quote:Die neem jij als maatstaf voor je mening ? Kwalijke zaak R@b. Of is Polinco ook de maatstaf voor de mening van autochtoon Nederland ? Dan houd ik namelijk mijn hart vast.
Op woensdag 07 augustus 2002 01:12 schreef R@b het volgende:[..]
Je hoeft maar een paar islamitische forums op internet te lezen om te zien dat dit er voorlopig niet inzit.........
quote:Polinco is extreem en draait op een buitenlandse server.
Op woensdag 07 augustus 2002 01:16 schreef gelly het volgende:[..]
Die neem jij als maatstaf voor je mening ? Kwalijke zaak R@b. Of is Polinco ook de maatstaf voor de mening van autochtoon Nederland ? Dan houd ik namelijk mijn hart vast.
De forums waar ik op doel draaien gewoon op Nederlandse websites. Maar gewoon kijken en luisteren naar berichten over moslims in de media en op straat doet ook wonderen.
Forums voor verreweg de meeste allochtonen draaien maar om één ding: De islam.
quote:Dat zeg ik ook.
Op dinsdag 06 augustus 2002 23:57 schreef Wup het volgende:[..]
Die vrouwen moeten eerst maar eens zelf erkennen dat ze niet blij zijn met deze situatie. Emancipatie moet vanuit de groep zelf komen.
quote:Is dat je inhoudelijke opmerking over dit onderwerp?
Op maandag 05 augustus 2002 21:22 schreef Meneer_Aart het volgende:
Maar Netwerk wordt toch gecontroleerd door de linkse censuur?
quote:Over onverschillig gesproken zeg
Op woensdag 07 augustus 2002 00:53 schreef gelly het volgende:[..]
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was "Hoeveel heb jij te lijden onder mensen die het Islamitische geloof aanhangen ?". Ik vind het uiterst sociaal en joviaal dat je het voor de mensen opneemt die onder het juk van de dwangmatige moslim-man leven, ik zie het je echter nooit opnemen voor de kinderen en vrouwen van de dwangmatige christen uit staphorst. Verdienen zij niet je steun ? Succes verder met je morele kruistocht.
Op zo'n manier kan ik ook tolerant zijn....het is namelijk overschilligheid en oogkleppen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |