Niet alleen in de demoscenequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Fairlight is nog steeds actief in de demoscene.
Demogroup heeft nog wel een paar dezelfde members. Maar ik ken ze eigenlijk alleen maar vanuit de demoscene.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:54 schreef waspoedertje het volgende:
Ik weet het ja maar is niet de zelfde groep als vroeger
Misschien nu weer wel dat zou kunnen weet ik niet
Ik heb in 1994 eens met ze mogen babbelen op Assembly in Helsinki. Ik denk niet dat die nog bij het clubje horen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Demogroup heeft nog wel een paar dezelfde members. Maar ik ken ze eigenlijk alleen maar vanuit de demoscene.
Zou ik ook niet weten. Maar op Breakpoint 2010 hadden ze nog een vette demo.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb in 1994 eens met ze mogen babbelen op Assembly in Helsinki. Ik denk niet dat die nog bij het clubje horen.
Vooral racen om als eerste een release op het board te postenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef DJSmiley het volgende:
long-time-ago idd.
Ik had een paar bakken op een uni in Duitsland toen. Via een IIS exploit kon je TFTP-en, serv-u erop knallen en gaan. 1 heeft zo'n 1,5mnd ongeveer 8-9Mb/sec staan doen voordat ze 'm afsloten
En natuurlijk de reguliere pubstros..
en posten op dff/insanity
Ook wel een prestatiequote:Op zondag 24 juni 2012 17:06 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Nooit gefxpt. maar ik maakte ooit even deel uit van Deviance.
whehe idd jaquote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel een tijd geleden hoor heyzat bij outlawzfxp
Hehe, wie was jij dan, ik heb ook een tijd op CTD gezeten. Aaltjuh is toen opgepakt omdat hij de database van een reisbureau had verwijderd volgens mij, sindsdien nooit meer gezien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef devi2012 het volgende:
wow ik dacht er toen net nog ff aan en heb dus ff op google gekeken, en kwam dus hier terecht,, ook ik had een fxp forum,
forsaken
ik zat toen der tijd op dikke forums
ik kan me nog herinneren,
ConnecTeD - met Aaltjuh ,volgens mij was dat echt een goeie hacker, weet niet of dat zijn correcte nickname was
invisible fxp
equinox
forgotten
nog veel meer, zat in de hele scene, wat was dat mooi man, ik kan niet alles meer herinneren, ik zat op alle dikste forums, maar dat was voor mij ook zoon 8 jaar geleden
racen op gigabit stro's van gigabit sites met pre releases
om nooit te vergeten, wat was dit een mooie tijd, tot in de ochtend 9 uur door gaan en 8 blikjes redbul verder
ook waren er veel hackers van uit alle wereld delen,
Hey Kerel, ik kon mijn passwoord niet meer herstellen ivm oud mail adres van mijn account devi2012quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:57 schreef Horatio het volgende:
[..]
Hehe, wie was jij dan, ik heb ook een tijd op CTD gezeten. Aaltjuh is toen opgepakt omdat hij de database van een reisbureau had verwijderd volgens mij, sindsdien nooit meer gezien.
NWS / Zes ton boete voor hacker (16)
Yesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:00 schreef silentxnl het volgende:
mogguh. kent iemand HollandFXP nog? hehehehe
leet_scorpie?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:58 schreef Scorpie het volgende:
Ik zat op SnT, en op nog een paar andere boardjes.
Acid Burns heb ik nog bij in het team gezeten, Outlawz FxPquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:49 schreef PlakjeKaas het volgende:
je nick doet me ook wel een belletje rinkelen hoor, kan er alleen nog zo weinig van heugen verder. alleen konijntje en acid burn van snt zijn me bijgebleven
Met Konijntje was dat toch? Mooi board was dat wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:17 schreef keitjes het volgende:
speciaal account aangemaakt, ik zat op SnT toen de tijd onder aemkei. Waren jullie bij de bbq meeting toen?
Yep, Konijntje oa, Acid-Burn, Fewips, Phreaky. Ken je er nog meer?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met Konijntje was dat toch? Mooi board was dat wel.
Acid was een oud teamlid, maar ken al die namen niet meerquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef keitjes het volgende:
[..]
Yep, Konijntje oa, Acid-Burn, Fewips, Phreaky. Ken je er nog meer?
Hashes cracken en dan intern scannenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:28 schreef Bas2006 het volgende:
Goude oude tijd! Heerlijk als je een heel uni-netwerk had weten te bemachtigen...:)
Was destijds lid van verschillende board, eigenlijk weet ik enkel nog TheDarkFXP...Destijds was ik bekend onder Railguy... Nog mensen die zich hier mee bezig houden?
Scande jij met je eigen pc?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:17 schreef Mubassie het volgende:
Hier nog eentje![]()
Echt jarenlang in die scene gezeten. Mooie tijd.
Mijn job was het scannen van ip ranges, die ik vervolgens doorspeelde naar onze teamhackers. Mijn pc heeft echt nachten staan pruttelen![]()
Ik was de enige "Dutchie" tussen allemaal Amerikanen..
Die van mijn paquote:
Ja die shit met de RUG?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef VriendP het volgende:
Hela Ace... I remember you. Ik was admin van WiZDoM, vlak voordat de poep begon te vliegen ben ik toen gestopt. Soms mis ik die tijden wel, jammer dat het voorbij is...
Op privé torrent sites wordt bijna evensnel geracet als op de topsites. Ik zit op torrentleech en sceneacces.. Daar worden 8gb blurays 2 minuten na pre gepost.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:31 schreef D3LTTA het volgende:
Wat leuk dat ik dit tegenkom met googlen haha, was laatst nog aan het denken wat
er nog van het FXP wereldje over zou zijn.
Bij de namen : WIZDoM, ConnecTed en equinox gaat er wel een lampje branden.
Zou de andere namen van de boards ook helemaal niet meer weten. weet wel dat je vaak voor nieuwe members kon voten als ze zich op een board registreerde.
Denk dat ik zelf bij z'n 8 boards actief was met als laatste team VoS ( Voice of Scene ).
Was bij deze jongens een scanner / pubber en Racer toen ik uiteindelijk toegang had tot de
sites van een paar release groups zoals SkIDROW, RELOADED en RAZOR1911 . Al werd er het meest geraced met de ... releases (swe6rus iemand ?)
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het nooit lang heb volgehouden bij deze sites vanwegen scripted racers en de tijd die ik niet had.
Was laatst nog aan het denken om een alternatief te gaan zoeken voor usenet want word een beetje
moe van de respectloze mensen , takedowns, en passworded rars (van NZB sites ) weet iemand nog leuke alternatieve ?
Hey oud team genootquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Acid Burns heb ik nog bij in het team gezeten, Outlawz FxP
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:57 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Hey oud team genoot![]()
Ik zat vroeger ook op SnT, life-fxp en nog een hoop boards
De beste imo was BiA ( Brothers in Arms )
In het begin ben ik begonnen bij BeWareZZzZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |