abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116102819
Zelf gebruik ik voor een voetbal vereniging deze team:
http://www.digi-download.(...)_theme=Mirabilis_Red

Qua uiterlijk niet de mooiste theme, maar qua lay-out degelijk en kan goed overweg met de widgets:

http://s14.postimage.org/gygzf2v8x/Voorbeeld.jpg
History can't change the past, the future can.
pi_116670283
Wellicht een makkie voor de ervaren mensen met Wordpress, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik wil gewoon heel simpel een pagina maken met een soort van Blog. Verder moet in het menu een kopje "Blog" komen. Als je erop klikt krijg je bijvoorbeeld 5 artikels onder elkaar. Mochten er meer dan 5 komen dan komt er onderin een linkje met 1/2/3 zoals onder dit forum. Ik krijg het niet voor elkaar, kan iemand me uit de brand helpen?

Alvast bedankt!
pi_116677208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Droathoah het volgende:
Wellicht een makkie voor de ervaren mensen met Wordpress, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik wil gewoon heel simpel een pagina maken met een soort van Blog. Verder moet in het menu een kopje "Blog" komen. Als je erop klikt krijg je bijvoorbeeld 5 artikels onder elkaar. Mochten er meer dan 5 komen dan komt er onderin een linkje met 1/2/3 zoals onder dit forum. Ik krijg het niet voor elkaar, kan iemand me uit de brand helpen?

Alvast bedankt!
Ik weet niet welk thema je gebruikt, maar in sommige thema's kan je de standaard blogroll van Wordpress selecteren en op een andere pagina zetten dan de index.
  woensdag 12 september 2012 @ 13:48:27 #179
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_116685534
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Droathoah het volgende:

Alvast bedankt!
PM me maar. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_116774412
Is het gemakkelijk om een forum in een pagina te krijgen in Wordpress of zeggen jullie niet aan beginnen?
pi_116880751
Als ik de permalinks aanpas dan zijn de pagina's niet zichtbaar, hoe kan dit?
pi_116881279
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 09:34 schreef Droathoah het volgende:
Als ik de permalinks aanpas dan zijn de pagina's niet zichtbaar, hoe kan dit?
Even je .htaccess updaten.
pi_116883791
WTF is die maffe knipperende cursor in de linkerbovenhoek van de video's op deze site ? :?

Iemand die het antwoord weet ? Bedankt !!!

Edit: ik zie dat ik op de meeste website spook cursors heb dus het lijkt een lokale firefox issue te zijn. Nog maar even een malware scan doen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Phone op 17-09-2012 14:06:42 ]
pi_116885107
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 09:55 schreef Crientj het volgende:

[..]

Even je .htaccess updaten.
De website staat op een localhost op me pc zelf, dus kan de maprechten niet aanpassen. Ik denk dat het daar fout gaat. Heb mn htaccess aangepast, maar dit zonder resultaat. Dit heb ik erin gezet:

quote:
# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>

# END WordPress
pi_116904945
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:14 schreef Droathoah het volgende:

[..]

De website staat op een localhost op me pc zelf, dus kan de maprechten niet aanpassen. Ik denk dat het daar fout gaat. Heb mn htaccess aangepast, maar dit zonder resultaat. Dit heb ik erin gezet:

[..]

Wat heb je verder nog in je .htaccess staan? Wellicht gaat dat in conflict?
pi_116917995
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Crientj het volgende:

[..]

Wat heb je verder nog in je .htaccess staan? Wellicht gaat dat in conflict?
Hij was verder leeg. Werk op een wampserver op me pc
pi_116925096
Ik heb met Wordpress een (vrij simpele) website gemaakt maar ik zit nu ergens mee wat ik niet kan oplossen. Ik heb banners etc. in widgetvelden (tekstveldjes) en de banners zijn 250 pixels breed, er blijft een wit randje over om de banners maar ik wil dat dit mooi aansluit. Als ik de breedte van de kolommen op 250 pixels zet dan schuiven de banners uit het veldje omdat er blijkbaar ergens een ruimte is ingesteld dat de inhoud van de veldjes een stukje van de rand moet af zitten. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Het toegepaste thema is Graphene en de url kan ik via een DM geven.
  maandag 24 september 2012 @ 14:04:24 #188
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_117190909
Ik heb een Wordpress site opgebouwd en wil nu in mijn posts onderscheid kunnen maken welke groep (roles) welke posts kunnen zien.
Met Members en User Access Rights kan dit, maar het werkt niet zoals ik wil. Als ik een bericht niet wil laten zien aan een gebruiker krijgt deze wel de titel te zien en een foutmelding dat diegene geen rechten heeft.
Wat ik wil, is dat een gebruiker in een rol die geen rechten heeft de post überhaupt niet ziet.

Hoe doe ik dit?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_117209497
Hallo,

Weet iemand een plugin waar je een heel groot formulier mee kan maken?
Ik moet namelijk een offerte pagina maken en de klanten moeten van alles kunnen invullen en uit bepaalde dingen kunnen kiezen (bijv. draaideur/kanteldeur).

In dit formulier moeten ook kleine knopjes komen waar de klant op kan klikken zodat er een plaatje tevoorschijn komt met een voorbeeld.

Heeft iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen?
bedankt! voor het meedenken :)
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_117216785
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef Koopsie het volgende:
Hallo,

Weet iemand een plugin waar je een heel groot formulier mee kan maken?
Ik moet namelijk een offerte pagina maken en de klanten moeten van alles kunnen invullen en uit bepaalde dingen kunnen kiezen (bijv. draaideur/kanteldeur).

In dit formulier moeten ook kleine knopjes komen waar de klant op kan klikken zodat er een plaatje tevoorschijn komt met een voorbeeld.

Heeft iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen?
bedankt! voor het meedenken :)
Zoek eens op contact form 7. Het is van oorsprong een contactformulier, maar deze kan je zo groot maken als je zelf wil. :)
pi_117219622
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Crientj het volgende:

[..]

Zoek eens op contact form 7. Het is van oorsprong een contactformulier, maar deze kan je zo groot maken als je zelf wil. :)
Thx, hiermee ben ik al een heel eind :)
  zondag 30 september 2012 @ 11:38:21 #192
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_117418132
Een vriendin wilt met een childtheme werken, en had er een export plugin voor. Ik vraag me af waarom die dingen bestaan, want je kan toch gewoon een theme kopieren en plakken, naam veranderen en dan gewoon de style.css aanpassen naar hartelust?
When all else fails, you always have delusion.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2012 @ 12:03:47 #193
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_117418768
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:38 schreef Mirel het volgende:
Een vriendin wilt met een childtheme werken, en had er een export plugin voor. Ik vraag me af waarom die dingen bestaan, want je kan toch gewoon een theme kopieren en plakken, naam veranderen en dan gewoon de style.css aanpassen naar hartelust?
en als er dan een update van de theme komt, moet je je wijzigingen opnieuw doen. Zo'n child-theme bevat alleen de aanpassingen, waardoor je je themes wel kan updaten en dus niet je wijzigingen opnieuw moet doen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 30 september 2012 @ 14:08:53 #194
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_117422098
Dan is het wel een kwestie van hoeveel je aanpast. Werkt dat alleen als je enkele kleurtjes en fonts aanpast bij wijze van spreken? Verschilt toch ook per theme en hoe de update doorgevoerd wordt. Wat is zeg maar de graad van aanpassing dan? Ik ben iemand die of een eigen template maakt of eentje gewoon heel erg aanpast, tot in de divstructuur soms aan toe.

[ Bericht 29% gewijzigd door Mirel op 30-09-2012 14:41:18 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_117529706
Ik heb een klein vraagje.
ik ben bezig met een tab-slide out op mijn website
klik

Dit werkt allemaal goed. :)
maar nu wil ik dat in die tab hij de tekst weergeeft van de pagina :"Offerte" die ik heb aangemaakt.

Is daar een simpele code voor?

Edit: gevonden *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door Koopsie op 02-10-2012 23:44:17 ]
pi_117727413
Kent iemand een plugin of een manier om een content binnen een sidebar te wisselen?
Heb namelijk een website met aan de linkerkant een sidebar, en per pagina moet die inhoud van die sidebar te wisselen zijn.

Of is het gemakkelijker om eventueel zelf een functie ervoor te schrijven en die erin te zetten?
pi_117729936
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Crientj het volgende:
Kent iemand een plugin of een manier om een content binnen een sidebar te wisselen?
Heb namelijk een website met aan de linkerkant een sidebar, en per pagina moet die inhoud van die sidebar te wisselen zijn.

Of is het gemakkelijker om eventueel zelf een functie ervoor te schrijven en die erin te zetten?
Hangt ervan af. Om hoeveel pagina's gaat het. Heeft echt iedere pagina een compleet andere sidebar met andere content in die sidebar of is het grotendeels gelijk?

Als het maar een paar pagina's gaat en ook nog eens om een klein stuk uit de sidebar dat anders is kan je een simpel widgetje schrijven die op basis van de pagina content laat zien.... of je gaat zelf nieuwe sidebar templates maken.
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:29:40 #198
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_117741155
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Crientj het volgende:

http://wordpress.org/extend/plugins/custom-sidebars/
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_117749469
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik gebruik namelijk contact form7 en momenteel staan al die vragen/invulvelden onderelkaar,
alleen gebruik ik deze plugin voor een offerte aanvraag en daarbij komen veel vragen.

De klant wil nu graag hebben dat de vragen netjes naast elkaar komen te staan.
heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
pi_117752247
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef Koopsie het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik gebruik namelijk contact form7 en momenteel staan al die vragen/invulvelden onderelkaar,
alleen gebruik ik deze plugin voor een offerte aanvraag en daarbij komen veel vragen.

De klant wil nu graag hebben dat de vragen netjes naast elkaar komen te staan.
heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Dat is toch helemaal geen probleem? Bij de instellinge van je contactform kun je gewoon HTML code gebruiken in de template bij de velden. Standaard staat er toch ook de paragraaf code bij <p>... probeer eens een simpele table.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')