Wel naar Ronan Keating die heel toevallig laatst ook is gescheidenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk veel spannender is als blijkt dat hij met z'n golftas naar Rafael ging
Beetje naief komt ze wel over.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè en dan haar hoogdravende verhaal over hoe wereldberoemd Badr wel niet is in Marokko.
" En meteen heb ik een afspraak gemaakt: je mag er niet meer zonder mij naar toe!”
is dat echt haar auto?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:59 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig kan ze in Oud Zuid op veel steun rekenen
(via via op Facebook..)
http://twitpic.com/9x4srn
maar, maar, maar....misschien ging hij gewoon heel vaak golfen. Omdat dat een goede bezigheid is voor zich vervelende mannen met een slecht huwelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk veel spannender is als blijkt dat hij met z'n golftas naar Rafael ging
Ja, of misschien noemde zij hem eerst liefkozend Tiger Woods, en later niet liefkozend meer...quote:Op zondag 17 juni 2012 07:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar, maar, maar....misschien ging hij gewoon heel vaak golfen. Omdat dat een goede bezigheid is voor zich vervelende mannen met een slecht huwelijk
Dat dacht ik dus ook altijd, tot ik 2 jaar geleden haar moeder zag, die heeft ook dat neusje, alsof ze net iets inhaleertquote:Op zondag 17 juni 2012 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
en haar verbouwde Wacko Jacko-neusje.
2 voor de prijs van 1?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd, tot ik 2 jaar geleden haar moeder zag, die heeft ook dat neusje, alsof ze net iets inhaleert
Of is hij echt bewerkt inmiddels?
Volgens mij wel. Heb ff haar moeder gegoogled, de neus van haar moeder is een stukje groffer. Bovendien zijn er foto's van Estelle waar haar neus ook een stukje groter is. Die neus van haar nu doet me denken aan Jacko. Ze doet me ook denken aan een barbiepop maar dan ene die over de datum isquote:Op zondag 17 juni 2012 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd, tot ik 2 jaar geleden haar moeder zag, die heeft ook dat neusje, alsof ze net iets inhaleert
Of is hij echt bewerkt inmiddels?
Ik denk dat Ruud in sommige aspecten wel van zijn eerdere huwelijken heeft geleerd...quote:Op zondag 17 juni 2012 09:16 schreef erik666 het volgende:
Zouden ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd ? Zou wel dom zijn.
Geeft toch ook niks?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:10 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ze wel weet dat dit kortstondig is
Badr doet wel meer scheve dingen, ik zou daar niet op rekenenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik neem aan dat die Badr moslim is? Als er toekomst in die relatie zit dan moet ze ook nog moslim worden, tenminste als Badr een moslim is met hart en ziel.
Ik zit me af te vragen waar dat nou aan ligt, zonnebankt ze teveel ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:36 schreef JaneDoe het volgende:
ik word eind dit jaar 33, tis niet te hopen dat ik daar zo'n oude kop bij cadeau krijg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |