Dus die nanny wilde het verhaal eigenlijk niet naar buiten brengen? Da's ook lekker danquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ik kan bijna niet wachten op het verhaal van de nanny, via een anonieme bron verteld aan de Party.
Het lijkt me sterk dat Daf een nanny heeft, zoveel doekoes heeft Badr nou ook weer niet.... al weet Estelle dat nu nog niet...quote:
even kijken of ik tijd heb om naar de kapper te gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef Livra het volgende:
Oeh... Het verhaal van Gullit vandaag in de Story.
Haha!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
even kijken of ik tijd heb om naar de kapper te gaan
bronquote:Gullit over affaire Estelle: Vernederd in mijn eigen huis
Na de bekendmaking van de scheiding tussen oud-voetballer Ruud Gullit en Estelle, laten beiden hun kant van het verhaal optekenen door diverse media. Zo beweerde Estelle dat Ruud haar heeft weggegeven. En Ruud onthult nu hoe hij ontdekte dat hij werd bedrogen en hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis.
In eerste instantie noemde Gullit 'recente onthullingen' de reden voor de breuk. Als snel werd duidelijk dat dit over de nieuwe liefde van Estelle ging, bokser Badr Hari. Estelle zei hierover: Badr heeft mij niet afgepakt, Ruud heeft mij weggegeven... Zij stelde ook dat het vreemdgaan van haar man haar teveel werd.
Nooit meer trouwen
In Story vertelt Gullit nu zijn kant van het verhaal. Zo onthult hij hoe hij ontdekte dat Estelle hem bedroog, hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis én waarom hij uiteindelijk intimiteit zocht bij andere vrouwen. 'Ons huwelijk bestond feitelijk slechts op papier.' Over zijn toekomst zegt hij: Ik hoop weer gelukkig te worden, maar zal nóóit meer trouwen!
Badr Hari dumpt vriendin
Daphne, de ex-vriendin van Badr Hari, dacht een week geleden nog dat er geen vuiltje aan de lucht was in hun relatie, zo werd gisteren bekend. Vijf weken geleden beviel het fotomodel nog van een kindje van de kickbokser. Pas nadat de media bovenop de affaire met Estelle Gullit sprongen, kwam ze achter zijn overspel.
Daphne werd pardoes gedumpt voor de ex van Ruud Gullit, vertelde een anonieme bron aan RTL Boulevard: Ze wist ook niet dat hij vorige week een weekendje met Estelle weg was. 'Pas daarna vertelde Badr aan Daphne hoe het tussen hem en Estelle zit.' Volgens de bron is Daphne uiteindelijk de dupe van alles.
Daphne zou erg 'in verwarring zijn' nu de toekomst tussen haar en Badr Hari plotseling in duigen is gevallen. Ze had een toekomst tussen haar en de Nederlands-Marokkaanse bokser voorzien. De kersverse moeder zou zich afvragen of Estelle wel wist van haar bestaan. 'Estelle heeft toch zelf ook kinderen?'
'Zoals het gaat'
Volgens Badr is Daphne er echter rustig onder. Hij reageert: De band met Daphne is gewoon oké. 'Ik begrijp dat er sprake is van verdriet, Daphne begrijpt dat zoiets kan gebeuren.' Hij benadrukt dat 'dit is zoals de dingen gaan in het leven'. Wel wil hij er voor zorgen dat Daphne niet alleen voor de opvoeding van hun dochter staat.
bronquote:Estelle Gullit zwanger?
AMSTERDAM - In Amsterdam-Zuid gaat het gerucht dat Estelle Gullit zwanger is van haar kersverse vlam Badr Hari.
Dit meldt het zakenblad Quote. Het bericht is nog nergens bevestigd.
Badr is vijf weken geleden vader geworden van een dochtertje. Daphne, de moeder van zijn kindje, heeft hij verlaten voor Estelle. De kickbokskampioen laat via zijn woordvoerder weten dat hij begrijpt dat zijn ex verdrietig is en dat hij haar zal bijstaan in de opvoeding van hun dochter.
Estelle is twaalf jaar getrouwd geweest met Ruud. Samen hebben ze twee kinderen.
Mijn vrouw begrijpt me niet. Boehoehoe.quote:De oud-voetballer geeft toe dat hij ook misstappen heeft begaan tijdens de zestien jaar durende relatie, maar dat dat mede komt doordat hij eenzaam was in zijn huwelijk
Echt hè?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn vrouw begrijpt me niet. Boehoehoe.
Dus dat!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef Leandra het volgende:
Je man gaat vreemd, en dat verwijt je hem grondig, om vervolgens zelf de 3de persoon in een relatie te zijn, charming...
Uiteindelijk my ass.quote:Zo onthult hij hoe hij ontdekte dat Estelle hem bedroog, hoe hij werd vernederd in zijn eigen huis én waarom hij uiteindelijk intimiteit zocht bij andere vrouwen.
Het zal toch niet? Het zal me niks verbazen als het zo is. Ik begrijp niet dat iemand zo met zijn zaad rondspuit en niet aan voorbehoedsmiddelen doet. Nou die 2 passen goed bijelkaar dumb & dumberquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:01 schreef Livra het volgende:
Hoho diezelfde reden voerde zij ook op hè? Eenzaam in het huwelijk, Ruud had haar 'weggegeven'. Is er een foto van de moeder van Estelle? Klinkt ook als een lekker type..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |