Het zwakke aan Suits is natuurlijk dat ze amper wat doorbouwen. Het zou natuurlijk wel mooi zijn om te zien dat hij toch wel anders is en juist vanuit dat opzicht keihard terug vecht en de sympathie van oprechtheid achter zich heeft. Echter zullen ze het waarschijnlijk houden bij een rat die ze destijds terecht eruit hebben gelaten en die nooit meer mag terugkomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Meeleven met Daniel vanwege z'n 'I'm not the same man' riedeltje? Dan ben je blijkbaar iemand die voor dat riedeltje valt... ik geloof er geen zak van.
Ik dank u welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat ze maar 1 senior partner per jaar kan aanstellen?
En haar keuze ging naar Harvey vanwege z'n deal met haar en z'n afgeleverde werk?
Ik weet niet hoe lang in dat verhaal dat dan geleden is, maar zou logisch zijn.
Verder mag én vertrouwt ze die gast net zo min als Hardman heb ik het idee.
Ik dacht in dat gesprek tussen Jessica en Louis, dat ze idd Harveys kantoor zou geven aan hem, maar dat pakte toch anders uit met een dreiging dat 'ie maar beter voor haar kiest, of anders... En Hardman die natuurlijk mooi weer speelt en doet alsof 'ie Louis z'n vote niet koopt door 'em senior partner te maken maar hem gewoon zo waardeert. Dat is nou net de snaartjes die Louis normaalgesproken raken. Of 'ie daar doorheen ziet zien we dan volgende keer wel, hoewel het in de teaser eigenlijk wel duidelijk werd wat 'ie nou vote (vond ik wel jammer).
IMDB is altijd waardeloos als bron voor series. Bij de afgelopen ep stond er groot in beeld dat komende week de Summer finale is, dus..quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen er nog zijn in seizoen 2? Wikipedia zegt dat er 16 komen maar imdb zegt dat de laatste al volgende week is en bijna een jaar pauze vind ik veel te langze kunnen wel per seizoen doen. Dan in de winter weer en dan de zomer.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Summer finale inderdaad.
Oh ik dacht al alle series een beetje tegelijk liepen, zit met een andere serie in m'n hoofd qua telling danquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:45 schreef CrashO het volgende:
12?
Ze zijn nu bij e09 en volgende week is de summer finale, ik tel dan 9 + 1 = 10
Kijk, het kan je storen, of je kijkt er gewoon door(heen). Ik heb seizoen 1 in 2 dagen gekeken( vakantiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef Kenju het volgende:
Ik weet het niet. Ik heb ook anderhalf seizoen achter elkaar gekeken. Ik denk dat wanneer je zoveel achter elkaar kijkt, de oppervlakkigheden je op een gegeven moment wel opvallen en gaan storen. Het is dan ook gewoon een van de series in de marge.
En dat de moeder van Louis hier zegt `is that your best friend Harvey?` oid voor hij hem dichtklaptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:22 schreef LudoSanders het volgende:
Dat Skypen met zijn ouders trouwens.
quote:Rick Hoffman @RickHoffman_
Someone real life parents r making their 1st acting debut ever playing the character's parents..very soon!! on @SuitsUSA
Ik bedoelde meer vanuit het idee dat je de serie gewoon als 'minder' zal ervaren. Daarom ben ik zelf ook wat voorzichtiger met het er doorheen rammen van series die ik nog niet gezien heb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kijk, het kan je storen, of je kijkt er gewoon door(heen). Ik heb seizoen 1 in 2 dagen gekeken( vakantie) en het viel me op, maar ik stoorde me er nog niet aan. Ook nu niet.. Wat jij wel doet dus.
Love the Game of Thrones quote van Louis!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Abed het volgende:
A Lannister always pays his debts. Louis
"I'm a Lannister"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Abed het volgende:
A Lannister always pays his debts. Louis
Inderdaad..dat kennen we nu wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
"I'm a Lannister"geweldige quote!!
Toch vind ik het jammer dat er kennelijk weer een nieuw meisje tussen Mike en Rachel moet komen staan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |