbeer op 26-11-2012 01:51:16 ]
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:27:15 #25
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120231005
De crew laat zich van zijn "beste" kant zien:

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 01:42 schreef static het volgende:

[..]

Ga jij nog eens aan de anus van je moeder lebberen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 02:09 schreef static het volgende:

[..]

Slik de baarmoeder dan ook maar door, rochel het uit na een paar keer en maak er een lekkere BBQ van.
.

quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
Geile neuk Furby. :')

Wat bezielde je toen je dat opschreef?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zo schreef je moeder het in haar mails naar Harrie, vandaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh, zo'n gezin waar de moeder en vader generatie na generatie op hun 18e kinderen krijgen. Cool!
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')