Wie is dat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Volgens weekblad Party wordt er in de kusstreek van Noord Holland al maandenlang gefluisterd dat Ruud gevallen zou zijn voor de charmes van Debby Nuyens.
Dat is dan wel erg effectief dan, dat fluisterenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Volgens weekblad Party wordt er in de kusstreek van Noord Holland al maandenlang gefluisterd dat Ruud gevallen zou zijn voor de charmes van Debby Nuyens.
Die foto op Facebook is niet zo speciaal, had een jonger model verwacht van Ruud.... Die gaat zich gewoon weer voortplantenquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Ruud heeft vast nog wel een voorraadje voor hem in zijn golftassiequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumber
maar dat deelt hij vast niet met badrquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ruud heeft vast nog wel een voorraadje voor hem in zijn golftassie
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik laat net gewoon de bus aan me voorbij rijden omdat ik te verdiept in dit topic was
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik laat net gewoon de bus aan me voorbij rijden omdat ik te verdiept in dit topic was
Lijkt me echt zo' n loedermoeder die haar Stellie nog even extra aanmoedigt om mannen uit te kleden (Ruud financieel en Badr letterlijk)quote:
Ohhh dat heb ik gewoon gemist. Heeft ze dat echt letterlijk gezegd?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als het zo is dan kunnen we meteen checken of Estelle de waarheid heeft gesproken tijdens het interview aan de telegraaf. Ze zegt zelf namelijk 2 weken terug pas voor het eerst met hem naar bed zou zijn geweest.
Horecabazin die zelf ook in de scheiding ligt. Haar vent heeft zijn intrek genomen in een villa van Herman Heinsbroek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wie is dat?
en wat een zooi maken al die mensen van hun leven zeg![]()
En dan t ook zo lekker openbaar doen allemaal.. yeah voor ons, maar wel zielig voor die kinderen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inmiddels komt ze ook al bij Leco aan haar (tijdloze) kapsel te zien. Wat een vies mens met die cokeneus, kunstnageltjes en gebleekte tanden. net zo'n hittepettit als estelle.
oeh een oudje dus, das niets voor onze Ruud toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Horecabazin die zelf ook in de scheiding ligt. Haar vent heeft zijn intrek genomen in een villa van Herman Heinsbroek.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Mylene het volgende:
Dat is slim nog een keertje extra alimentatie. Daar valt meer te halen dan bij Badrquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het kind juridisch voorlopig iig het kind van Ruud Gullit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |