Beter maar even afstand houden totdat je je ex niet meer je vriendin noemt.quote:
neequote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:17 schreef dropjeflopje het volgende:
Zit in een dilemma:
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat het niet meer ging. Ik weet dat ze dit moeilijk vindt.
We hebben een paar wkn geen contact meer gehad en ik heb beloofd geen contact meer te zoeken.
Nu zag ik dat ze binnenkort jarig is. Ik had haar een berichtje gestuurd van ohh je bent jarig.. bedoelde er verder niks mee.
Ik merkte aan haar reactie dat ze het niet op prijs stelde dat ik moet doorgaan met mijn leven.
Toch kwam ze na een feest naar me toe om te zeggen dat ze het niet zo bedoelde en heel graag goed met me wilde blijven omgaan en dat ze het moeilijk vindt enzo.
Maar zei wel dat ze niet meer verder wilde.
Nu is ze dus binnenkort jarig. Wil haar graag feliciteren. Moet ik dat wel of niet doen?
Niet goed erin gezet... Oh je bent binnenkort jarig... moet het zijn..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
en hoe vaak kan ze jarig zijn? want je hebt al een bericht gestuurd oh je bent jarig én ze is binnenkort jarig?
Via een sms'je.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Ligt eraan hoe je haar van plan was te feliciteren denk ik zo
en een berichtje "oh je bent jarig"???![]()
dat als je ex geen needy person je ook niet zoiets hoeft te zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:39 schreef dropjeflopje het volgende:
[..]
[/b]
Kan dit even niet plaatsen.. Zou je wat meer uitlegn willen geven?
Duidelijk. Dank je.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat als je ex geen needy person je ook niet zoiets hoeft te zeggen
je gaat toch pas zeggen: wil je dat en dat niet meer doen als datgene wat die persoon doet je irriteert?
je vraagt toch ook niet aan je moeder om te stoppen met haar vingers te knakken als ze dat niet doet?
ergo: je zoekt in haar ogen waarschijnlijk veel contact anders hoeft ze dat niet te vragen
Dat stuur ik dus altijd naar "halve" vrienden en ex-vriendinnen. Echt letterlijk datquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
"Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |