Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
ja man wist wel van de +10 kaartjes op ifs/etc maar niet van de contracten/blessuresquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker, wist je dat echt niet? Is best vaak hier de revue gepasseerd deze cheat
je hoeft niet speciaal die cup te winnen om fifa te mogen spelen hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:08 schreef BDIL het volgende:
Het is tijd om te stoppen met FIFATegen de CPU op ultimate niveau win je niet die offline cup en online begin ik niet over... Wie coins wil kopen kan DM'en of een FIFA 12 spel voor 15 euro ...
Heel het spel gaat nergens meer over... UT is dood geworden, door marketcrash en einde voetbalseizoen en andere spelmodus zijn matig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je hoeft niet speciaal die cup te winnen om fifa te mogen spelen he
fair enoughquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heel het spel gaat nergens meer over... UT is dood geworden, door marketcrash en einde voetbalseizoen en andere spelmodus zijn matig.
UB40 is wel tofquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:09 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand nog toffe reggae nummers? (Behalve Marley)
Is ideaal als je achterstaat, je tegenstander irritant doet, kun je zonder consequenties met je genetisch gemanipuleerde spelers nog eens wat doodschoppen uitdelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja man wist wel van de +10 kaartjes op ifs/etc maar niet van de contracten/blessures
Deed ik ook. Ik heb nooit een policy overtreden. Ik heb alleen spelers verkocht voor confetti helemaal aan het begin en 4 spelers van hem gekregen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow? Had de illusie dat hij netjes handelde enzo
Gelukkig, ik voelde me net even als een klein kind dat er achter kwam dat Sinterklaas helemaal niet bestaat, en dus door iedereen in de maling was genomenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deed ik ook. Ik heb nooit een policy overtreden. Ik heb alleen spelers verkocht voor confetti helemaal aan het begin en 4 spelers van hem gekregen.
Heb zelf nooit iets raars gedaan met die pack glitch ofzo
nice, jij morgen ook Honda erbij?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
4-2 gewonnen in de finale van een dude met 4 TOTY's en 2 IF's.
7.5k rijker.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ideaal als je achterstaat, je tegenstander irritant doet, kun je zonder consequenties met je genetisch gemanipuleerde spelers nog eens wat doodschoppen uitdelen
Dat denk ik wel. Moet wel lukken in 2 kansen. Gewoon even concentreren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, jij morgen ook Honda erbij?
[..]geen slecht idee
dat is volgens mij een ander toernooi?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
Moet trouwens nog wel even een 3-5-2 teampje met 1 nationaliteit bouwen dan..
Ja, maar ik heb sowieso een team voor het Honda toernooiquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is volgens mij een ander toernooi?
ahh oke, Engeland zal wel het makkelijkst zijn met kwalitatief goede silvers en golds door elkaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb sowieso een team voor het Honda toernooi. Ik wil die ander ook doen.
Nee. Alles onder de 1k.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:23 schreef GuRBuH het volgende:
Is 1500c cheap voor een bronze squad fitness? (PS3)
2 dagen terug was 1300 nog boven het gemiddelde maar las net volgens mij een post van iemand die zei dat ze rond de 2k zitten, dus als dat zo is wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:23 schreef GuRBuH het volgende:
Is 1500c cheap voor een bronze squad fitness? (PS3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |