ik vind beffen viesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:16 schreef bojan het volgende:
...
Als ik heel eerlijk mag zijn: ik vond het pijpen niet viezer dan beffen.
...
Je mag zelf kiezen wat je bent. Wat interesseert dat labeltje nou?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef bojan het volgende:
Maar wat ben ik? Maakt dit avontuurtje mij nu biseksueel? Ik heb nog altijd liever seks met een dame.
Wat maakt het uit in welk hokje je gestopt wordt? Wat jij bent kunnen wij niet zeggen, want ik weet niet wat je voelt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef bojan het volgende:
Maar wat ben ik? Maakt dit avontuurtje mij nu biseksueel? Ik heb nog altijd liever seks met een dame.
Kun je verliefd worden op een man of vind je af en toe aan een lul zuigen wel wat hebben? Daar zit nog een wezenlijk verschil in.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef bojan het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:24 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je mag zelf kiezen wat je bent. Wat interesseert dat labeltje nou?
Wat is het probleem dan joh. Jij bent jij, niemand zegt wie je MOET zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:29 schreef bojan het volgende:
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een man dus ik stel voor dat ik hetero blijf.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan joh. Jij bent jij, niemand zegt wie je MOET zijn
Bi ben je alleen als je op beide geslachten verliefd kunt worden. Af en toe met een man rotzooien maakt je nog geen bi, dat valt nog onder experimenteren. Ik ben zelf homo, maar als ik met een vrouw iets zou doen ben ik ook niet meteen bi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:32 schreef MrV het volgende:
Ze noemen het 'bi'. Maar ik kan mij zelf niet voorstellen dat ik een pik in mijn mond wil. Persoonlijke voorkeur dus.
bisexueel is als je sex met beide geslachten hebt, hoeft heus geen liefde aan te pas te komen.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Bi ben je alleen als je op beide geslachten verliefd kunt worden. Af en toe met een man rotzooien maakt je nog geen bi, dat valt nog onder experimenteren. Ik ben zelf homo, maar als ik met een vrouw iets zou doen ben ik ook niet meteen bi.
Je haalt even dingen door elkaar. Natuurlijk kun je als biseksueel (en ook als heteroseksueel en als homoseksueel, laten we dat niet vergeten!) 'liefdeloze' seks hebben met mensen van beide geslachten. Alleen als je biseksueel bent, val je zowel op mannen als op vrouwen. Klaar. Zo simpel is het.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:43 schreef blek het volgende:
[..]
bisexueel is als je sex met beide geslachten hebt, hoeft heus geen liefde aan te pas te komen.
Ik ben zelf hetero en heb sex met een vrouwen waar geen liefde aan te pas komt. Dat maakt mij niet asexueel.
Bi-curious kan ook nog. Maar goed wat maakt het uit. Gewoon doen wat je lekker vindt.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je haalt even dingen door elkaar. Natuurlijk kun je als biseksueel (en ook als heteroseksueel en als homoseksueel, laten we dat niet vergeten!) 'liefdeloze' seks hebben met mensen van beide geslachten. Alleen als je biseksueel bent, val je zowel op mannen als op vrouwen. Klaar. Zo simpel is het.
Als je als man alleen op vrouwen valt alleen je seks met mannen soms ook prettig vindt, kun je jezelf gewoon nog als hetero zien hoor. Fantasie en geaardheid hoeven niet altijd overeen te komen.En inderdaad, wat de rest ook zegt: zolang het voor beide partijen fijn voelt, is er niets mis mee.
Iedereen mag een mening hebben, maar die hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn. Uiteindelijk gaat het er toch om wat je zelf wilt. Als beide partijen het allebei willen, waarom niet? Ik wens ze veel plezier en genot samen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:00 schreef blek het volgende:
[..]
Goed zo. Andere meningen zijn tenslotte niet toegestaan in dit topic
En zolang ze het niet voor mn neus doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Iedereen mag een mening hebben, maar die hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn. Uiteindelijk gaat het er toch om wat je zelf wilt. Als beide partijen het allebei willen, waarom niet? Ik wens ze veel plezier en genot samen.
Oke, maar dat is weer iets anders. Ik hou er ook niet van als mensen recht voor mijn neus uitgebreid gaan staan bekken of meer, ongeacht of het mannen, vrouwen of wie dan ook zijn. Van mij mag je doen wat je wilt, maar hou het wel lekker voor jezelf.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En zolang ze het niet voor mn neus doen.
Het ging al die kant op toen hij met zijn broer samen een chickie nam en lullen ging vergelijken ipv met haar bezig te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Beffen vies vinden en mannen pijpen. Lijkt me duidelijk welke kant jij opgaat TS.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:18 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk kan dat. Waarom zou dat niet kunnen?
Ja je bent bi ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef bojan het volgende:
Als je penis likt als man ben je in mijn ogen niet hetero.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je haalt even dingen door elkaar. Natuurlijk kun je als biseksueel (en ook als heteroseksueel en als homoseksueel, laten we dat niet vergeten!) 'liefdeloze' seks hebben met mensen van beide geslachten. Alleen als je biseksueel bent, val je zowel op mannen als op vrouwen. Klaar. Zo simpel is het.
Als je als man alleen op vrouwen valt alleen je seks met mannen soms ook prettig vindt, kun je jezelf gewoon nog als hetero zien hoor. Fantasie en geaardheid hoeven niet altijd overeen te komen.En inderdaad, wat de rest ook zegt: zolang het voor beide partijen fijn voelt, is er niets mis mee.
Wat ben je dan wel? Ik ben homo, maar als ik met een vrouw naar bed zou gaan word ik ook niet opeens heteroquote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je penis likt als man ben je in mijn ogen niet hetero.
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja want opgewonden worden van een man of gewoon experimenteerdrift hebben betekent meteen dat je ook verliefd wordt op mannen, met hen wil trouwen en een gezinnetje wil stichten. Ga toch weg man.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:08 schreef Scorpie het volgende:
TS is gewoon keihard bi. Mensen die roepen dat een piemel diep in je huig rammen een voorbeeld is van hetero zijn snappen het niet helemaal.
Mensen gelijk voor homofoob uitmaken omdat ze een andere mening zijn toegaanquote:Op maandag 2 juli 2012 10:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! Al dan niet homofobe maar in ieder geval slecht geïnformeerde mensen die denken dat je seksuele gedrag altijd 100% in lijn is met je geaardheid, snappen het niet helemaal.
Leuk dat jouw eigen mening op jezelf van toepassing is, ofzo.quote:Kusjes, iemand die zich er in verdiept heeft en zelf niet hetero is.
Eh... Het gaat hier niet om een mening. Verliefdheid en dergelijke gevoelens zijn een fundamenteel onderdeel van iemand's geaardheid, welke geaardheid dan ook (met uitzondering van lust bij aseksuele mensen) , dat kun je gewoon opzoeken in boeken als je zou willen.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen gelijk voor homofoob uitmaken omdat ze een andere mening zijn toegaan
[..]
Leuk dat jouw eigen mening op jezelf van toepassing is, ofzo.
Dom gelul. Ik ben nu 35 en heb echt nog nooit, nooit, hoe dronken of stoned/high/belachelijk geil ik was ook maar de neiging gehad iets met een man te doen de afgelopen 20 jaar van mijn sexueel actieve leven.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! Al dan niet homofobe maar in ieder geval slecht geïnformeerde mensen die denken dat je seksuele gedrag altijd 100% in lijn is met je geaardheid, snappen het niet helemaal.
Kusjes, iemand die zich er in verdiept heeft en zelf niet hetero is.
Dan begrijp je me daar even verkeerd. In veel gevallen zal je geaardheid inderdaad wel op één lijn liggen met je seksuele gedrag, ik denk dat het in de meerderheid (van de mannen) inderdaad zo is. Dat heb ik ook nooit ontkend. Ik zeg alleen maar dat het niet altijd zo hoeft te zijn en als het niet zo is, je geaardheid daar niet opeens door hoeft te 'veranderen'.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dom gelul. Ik ben nu 35 en heb echt nog nooit, nooit, hoe dronken of stoned/high/belachelijk geil ik was ook maar de neiging gehad iets met een man te doen.
Wel met tyfuslelijke wijven waar ik later heel veel spijt van had in bed beland in zo'n bui, maar echt geen haar op m'n hoofd die dan de neiging kreeg iets sexueels met een man te doen. Die optie is er gewoon niet, net zoals ik niets met een hond doe, hoe dronken ik ook ben.
Dan is het geen enkel probleem om met een bron te komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eh... Het gaat hier niet om een mening. Verliefdheid en dergelijke gevoelens zijn een fundamenteel onderdeel van iemand's geaardheid, welke geaardheid dan ook (met uitzondering van lust bij aseksuele mensen) , dat kun je gewoon opzoeken in boeken als je zou willen.![]()
En ik vind je behoorlijk dom overkomen als je dit daadwerkelijk denkt. Andere mensen voor homofoob uitmaken maar zelf zo kortzichtig zijn als het achterwerk van een varkenquote:En ik vind het zelf lichtelijk homofoob overkomen, wat mensen inderdaad niet hoeven te zijn, als mensen heel erg panisch elke seksuele handeling tussen 2 mannen afdoen als iets wat alleen voor homo's is.
Jij bent zo'n latent Asgimofiel.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel met tyfuslelijke wijven waar ik later heel veel spijt van had in bed beland in zo'n bui,
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is het geen enkel probleem om met een bron te komen.
[..]
En ik vind je behoorlijk dom overkomen als je dit daadwerkelijk denkt. Andere mensen voor homofoob uitmaken maar zelf zo kortzichtig zijn als het achterwerk van een varkenpriceless.
De proxy waarmee ik wetenschappelijke artikelen kan vinden deed het niet, maar ik heb wel een excerpt gevonden van een richtlijn van de APA (American Psychology Association). Daar staat het volgende:quote:Op maandag 2 juli 2012 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is het geen enkel probleem om met een bron te komen.
Kortzichtig, lol wat? Ik ken van vroeger gewoon nogal wat mensen, waaronder een aantal mannen, die geëxperimenteerd hebben met mannen maar zichzelf niet identificeren als homo. Dat je het zelf niet zou doen, prima. Dat je ongemakkelijk wordt bij het idee kan ik me ook nog voorstellen. Maar dat je dan per se homo zou moeten zijn want als hetero mag je nooit seks hebben met een man, tsja, dat vind ik kortzichtig. En nogmaals, je hoeft niet homofoob te zijn, maar dat krampachtige denken wat homoseksualiteit betreft vind ik niet erg open-minded (naar homoseksualiteit) overkomen. Maar misschien ligt dat aan mij.quote:[..]
En ik vind je behoorlijk dom overkomen als je dit daadwerkelijk denkt. Andere mensen voor homofoob uitmaken maar zelf zo kortzichtig zijn als het achterwerk van een varkenpriceless.
Soempie, de Van Dale is heel handig, behalve voor definities die horen in een bepaald vakgebied, waar ze vaak wat beter gespecificeerd worden. De Van Dale is daar soms wat kortzichtiger in, hoewel het voor de rest wel een geweldig woordenboek is natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:32 schreef Soempie het volgende:
Muisraket, hier een bron:
1bi·sek·su·eel (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1geslachtelijk aangetrokken tot beide seksen
Van Dale.
Je hebt gelijk. Het ligt aan jou. Ik zie je namelijk gevolgtrekkingen zeggen op basis van dingen die ik nooit gezegd heb.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:32 schreef Muisraket het volgende:
Kortzichtig, lol wat? Ik ken van vroeger gewoon nogal wat mensen, waaronder een aantal mannen, die geëxperimenteerd hebben met mannen maar zichzelf niet identificeren als homo. Dat je het zelf niet zou doen, prima. Dat je ongemakkelijk wordt bij het idee kan ik me ook nog voorstellen. Maar dat je dan per se homo zou moeten zijn want als hetero mag je nooit seks hebben met een man, tsja, dat vind ik kortzichtig. En nogmaals, je hoeft niet homofoob te zijn, maar dat krampachtige denken wat homoseksualiteit betreft vind ik niet erg open-minded (naar homoseksualiteit) overkomen. Maar misschien ligt dat aan mij.
Ik vind het juist een heel heldere definitie.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Soempie, de Van Dale is heel handig, behalve voor definities die horen in een bepaald vakgebied, waar ze vaak wat beter gespecificeerd worden. De Van Dale is daar soms wat kortzichtiger in, hoewel het voor de rest wel een geweldig woordenboek is natuurlijk.
Helaas zijn sommige dingen iets te complex om in zo'n korte, 'heldere' definitie te vatten.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het juist een heel heldere definitie.
Nee, jij maakt het complex. Die definitie is prima bruikbaar zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Helaas zijn sommige dingen iets te complex om in zo'n korte, 'heldere' definitie te vatten.
Niet als je het vergelijkt met de definitie van de APA. Ook omdat ik geen enkel non-hetero persoon ken die zich wel seksueel aangetrokken voelt tot mensen van het eigen geslacht, maar er niet verliefd op wordt. Maar goed, het zal wel weer.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, jij maakt het complex. Die definitie is prima bruikbaar zo.
Waarom gebruik je jezelf als referentiepunt?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet als je het vergelijkt met de definitie van de APA. Ook omdat ik geen enkel non-hetero persoon ken die zich wel seksueel aangetrokken voelt tot mensen van het eigen geslacht, maar er niet verliefd op wordt. Maar goed, het zal wel weer.
Ik vergelijk het in eerste instantie met een officiële definitie. Daarnaast kijk ik naar mensen (waarbij ik mezelf buiten beschouwing laat), die niet hetero zijn, om te laten zien hoe dat in de praktijk is. Dat lijkt mij niet zo vreemd. Nu is je omgeving als referentiepunt gebruiken meestal niet representatief, maar eerlijk gezegd zou het me verbazen als mensen denken dat wat in mijn omgeving zo is, niet representatief is. omdat ze denken dat er bij homoseksualiteit en biseksualiteit alleen seksuele gevoelens zouden zijn. Dan heb ik namelijk nog nooit gezien, niet op internet, niet op televisie, niet in mijn familie (tantes) en niet in mijn kennissen- en vriendenkring.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom gebruik je jezelf als referentiepunt?
Die definitie in je eigen bron is er niet. Men hint er naar ('suggests', 'indicates', 'could be'). Een harde definitie is er niet gesteld.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vergelijk het in eerste instantie met een officiële definitie.
Wat is je doelgroep? Je eigen kennissen? Is dat representatief voor iedereen? Wat zijn de kenmerken van die groep?quote:Daarnaast kijk ik naar mensen (waarbij ik mezelf buiten beschouwing laat), die niet hetero zijn, om te laten zien hoe dat in de praktijk is. Dat lijkt mij niet zo vreemd.
Dus je hebt zelf ook wel door dat je stiekem appels en peren aan het vergelijken bent en niet kan claimen op basis van je omgeving, die sociaal en cultureel beinvloed is, wat een grootste gemene deler is.quote:Nu is je omgeving als referentiepunt gebruiken meestal niet representatief, maar eerlijk gezegd zou het me verbazen als mensen denken dat wat in mijn omgeving zo is, niet representatief is. omdat ze denken dat er bij homoseksualiteit en biseksualiteit alleen seksuele gevoelens zouden zijn.
Nogmaals, waarom gebruik je jezelf als referentiepunt terwijl je notabene in de 1e zin zegt dit niet te doen?quote:Dan heb ik namelijk nog nooit gezien, niet op internet, niet op televisie, niet in mijn familie (tantes) en niet in mijn kennissen- en vriendenkring.
Dat laatste ken ik wel ja, dat is gewoon aseksualiteit. Maar niet verliefd worden maar wel een seksuele voorkeur hebben? Nog nooit gezien. Of doel je op mannen die seks hebben met mannen, maar er niet verliefd op worden, of toch echt mannen die echt een sterke voorkeur hebben voor seks met mannen, maar niet verliefd op hen worden?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat de APA beter het woord of had kunnen gebruiken. Er zijn zat mensen die niet verliefd worden, maar toch echt een seksuele voorkeur hebben. En er zijn ook mensen die wel verliefd worden, maar geen seksuele gevoelens hebben.
Dan draait het dus allemaal om de aantrekkingskracht, op welke manier dan ook.
De definitie in mijn eigen bron is er wel, de eerste zin is een kant-en-klare definitie. Wat daarop volgt, zijn veranderingen en aanvullingen op die definitie van anderen, waar nog discussie over bestaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die definitie in je eigen bron is er niet. Men hint er naar ('suggests', 'indicates', 'could be'). Een harde definitie is er niet gesteld.
[..]
Wat is je doelgroep? Je eigen kennissen? Is dat representatief voor iedereen? Wat zijn de kenmerken van die groep?
[..]
Dus je hebt zelf ook wel door dat je stiekem appels en peren aan het vergelijken bent en niet kan claimen op basis van je omgeving, die sociaal en cultureel beinvloed is, wat een grootste gemene deler is.
[..]
Nogmaals, waarom gebruik je jezelf als referentiepunt terwijl je notabene in de 1e zin zegt dit niet te doen?
En kun je daarnaast dan niet nog hetero, homo of bi zijn? Want dan draait het dus inderdaad alleen om de seksuele aantrekkingskracht. En dan is de definitie zoals in het woordenboek vermeld staat de juiste.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik wel ja, dat is gewoon aseksualiteit.
Dat sowieso.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:47 schreef piere het volgende:
Altijd die eeuwige discussies hoe je iets zou moeten noemen en wat de criteria zijn blabla....
Je bent gewoon een stokslobberaar. Veel plezier en genietze!
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het ligt aan jou. Ik zie je namelijk gevolgtrekkingen zeggen op basis van dingen die ik nooit gezegd heb.
Die definitie geldt dus alleen voor aseksuelen, wat een enorm klein deel van de samenleving is. Waar zij verliefd op worden verschilt dus per persoon, ja. Heteroseksuelen, homoseksuelen en biseksuelen zijn echter allemaal per definitie niet aseksueel en zijn een vele malen grotere groep, voor hen geldt de definitie dus niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
En kun je daarnaast dan niet nog hetero, homo of bi zijn? Want dan draait het dus inderdaad alleen om de seksuele aantrekkingskracht. En dan is de definitie zoals in het woordenboek vermeld staat de juiste.
Okee, dit is link, het is hier (VS) erg laat en ik ben wat aangeschoten en dus kan het wat onhelder overkomen, maar ik ben dus een homo die vaak sexuele handelingen heeft gedaan (en nog doet als de kans gegeven) met hetero mannen. Die zijn dan volgens jou plots geen hetero meer, ook al zijn ze aangetrokken tot vrouwen en hebben ze bijna uitsluitend sex met vrouwen en leven ze gelukkig met vrouwen.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:37 schreef Scorpie het volgende:
Willen de heteroseksuele mannen die fantaseren over een kloppende vleesstaaf in hun mond en daar serieus werk van hebben gemaakt trouwens hun hand opsteken? Gaan we even tellen, lijkt me een prima manier om te zien wat TS precies is.
aromantiek bestaat ook. Just sayin'quote:Op maandag 2 juli 2012 10:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik wel ja, dat is gewoon aseksualiteit. Maar niet verliefd worden maar wel een seksuele voorkeur hebben? Nog nooit gezien. Of doel je op mannen die seks hebben met mannen, maar er niet verliefd op worden, of toch echt mannen die echt een sterke voorkeur hebben voor seks met mannen, maar niet verliefd op hen worden?
Vrouwen die bijvoorbeeld verliefd worden op en seks hebben met mannen, maar zich seksueel aangetrokken voelen tot (maar niet verliefd worden op) vrouwen ken ik wel genoeg, ja, maar die neigen dan toch vaker naar heteroseksualiteit.
Ik geloof dit gewoon nog steeds nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:16 schreef bojan het volgende:
Dag iedereen
Gisteren heb ik nogal een vreemde ervaring gehad... Ik ben uit geweest met vrienden en daarna bleef er een vriend bij me slapen. Ik op m'n bed en een vriend op een matras. Toen we op mijn appartement aankwamen, waren we serieus bezopen.![]()
We hebben nog wat gepraat toen we in ons bed lagen, over vanalles dus ook over seks. En zo kwamen we erbij dat hij al met een man heeft gevreeën. Ik schrok daar niet zo van want ik had al een vermoeden, ook al heeft hij al meerde vrouwen mogen neuken. Hij zegt dat hij vroeger dat ook raar vond (man man) maar dat het best wel lekker is.
Hij vroeg me niet om me te neuken ofzo hoor, maar wel of ik open stond om eens met een man iets seksueels te doen. Ik twijfelde maar heb uiteindelijk toegezegd en hij begon me af te trekken. Hij zei dat als ik me er niet goed bij voelde, sebiet moest zeggen om te stoppen. Ik vond het echt een vreemd gevoel want normaal deden alleen vrouwen dat bij mij. Ik heb hem daarna ook afgetrokken en we hebben elkaar ook oraal bevredigt. Meer wou ik niet, heb echt geen zin om een penis in mijn ass te krijgen!![]()
![]()
Als ik heel eerlijk mag zijn: ik vond het pijpen niet viezer dan beffen.
De vraag is wat ik nu moet doen... ik denk dat ik nog altijd hetero ben maar af en toe wel eens een homoseksueel avontuurtje zou lusten. Kan dat?
Groetjes
Heerlijk, en dan lekker samen hand in hand lopen als eckte ware hetero`s doenquote:Op maandag 2 juli 2012 11:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]Scorpie bter kom je mijn piem0l zuigen dat is immers niet homoseksueel kom ik lkkr in je mondej
Nee hoor, is echt gebeurdquote:
Alsof het een gunst is van de vrouw in questie, wat een kut mentaliteit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:16 schreef bojan het volgende:
We hebben nog wat gepraat toen we in ons bed lagen, over vanalles dus ook over seks. En zo kwamen we erbij dat hij al met een man heeft gevreeën. Ik schrok daar niet zo van want ik had al een vermoeden, ook al heeft hij al meerde vrouwen [b]mogen neuken. [/b]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |