Bronquote:di 19 jun 2012, 19:46
Ex Badr Hari de dupe van liefde Badr en Estelle
van onze redactie
AMSTERDAM - Daphne, de ex van Badr Hari, dacht tot een week geleden dat het nog goed zat tussen haar en de kickbokser.
De klap was dan ook groot toen Daphne te horen kreeg dat Badr en Estelle verliefd zijn op elkaar.
"Daphne en Badr kregen vijf weken geleden een dochter. Tijdens de bevalling waren ze samen en er leek geen vuiltje aan de lucht. Daphne is de dupe van Badrs nieuwe relatie, maar dat hoor je nergens. Tot vorige week was ze serieus met Badr. Ze waren bezig met een toekomst", zo vertelt een anonieme bron aan RTL Boulevard.
"Daphne vraagt zich af of Estelle wist van haar bestaan. Ze begrijpt niet dat een moeder een andere moeder dit kan aandoen. Estelle heeft toch zelf ook kinderen?"
Badr laat via zijn woordvoerder weten dat hij begrijpt dat Daphne verdrietig is en dat hij haar zal bijstaan in de opvoeding van hun dochter.
quote:BADR HARI DUMPTE VRIENDIN DAPHNE VOOR ESTELLE
Showbizzend Nederland schrok vorige week van het nieuws dat Estelle haar Ruud verlaat voor bokser Badr Hari. Maar bij het ex-liefje van Badr komt de klap pas echt hard aan...
Badr en Daphne hebben namelijk amper vijf weken geleden samen een dochtertje gekregen hebben. Tijdens de zwangerschap en bevalling zouden de twee nog gewoon samen zijn geweest, maar had Badr dus óók een relatie met Estelle.
Voor Daphne was er dan ook geen vuiltje aan de lucht, zo vertelde een anonieme bron vanavond in RTL Boulevard: "Ze wist ook niet dat hij vorige week een weekendje met Estelle weg was. Pas daarna vertelde Badr aan Daphne hoe het tussen hem en Estelle zit." Maar toen Estelle de handdoek met Ruud in de ring gooide, sprong de hele vaderlandse pers er bovenop en kwam dus ook Badr's overspel aan het licht.
“Er gaan nu gewoon heel veel verhalen rond, maar Daphne is de dupe van alles, dat hoor je nergens. Ook het openhartige interview met Estelle in de Telegraaf vindt ze erg verwarrend. Tot vorige week was ze gewoon nog heel serieus met Badr, ze waren bezig met hun toekomst.” Oftewel: zonder pardon heeft Estelle de relatie van Daphne knock-out geslagen, en de kersverse moeder zit nu vól vragen…
Reactie Badr
Badr zelf vindt dat de situatie toch echt anders in elkaar steekt: "De band met Daphne is gewoon oke. Ik begrijp dat er sprake is van verdriet, Daphne begrijpt dat zoiets kan gebeuren."
Hij vervolgt: "Dit is zoals de dingen gaan in het leven, maar er mag geen twijfel over zijn dat Daphne niet alleen hoeft te zorgen voor het kindje.
Becker's nevusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef erik666 het volgende:
Wat heeft tie trouwens voor een vlek op zijn linker schouderblad.
En beide keren is zij degene met wie vreemdgegaan wordt.... en maar verontwaardigd zijn over het feit dat hij vreemdgaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef vencodark het volgende:
En Estelle verlaat een vreemdganger voor een andere vreemdganger. Dat wordt vast een succes.Naïeve trut.
Ach ja, de pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En beide keren is zij degene met wie vreemdgegaan wordt.... en maar verontwaardigd zijn over het feit dat hij vreemdgaat.
Eigenlijk waar Estelle d'r vader bang voor was toen ze net van haar eerste kind bevallen was, en dan is zij de oorzaak daarvan in een andere relatie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:09 schreef DarkElf het volgende:
Ja logisch, Daphne begrijpt het natuurlijk!
Net bevallen, denkend dat alles goed zit, hiermee geconfronteerd worden en dan zegt ze: Oh Badr schatje, natuurlijk snap ik dit! Ja kan idd gebeuren. Nou veel plezier met Estelle hoor, ik doe hier alles wel alleen hoor, geen probleem! '
Right, heel likely ja
Ik denk dat Daf ook wel wist wie en wat ze date. En ik denk dat Daf denkt, fun while it lasted, ik heb er een mooie levensverzekering aan overgehouden, kom maar door met die alimentatie...quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:09 schreef DarkElf het volgende:
Ja logisch, Daphne begrijpt het natuurlijk!
Net bevallen, denkend dat alles goed zit, hiermee geconfronteerd worden en dan zegt ze: Oh Badr schatje, natuurlijk snap ik dit! Ja kan idd gebeuren. Nou veel plezier met Estelle hoor, ik doe hier alles wel alleen hoor, geen probleem! '
Right, heel likely ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |