quote:
Door het roodquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:43 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een vermakelijke soap aan het wordenMisschien past een oranje pakje ontzettend goed bij haar
Zolang het duurt Tong. Het is wachten totdat ze weer wat flikt in rehab of ergens anders waardoor ze weer in de problemen komt. Als je de reacties bij TMZ ook leest. Ze kunnen haar bloed wel drinken omdat ze overal mee weg komt en vinden dat ze gewoon de gevangenis in moet en dan natuurlijk geen 6 uur omdat die overvol zijn.quote:
Ik hoop het niet. Veel te leuk dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft/is ingecheckt in de Betty Ford kliniek inmiddels. Hoop dat ze het licht uiteindelijk eens gaat zien.
Nou ja, Brad Renfro achterna is ook weer zoiets.quote:
Dat hoeft idd niet. Misschien heb je gelijk en is het mooi om te zien dat ze weer een koningin wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou ja, Brad Renfro achterna is ook weer zoiets.
Ik denk omdat er het eea scheelt. Bipolair, borderline wellicht. Ze slikt zgn. adderall tegen ADHD, maar ik denk niet dat dat het probleem is. Alleen heeft ze zo'n scene om zich heen die haar niet vertelt eens serieuze hulp te zoeken en haar juist alleen maar meer de vernieling in helpt. Het kan allemaal in Hollywood. En van die geschifte ouders hoeft ze ook niet veel te verwachten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:29 schreef formerjellybean het volgende:
Aan een kant is het heel vermakelijk maar ik heb ook zoiets hoe kan iemand zo ontzettend dom zijn en zich elke keer aan dezelfde steen stoten .
En ik geloof het meteen. Heus!quote:Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef tong80 het volgende:
Lindsay Lohan heeft naar eigen zeggen maar vier of vijf keer een lijntje gesnoven.
"Iedereen denkt altijd dat ik het heel veel gebruik. Maar ik heb het maar een paar keer gebruikt en ben twee keer gepakt", zegt het feestbeest volgens The Sun.
Het is de paparazzi , ze sluiten een complot tegen me en daardoor is het net alsof ik altijd snuif, ik ben zo'n lief onschuldig meisjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |