abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 mei 2003 @ 16:45:34 #201
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_10135678
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:37 schreef eminem_1 het volgende:

[..]

welke grote games zaken:( ?


zoals Media Markt kijk anders ff op marktplaats kan je vaak goedkoper krijgen als in de winkel
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 1 mei 2003 @ 18:26:55 #202
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10137981
iemand nog tips voor de neo-geo? Metal slug heb ik al
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_10179813
Ik trap deze even omhoog, omdat er de laatste tijd steeds vaker topic worden geopend waarin word gevraagd welke games leukzijn...
Daaro gaat deze omhoog, zodat er (hopelijk) een paar mensen wel dit topcic zien
pi_10292136
Op de PS2 had ik Rez, maar ik heb m'n PS2 weggegeven (ja zo aardig ben ik) en Rez dus ook.
Maar ik vond het idee van Rez zo gaaf en uniek dat ik iets dergelijks terugwil voor m'n xbox of gamecube.

Iemand tips?

Niet uniek en zeker geen sneeuwvlok!
pi_10292194
Weet iemnad hoe dat nieuwe spel heet dat op Jurassic Park lijkt? Je Moet een park bouwen vol met dino's...Het was een paar weken/maanden geleden nog hier op fok......ben de naam vergeten....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_10322114
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 11:23 schreef KRT het volgende:
Op de PS2 had ik Rez, maar ik heb m'n PS2 weggegeven (ja zo aardig ben ik) en Rez dus ook.
Maar ik vond het idee van Rez zo gaaf en uniek dat ik iets dergelijks terugwil voor m'n xbox of gamecube.

Iemand tips?


Ik heb zelf inmiddels Unity gevonden. Het is nog niet uit. Sterker nog, er is nauwelijks informatie over te binden. Er zijn 8 screenshots te vinden op internet. En dat is alles wat ik er over weet. Maar toch... gezien de mensen die het gaan maken... Het moet haast wel cool worden. Ik ga het heel goed in de gaten houden.
Niet uniek en zeker geen sneeuwvlok!
  zaterdag 10 mei 2003 @ 01:28:58 #207
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_10333026
weet iemand of het spel The Incredible Machine nog ergens te krijgen is? een ouder topic over het downloaden van dat spel werd wel erg snel gesloten naar mijn mening, omdat geen enkele winkel dat spel lijkt te hebben weet iemand een winkel die het spel nog wel heeft?
daaaaaaaaaaaaaaag
  zaterdag 10 mei 2003 @ 01:45:53 #208
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_10333305
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 01:28 schreef miereneuker het volgende:
weet iemand of het spel The Incredible Machine nog ergens te krijgen is? een ouder topic over het downloaden van dat spel werd wel erg snel gesloten naar mijn mening, omdat geen enkele winkel dat spel lijkt te hebben weet iemand een winkel die het spel nog wel heeft?
Bij mijn beste weten is er na TIM en TIM2 nog een '2000' versie geweest van TIM2 die dus onder windows 95 werkte, met mooie graphics enzo. Misschien dat Sierra hem nog in de webshop heeft?
pi_10470717
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:18 schreef Tiezzz het volgende:
ik zoek 2 spellen:

de ene heete (star)reach. Je had een 'main' ruimteschip, en je kon het spel met nog iemand anders spelen. Er waren planeetjes die je inpikte en volbouwde, je kon daarbij ook sattelieten en andere schepen ter verdediging inzetten.. Maar nu hek dat spel dus niet meer.:( iemand enig idee waar ik het kan vinden.? of wie heeft het.? het is al vrij oud en volgens mij en DOS game.:)


de ander
van deze wil ik graag de naam weten. Je kon verschillende diertjes kiezen, en die hadden dan een kart, en je moest tegen elkaar racen.. onderweg kon je wapens pakken. Ook was het mogelijk egeltjes weg te schieten.
Dat spel was ruig.
Owjah, als je onder water ging, kwam er een klein periscoopje(zo'n onderzeeërding) en die draaide zo rond..

Kan iemand me helpen.?

dank!


Het heet Space Federation en is te vinden op internet, als je een beetje goed zoekt
Ik heb het thuis ook nog wel ergens.

-edit

februari

  Moderator vrijdag 16 mei 2003 @ 12:28:46 #210
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_10470758
Ik ben al jaren opzoek naar MacAttack voor de MSX, ik heb een emulator (en ik heb het origineel op cassettebandje, maar geen MSX meer, dus kopie is in dit geval NIET illegaal), maar wie heeft hem voor mij voor een emulator en dan met de originele muziek?? (''welcome to macattack! make your hamburgers!'' << zei een stem, daarna begon het muziekje)

van hetzelfde bedrijf (eaglesoft, uit NL volgens mij) zoek ik ook nog: oh shit! en centipede...

maar MacAttack is de belangrijkste voor me !! asjeblieft laat de oude glorie herleven!

ennuhh zoek al jaar op Google, ooit 1 gevonden, niet de goeie versie ...

dit is de cover:

tis n MSX 1 spel...

of heeft iemand het muziekje als MP3???? dat zou helemaal TOP zijn

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator vrijdag 16 mei 2003 @ 12:30:07 #211
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_10470786
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 11:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weet iemnad hoe dat nieuwe spel heet dat op Jurassic Park lijkt? Je Moet een park bouwen vol met dino's...Het was een paar weken/maanden geleden nog hier op fok......ben de naam vergeten....
was het niet gewoon Zoo Tycoon met Jurassic Park uitbreiding?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_10470802
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:28 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben al jaren opzoek naar MacAttack voor de MSX, ik heb een emulator (en ik heb het origineel op cassettebandje, maar geen MSX meer, dus kopie is in dit geval NIET illegaal), maar wie heeft hem voor mij voor een emulator en dan met de originele muziek?? (''welcome to macattack! make your hamburgers!'' << zei een stem, daarna begon het muziekje)

van hetzelfde bedrijf (eaglesoft, uit NL volgens mij) zoek ik ook nog: oh shit! en centipede...

maar MacAttack is de belangrijkste voor me !! asjeblieft laat de oude glorie herleven!

ennuhh zoek al jaar op Google, ooit 1 gevonden, niet de goeie versie ...

dit is de cover:

[afbeelding]

tis n MSX 1 spel...

of heeft iemand het muziekje als MP3???? dat zou helemaal TOP zijn


Take #2
wat is je mail?
pi_10470818
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 11:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weet iemnad hoe dat nieuwe spel heet dat op Jurassic Park lijkt? Je Moet een park bouwen vol met dino's...Het was een paar weken/maanden geleden nog hier op fok......ben de naam vergeten....
dino park tycoon
dinosaurs
?
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:32:21 #214
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_10470831
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben al jaren opzoek naar MacAttack voor de MSX,...
ennuhh zoek al jaar op Google, ooit 1 gevonden, niet de goeie versie ...
Ooit uitgebracht door Eaglesoft (voorheen Aackosoft van Paul Aacken). Waarschijnlijk heb je niet op de grote FUNET FTP site gekeken. Daar staat een gigantisch archief aan allerlei MSX spellen/demo's/...
Mac Attack in .PMA formaat (uitpakken met PMEXT).
Edit: Voordat een overijverige mod de link weghaalt even het volgende. Toen Aackosoft/Eaglesoft met MSX stopte, hebben ze al hun producties tot Public Domain gebombardeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 16-05-2003 12:37]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:32:42 #215
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_10470838
quote:
Op maandag 14 april 2003 11:37 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb zins kort RISK-2 een leuk spel maar ik wil hem in het Nederlands weet iemand of hij er ook is in het Nederlands ?

Dit spel.
[afbeelding]
[afbeelding]


ik heb hem in het nederlands
  Moderator vrijdag 16 mei 2003 @ 12:39:44 #216
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_10471004
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:32 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Ooit uitgebracht door Eaglesoft (voorheen Aackosoft van Paul Aacken). Waarschijnlijk heb je niet op de grote FUNET FTP site gekeken. Daar staat een gigantisch archief aan allerlei MSX spellen/demo's/...
Mac Attack in .PMA formaat (uitpakken met PMEXT).
Edit: Voordat een overijverige mod de link weghaalt even het volgende. Toen Aackosoft/Eaglesoft met MSX stopte, hebben ze al hun producties tot Public Domain gebombardeerd.


super

maar is dit de versie met muziek (kan nu even niet testen, vanavond meteen aan de slag) want die muziek is zoooooooooooooooo cool

MSX rulez

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:42:42 #217
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_10471062
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:39 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

super

maar is dit de versie met muziek (kan nu even niet testen, vanavond meteen aan de slag) want die muziek is zoooooooooooooooo cool

MSX rulez


Zou het even niet weten. Het lijkt me wel het volledige spel, gezien het erg simpel is. De samples in het spel (gemaakt met Aackosoft Mastervoice) nemen nog het meeste in beslag. Ik kan het hier ook even niet testen, gezien m'n machine op het werk te traag is voor een emulator (schiet gelijk naar 100% CPU belasting ).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  Moderator vrijdag 16 mei 2003 @ 12:53:57 #218
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_10471303
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:42 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Zou het even niet weten. Het lijkt me wel het volledige spel, gezien het erg simpel is. De samples in het spel (gemaakt met Aackosoft Mastervoice) nemen nog het meeste in beslag. Ik kan het hier ook even niet testen, gezien m'n machine op het werk te traag is voor een emulator (schiet gelijk naar 100% CPU belasting ).


ja die stemmen: zo cool!
zo had ik ook een spel met gesamplede muziek, was een ninja/vecht spel op 2 cassettes...weet alleen niet meer hoe die heet ...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 16 mei 2003 @ 15:12:53 #219
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_10474401
Welk voetbal spel is op dit moment het mooiste ?
en weten jullie site's waar ik kan zien wat de nieuwste game's zijn ?
  vrijdag 16 mei 2003 @ 15:14:10 #220
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_10474425
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 15:12 schreef tiemo het volgende:
Welk voetbal spel is op dit moment het mooiste ?
en weten jullie site's waar ik kan zien wat de nieuwste game's zijn ?
*knijpt ff*
pi_10474539
quote:
Op maandag 5 augustus 2002 22:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
www.kazaa.com
Geen illegale zooi
wat je met kazaa download zijn bijna altijd gekraakte versies of iso
en ik begrijp dat het niet over illegale dingen mocht gaan
  vrijdag 16 mei 2003 @ 15:26:01 #222
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_10474690
Nee gewoon leuke spellen die nieuw in de winkels liggen ik wil die namelijk gaan kopen
  zaterdag 17 mei 2003 @ 13:19:23 #223
32740 Luka
Schop kont!
pi_10490675
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 15:12 schreef tiemo het volgende:
Welk voetbal spel is op dit moment het mooiste ?
en weten jullie site's waar ik kan zien wat de nieuwste game's zijn ?
www.eagames.com
www.codemasters.com

Persoonlijk vind ik Pro Evolution Soccer erg goed en realistisch dus.....

It's my world...you're just livin' in it!!!
  zaterdag 17 mei 2003 @ 14:04:34 #224
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_10491408
het zal wel 10000x gevraagd zijn, maar search leverde weinig op...

het mooiste Formule 1 spel van het moment is...??? Ik ben die 1st person shooters een beetje zat nl.

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_10615644
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 11:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weet iemnad hoe dat nieuwe spel heet dat op Jurassic Park lijkt? Je Moet een park bouwen vol met dino's...Het was een paar weken/maanden geleden nog hier op fok......ben de naam vergeten....
Jurassic Park: Operation Genesis.

Nu ik: Weet iemand de naam van een oud Commodore64 spel? Het was geloof ik een platformspel waarbij je, in plaats van opzij, naar boven moest. Je sprong van het ene blokje op het andere en iets zegt me dat je in het spel iets met regenboogjes kon doen. Vager kan de beschrijving niet, dat weet ik. Maar ik ben benieuwd of iemand de titel nog weet.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')