Hihi die Hannahquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:28 schreef octopussy het volgende:
Poeptoerist![]()
Maar inderdaad, peuterpoep is nog altijd een graadje erger dan bijvoedingspoep. Vooral als ze dan 's ochtends op je bed klimt en dan bij je hoofd gaan zitten met de mededeling dat ze gepoept heeft. Juh, dat kon ik wel raden![]()
![]()
BV poep is dan inderdaad nog 'genieten'. Al moet ik wel zeggen dat de mate van vloeibaarheid (en dus doorlekken) ook wel weer een minpunt is. Ik ben voor Mia nu ook maar weer omgeschakeld naar kruidvat luiers omdat die op de rug beter aansluiten dan Pampers. Dat wil nog wel wel eens het verschil maken tussen een poepnek en een schone nek![]()
Ik ben wel enigszins gechoqueerd dat maatje 3 krap wordt bij mijn kleine baby
Puck had dat ook een hele tijd. Heerlijk geslapen bij opa en oma maar eenmaal thuis was het een drama.quote:Op zondag 17 juni 2012 08:40 schreef Aventura het volgende:
Dank voor alle reacties en tips. Overgang van druk naar rustig, hij zat eerst een uur in de auto en sliep toen, thuisgekmen hebben we hem op bed gelegd, toen hij wakker werd rustig voorgelezen, extra flesje erbij, met hem rondgelopen, en dat ongeveer 5x herhaald...uiteindelijk is hij tussen ons in in slaap gevallen. Het is de combinatie van niet alleen zijn en een rustige, donkere omgeving die uiteindelijk hielp. Hij is nu weer zijn vrolijke zelf! Vandaag gelukkig een rustige dag. Nou ja, relatief rustig. Hij schiet als een komeet alle kanten op. Hij kan nu ruim een maand goed staan en loopt al langs meubels. Hij beweegt zich soepel en snel, soms verliezen we hem uit het oog! Het is een echte boef die steeds guitig over zijn schouder kijkt, even checken of wij wel zien wat hij allemaal kanHet is echt genieten nu. De kleinebabytijd is voorbij en ik vind dat heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |