abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112958815
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 01:57 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Lol er scheelt iets met je hoor. En ik ben geen veertig met al je aannames :')

Flikker toch op, je bent slecht als troll plus onvriendelijk als mens. Ik reageer niet meer op je, je bent echt de moeite niet :') :W
Das nie zo lief.. :(
Rustig aan.
pi_112958819
quote:

[..]

Flikker toch op, je bent slecht als troll plus onvriendelijk als mens. Ik reageer niet meer op je, je bent echt de moeite niet :') :W
je bent "waard" vergeten :P
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 02:01:54 #53
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112958855
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 01:59 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

je bent "waard" vergeten :P
Dat was het zelfs niet waard :')
Are you fokking to me?
pi_112958870
Iemand die de OP heeft gekopieerd? Dit is wel een mooi topic zo :')
pi_112958877
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:02 schreef Monopoly het volgende:
Iemand die de OP heeft gekopieerd? Dit is wel een mooi topic zo :')
Iemand hier ervaring mee? moet je dit soort vrouwen wel zo ver laten komen dat je ze mee naar je huis laat gaan?

Ik was een keer in het buitenland en toen wilde zo'n meid met mij mee. Heb de hele tijd haar af proberen te wimpelen maar uiteindelijk vond ik het wel goed dat ze mee ging. Bood haar het bed aan en dan ging ik op de bank maar ze wilde dat we samen in een bed gingen slapen.

Uiteindelijk daar ook mee ingestemd en het werd iets intiemer, seks was 3 keer niks en ik stopte er al snel mee.

Later is ze weggegaan en kwam de politie en hebben mij in de gevangenis gezet
Ja... in het buitenland, das geen pretje.

Uiteindelijk met pijn en moeite een advocaat gekregen en die zei dat ik waarschijnlijk een borgsom moest betalen.
Gelukkig na 3 weken vrij gekomen want ze hadden haar weer verhoord en toen hadden ze bewezen dat ze van alles had gelogen.
Ik zou drug in haar drankje hebben gedaan terwijl vanaf het begin al duidelijk was dat ze geen sporen van drug in haar bloed had. Politie kwam er waarschijnlijk achter dat ze eigenlijk een beetje geflipt was en ze vonden haar niet geloofwaardig meer. Gelukkig maar want als ze vonden dat ik schuldig was zou ik iets van 3 a 4 jaar krijgen.

Het was vreemd om te ervaren hoe makkelijk je door een vrouw beschuldigd kan worden en vast gezet kan worden terwijl je volledig onschuldig bent, ben hierdoor nu zeer alert en voorzichtig geworden.

Waarschijnlijk voelde ze zich afgewezen en in seks had ik ook weinig zin. De politie verhoorde ook nog een vriend van mij en ze vroegen of ik seks met haar had gehad, hij zei ja ik denk het wel, ze vroegen of het goede seks was, hij zei toen, nee ik denk het niet want anders zat hij nu niet in de gevangenis en daar moesten ze allemaal hartelijk om lachen.

Met andere woorden als ik de vrouw helemaal tevreden had gesteld en haar als een prinses had behandeld en er uit mijn non verbale communicatie geen enkele afwijzing was op te merken dan had ze waarschijnlijk nooit aangifte gedaan.

Vanaf nu komt een dronken of aangeschoten vrouw nooit meer mijn huis binnen en helemaal geen vrouwen die ik niet ken, als ze niet zoveel had gelogen dan moest ik het tegendeel maar bewijzen en zat ik nog steeds vast...
pi_112958881
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:03 schreef EK-burger het volgende:

[..]

Iemand hier ervaring mee? moet je dit soort vrouwen wel zo ver laten komen dat je ze mee naar je huis laat gaan?

Ik was een keer in het buitenland en toen wilde zo'n meid met mij mee. Heb de hele tijd haar af proberen te wimpelen maar uiteindelijk vond ik het wel goed dat ze mee ging. Bood haar het bed aan en dan ging ik op de bank maar ze wilde dat we samen in een bed gingen slapen.

Uiteindelijk daar ook mee ingestemd en het werd iets intiemer, seks was 3 keer niks en ik stopte er al snel mee.

Later is ze weggegaan en kwam de politie en hebben mij in de gevangenis gezet
Ja... in het buitenland, das geen pretje.

Uiteindelijk met pijn en moeite een advocaat gekregen en die zei dat ik waarschijnlijk een borgsom moest betalen.
Gelukkig na 3 weken vrij gekomen want ze hadden haar weer verhoord en toen hadden ze bewezen dat ze van alles had gelogen.
Ik zou drug in haar drankje hebben gedaan terwijl vanaf het begin al duidelijk was dat ze geen sporen van drug in haar bloed had. Politie kwam er waarschijnlijk achter dat ze eigenlijk een beetje geflipt was en ze vonden haar niet geloofwaardig meer. Gelukkig maar want als ze vonden dat ik schuldig was zou ik iets van 3 a 4 jaar krijgen.

Het was vreemd om te ervaren hoe makkelijk je door een vrouw beschuldigd kan worden en vast gezet kan worden terwijl je volledig onschuldig bent, ben hierdoor nu zeer alert en voorzichtig geworden.

Waarschijnlijk voelde ze zich afgewezen en in seks had ik ook weinig zin. De politie verhoorde ook nog een vriend van mij en ze vroegen of ik seks met haar had gehad, hij zei ja ik denk het wel, ze vroegen of het goede seks was, hij zei toen, nee ik denk het niet want anders zat hij nu niet in de gevangenis en daar moesten ze allemaal hartelijk om lachen.

Met andere woorden als ik de vrouw helemaal tevreden had gesteld en haar als een prinses had behandeld en er uit mijn non verbale communicatie geen enkele afwijzing was op te merken dan had ze waarschijnlijk nooit aangifte gedaan.

Vanaf nu komt een dronken of aangeschoten vrouw nooit meer mijn huis binnen en helemaal geen vrouwen die ik niet ken, als ze niet zoveel had gelogen dan moest ik het tegendeel maar bewijzen en zat ik nog steeds vast...
HELD _O_
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 02:04:49 #57
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112958891
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:

[..]

HELD _O_
Je mag de OP quoter niet prijzen want dan ben je volgens TS een veertigjarige die zich puberaal gedraagt. Hij roept dan zelfs: GROW UP :') :') :')
Are you fokking to me?
pi_112958895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:03 schreef EK-burger het volgende:

[..]

seks was 3 keer niks
Dit snap ik dus niet, als het al 2x kut is waarom dan nog een 3e keer?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_112958904
quote:

[..]

Waarom reageer je dan? over onvriendelijk mens gesproken, zeker een gebrek aan introspectie?
Jij begint hier als volwassene onwaardig onvriendelijk reacties te plaatsen, zou van een volwassen persoon toch wel een iets hogere standaard mogen verwachten. En of ik onvriendelijk ben? ja tegenover jou wel, jou mag ik niet.

Van jeugd kan ik het begrijpen maar mensen als jij zorgen voor verloedering en normvervaging.
pi_112958913
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:04 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Je mag de OP quoter niet prijzen want dan ben je volgens TS een veertigjarige die zich puberaal gedraagt. Hij roept dan zelfs: GROW UP :') :') :')
TS :')_!

Faalhaas eerste klas.
pi_112958918
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:05 schreef zukia het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan? over onvriendelijk mens gesproken, zeker een gebrek aan introspectie?
Jij begint hier als volwassene onwaardig onvriendelijk reacties te plaatsen, zou van een volwassen persoon toch wel een iets hogere standaard mogen verwachten. En of ik onvriendelijk ben? ja tegenover jou wel, jou mag ik niet.

Van jeugd kan ik het begrijpen maar mensen als jij zorgen voor verloedering en normvervaging.
Welkom op FOK! jonge, jij redt het wel hier. :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_112958924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:05 schreef zukia het volgende:

[..]

Jezus man, het is maar fucking internet :')_!
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 02:08:28 #63
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112958963
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:06 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Jezus man, het is maar fucking internet :')_!
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:06 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Maak het beest niet boos :') ____!
Are you fokking to me?
pi_112958977
TS, Waar blijf je nou ?
pi_112958982
Al aan het uithuilen bij moeders, even duimpje in je mondje ?
pi_112959013
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:06 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, wat een kankersite zeg, als de FOK users een ziekte waren dan zou het kettingkanker zijn.

wat een kankermongolen hier, niet normaal.

Heb me al grondig aangepast aan het lage niveau hier.

Held! 450 euro een lekkere chick genakt, dikke bezem dikke zemmel. groetjes henk en anita en de kids.

morgen weer gezellie gezellie een fok meeting!

Oww yeaah!

kankermongolen hier, gelukkig kom ik dat soort tuig nooit tegen in de echte maatschappij dat is weer een gerust stelling :)

Godverdomme zeg,mijn bloeddruk! kanker kaola kanker dom, bovendruk 170 onderdruk 90, gevaarlijk!

Kanker kanker!!! kankerziekte hier, kanker kut users, opkankeren!! en niet met kanker spotten want mijn oom en tantes zijn aan kanker dood gegaan ja!! is geen leuke ziekte! kankerusers!! kanker!! kankerlul!! als je uit OSS komt dan ben je voor top, kankerlul!!!

hehe, dit lucht ff op, nu ga ik even de was ophangen!

Groetjes en kusjes van Anita en Henk
pi_112959020
_O_ _O_ _O_
pi_112959034
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:10 schreef zukia het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, wat een kankersite zeg, als de FOK users een ziekte waren dan zou het kettingkanker zijn.

wat een kankermongolen hier, niet normaal.

Heb me al grondig aangepast aan het lage niveau hier.

Held! 450 euro een lekkere chick genakt, dikke bezem dikke zemmel. groetjes henk en anita en de kids.

morgen weer gezellie gezellie een fok meeting!

Oww yeaah!

kankermongolen hier, gelukkig kom ik dat soort tuig nooit tegen in de echte maatschappij dat is weer een gerust stelling :)

Godverdomme zeg,mijn bloeddruk! kanker kaola kanker dom, bovendruk 170 onderdruk 90, gevaarlijk!

Kanker kanker!!! kankerziekte hier, kanker kut users, opkankeren!! en niet met kanker spotten want mijn oom en tantes zijn aan kanker dood gegaan ja!! is geen leuke ziekte! kankerusers!! kanker!! kankerlul!! als je uit OSS komt dan ben je voor top, kankerlul!!!

hehe, dit lucht ff op, nu ga ik even de was ophangen!

Groetjes en kusjes van Anita en Henk
YEAH!! _O_
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 02:12:59 #69
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112959056
Ik zeg sociopaat :Y
Are you fokking to me?
pi_112959066
Kwaliteit dit _O_
pi_112959087
Dit moet wel het mooiste topic van de dag zijn, ook al is de dag nog zo kort.
pi_112959091
Geef je even aan hier wanneer je naar een winkelcentrum o.i.d. gaat? Dan blijf ik daar even weg.
pi_112959100
quote:

_O_
pi_112959113
quote:
De echte Rotterdammer dit O+
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2012 @ 02:20:22 #75
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112959160
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
Geef je even aan hier wanneer je naar een winkelcentrum o.i.d. gaat? Dan blijf ik daar even weg.
+1
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')