en de wedstrijd komt nog niet echt losquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
veld ziet er nog redelijk uit na zo'n hoosbui, maar soms spat het water wel aardig op...
quote:
Het is een vieze nazi!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
David, je was dus echt 11 seconden te laat met je post; beetje door een slotje heen posten
Precies!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk die kerel kwaliteit en skills hebben![]()
YMCGayquote:
inderdaad, heerlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies!
Heerlijk half uur was het hoor, dat de wedstrijd stil lag. Alleen maar van dit soort idioten.
Ik hoorde het ja, en hij had nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, heerlijk
veld begint nu bij de middenlijn wel wat donkere plekken te vertonen, daar lag ook een flinke laag water; volgens de commentator het begin van Lago Maggiore
Boeiend.quote:
Neenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Kun je met notes wat winnen? Zeg maar van "50 notes is 1 dag ban" enz enz.
Nasiquote:
Jammer. Dan maar een x tubgirl posten.quote:
Dan ben je wel even weg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jammer. Dan maar een x tubgirl posten.
Ik ken ook een tubgirl cartoon plaatje. Zelfde verhaal?quote:
Geen idee, zou het niet wagen though.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ken ook een tubgirl cartoon plaatje. Zelfde verhaal?
Ok laat maar niet doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, zou het niet wagen though.
Zie whatsappquote:
quote:
923 aant end?quote:
Oh. App mij dan ffquote:
alles gaat sloomquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Kut ziggo verbinding. Eindelijk van tele2 af. Gaat ziggo ook stooorn
Het scoren van de Engelsen ookquote:
De Britten hebben met 3-2 gewonnenquote:
Da bop, wat een top plaat tot dat het Russische geblaat aan gaatquote:
Aardig geshopt, welquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Final solution for the Netherlands"
[ afbeelding ]
Deze manquote:
En wat is er op 4-aug? kinderfeestje?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:18 schreef Redbaron het volgende:
Goedemorgen!
Straks maar ff wat uitnodigingen opmaken voor 4-aug
jupquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En wat is er op 4-aug? kinderfeestje?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Zwemspullen meenemen, hij zegt niet wat we gaan doen.
Ik zou eerder kleren meenemen die smerig mogen wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Zwemspullen meenemen, hij zegt niet wat we gaan doen.
Lekker nummer om te spelenquote:
Bij deze mag je m spelen tijdens de bbqquote:
Whehehehe.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij deze mag je m spelen tijdens de bbq
Hoi Selquote:
Iddquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij moeten we Henrike leren wat giraffes en olifanten zijn. Ze noemde beide beesten "Emmen"
ik las het, heerlijke dröge reacties van jou en Justinquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij moeten we Henrike leren wat giraffes en olifanten zijn. Ze noemde beide beesten "Emmen"
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las het, heerlijke dröge reacties van jou en Justin
deze is dan beterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Da bop, wat een top plaat tot dat het Russische geblaat aan gaat.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:
vorige week was ook heul tof (dat was in de tent), vanavond net zo fijne party met een dikke open airquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:19 schreef Mdrop het volgende:
Toevallig iemand 'This Means War (2012)' al gezien?
[..]
Ik twijfel zo hard of ik zal gaan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
vorige week was ook heul tof (dat was in de tent), vanavond net zo fijne party met een dikke open airFeest is het probleem niet maar die fucking school welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat is op zaterdagavond 23.00 nog steeds een (fucking) probleem?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Feest is het probleem niet maar die fucking school wel.
Juup, volgende week oplevering nodige assessments en daarna twee weken lang tentamens, een zondag fit zijn is dan geen luxequote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is op zaterdagavond 23.00 nog steeds een (fucking) probleem?
Acronisquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een pleuriswerk. Computer herinstalleren
Kun je daarmee imagen?quote:
true that!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juup, volgende week oplevering nodige assessments en daarna twee weken lang tentamens, een zondag fit zijn is dan geen luxe.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las het, heerlijke dröge reacties van jou en Justin
Ja leuke filmquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:19 schreef Mdrop het volgende:
Toevallig iemand 'This Means War (2012)' al gezien?
[..]
Ik twijfel zo hard of ik zal gaan....
Oke, reacties op imdb enz. zijn nogal verdeeld, maar hij staat op de schijf dus maar eens een kans geven vanavondquote:
'T lijkt het Nederlands eftal welquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Grr nu verliest m'n pc steeds het wireless signaal.
Wehe. Zit ff te klooien met de drivers enzo. Kijken wat werkt.quote:
Die is baaschquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb weer een mooie film gedowned:
"Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood"
Don't be a Menace is ook zo'n kutfilmquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die is baasch![]()
![]()
Vooral als je de orginelen ook kent
o.a: Juice, menace to society, boyz in the hood
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:
"even" max payne 3 downloaden. 27GB.. What the fuck
Downloadsnelheid 3kb/squote:
Ja als max payne 4 uit is heb ik 'm welquote:
Die ken ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Homofiele uilquote:
dat is een bazenfilmquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hehe die is ook mooi. Maar don't be a menace vind ik dan wel toffer.quote:Op zondag 17 juni 2012 03:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is een bazenfilm![]()
maar er gaat echt niks boven "Kung Pow"
Doppenset met goede hulpstukken voor hoeken enzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zou ik nog bij op m'n verlanglijstje kunnen zetten?
heb nu dit:
Metalen lijmtangen 250 x 120 mm. Set van 2 stuks
Waterpas 1 meter lang
Steek-ringratelsleutel set. merk Carolus, code 2246937; art.# 1700.005
Set Dubbele ringsleutel gebogen. Merk carolus, code 1694006; art.# 0100.120
Set dubbele steeksleutels. Merk Carolus, code 1694375; art.# 0500.120
Adapter van ¼” vierkant naar ¼” zeskant. (voorbeeld: carolus, code 1515551, art.# 4178.60)
Metabo Bitbox "Promotion", 32-dlg. Bestelnummer: 6.30445.00
Mitutoyo schuifmaat 150mm analoog. (Geen digitale)
Momentsleutel. Luchtmoersleutel. Compressor. MIG-apparaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zou ik nog bij op m'n verlanglijstje kunnen zetten?
Dan zou t wel kwaliteit moeten zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:01 schreef rulerofdeath het volgende:
is een 'B-merk' van gedore maar ik meende dat ze zeiden met dezelfde garantie als gedore.
nu nog maar 4 uur, de spanning!!quote:
momentsleutel heb ik zo 123 geen doel voor, luchtsleutel is wel een goed idee. Compressor heb ik al. Mig apparaat is iets te duurquote:Op zondag 17 juni 2012 15:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Momentsleutel. Luchtmoersleutel. Compressor. MIG-apparaat.
x382655quote:
Zo is dat.quote:
Kampiooooeennneeehhh!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef ReMcOrE het volgende:
3 gespeeld, 3 verloren; 2 voor en 5 tegen
wat een vice-wereldkampioen, wat een selectie
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Stop je toeter in de la we verlaten het EK
Schweinsteigerquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun je nu verdersoppen op de Duitsers
Wou nog wel ff aanbellen de terugweg.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zomaar bij eenen modjen op eenen banck zitten
via Arnhemquote:Op maandag 18 juni 2012 09:04 schreef norich het volgende:
Mja hier ook al onweer. En ik hoor op de radio dat er blikseminslag was bij Utrecht CS. Hmm even bedenken hoe ik naar Maastricht ga
Ga via Zwollequote:Op maandag 18 juni 2012 09:58 schreef norich het volgende:
Oorzaak
Tussen Nijverdal en Almelo rijden geen treinen door blikseminslag.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
En dan? Ik kan niet naar Utrecht en is toch ook storing tussen Almelo-Deventer.quote:
Deventer -> Arnhem -> Den Bosch -> Maastricht ?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:03 schreef norich het volgende:
[..]
En dan? Ik kan niet naar Utrecht en is toch ook storing tussen Almelo-Deventer.
Vond 't wel een puicke oplossingquote:
Wel tussen Rijssen en Deventerquote:Op maandag 18 juni 2012 11:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tussen Almelo en Deventer ook geen treinen hé
Ahh okéquote:Op maandag 18 juni 2012 11:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wel tussen Rijssen en Deventer
Maar de problemen lossen zich al op
idd! Nog maar 4 daagjes na vandaag en dan hebben we alweer Weekendquote:
ligt dat dan niet aan je pcquote:
en dan toch naar maastricht?quote:
Moet nog wel wat opdrachten afmaken en inleveren en donderdag ook naar de fysio dus ja ga gewoon naar Maastricht.quote:
hoezo naar de fysio dan? jij bent toch nog jong enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 13:51 schreef norich het volgende:
[..]
Moet nog wel wat opdrachten afmaken en inleveren en donderdag ook naar de fysio dus ja ga gewoon naar Maastricht.
Ik zat ook liever in Spakenburg dan Hulst als ik vrij was. Mooi het huis voor jezelf enzoquote:
Voor de knie hèquote:Op maandag 18 juni 2012 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo naar de fysio dan? jij bent toch nog jong enzo
Stad Hengelo, klap + rook goed te horen/zien, en geen mobiel ofzo dus geen idee wat het was. Eerste idee was dat AVIA Weghorst in de fik zou staan.quote:
Op de camping in Weerselo.quote:
hmm.quote:
Buiten voetballen en peuken roken met vrienden in Hulst.quote:
Thuis, in Gaanderen. Kon de rook vanaf daar zien.quote:
Winkelen in Enschedequote:
Bij een vriendje spelenquote:
Buitenspelen met mijn buurmeisjes en jongetjes. Klap was zo hard dat bij ons ook ramen sprongen. Toen naar binnen gegaan, deuren en ramen gesloten en rtvoost opgezet. Rookpluim was binnen no time boven ons huis.quote:
vast wel ooitquote:Op maandag 18 juni 2012 15:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm.
gaat 't goedkomen met je knie dan?
Ja toll ja spaB machen JAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ich fahr jetzt bei Dortmund und gehe nach Paderborn
Henrike!quote:
Ganz geil ja!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja toll ja spaB machen JAAAAAAAAAAAA
Ja ben in Maastrichtquote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Henrike!![]()
Ondertussen al in Maastricht aangekomen?
Toen ik las van die problemen tussen Almelo en Deventer was ik toch maar een beetje blij dat ik zo ontzettend vroeg richting Amersfoort ga altijd. Onze trein kwam 'pas' in de problemen tussen Apeldoorn en Amersfoort. Heb zelf uiteindelijk 20 minuten vertraging gehad. Als ik een uurtje later richting Amersfoort zou zijn gegaan dan normaal, was het echt extreem geworden met die problemen tussen Almelo en Deventer enzo
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo de zelfgemaakte Ragout van mijn oma maar eens opwarmen
Ik heb (volgens mij) al zo'n 15 jaar geen oma meerquote:
Ik hou niet van snert, maar mijn oma maakt wel echt superlekkere bullekessoep.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb (volgens mij) al zo'n 15 jaar geen oma meerGelukkig kan m'n ma wél oma's snert maken
voetballen op het veldje bij ouders' huis in de buurt, we dachten dat het onweer was vanwege het gerommel en de donkere wolken...quote:
Wat is bullrkessoep?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou niet van snert, maar mijn oma maakt wel echt superlekkere bullekessoep.
Ja, maar dan met heeeeuuuul veeeeeuuull ballenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gok hetzelfde principe als humkessoep
Ook dat zegt me niksquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gok hetzelfde principe als humkessoep
Brabantquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, dat van mijn oma is meer hummekessoep met heeeeeuuull veuuulll bullekes!
En hoe! Mijn oma weet ook wel dat als ik daar kom ik er ook graag wil eten omdat ze zo lekker kookt. En ze vind het prima. Ik ben student, ze is best wel alleen, ik ga dan ook met haar rummikubben en dan hebben we het ook gewoon echt heel gezellig. En dan gaat ze heeeeerlijk koken, en krijg ik altijd een bakje mee. Ze is echt liefquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoe! Mijn oma weet ook wel dat als ik daar kom ik er ook graag wil eten omdat ze zo lekker kookt. En ze vind het prima. Ik ben student, ze is best wel alleen, ik ga dan ook met haar rummikubben en dan hebben we het ook gewoon echt heel gezellig. En dan gaat ze heeeeerlijk koken, en krijg ik altijd een bakje mee. Ze is echt lief
Dat kanquote:
Rummikubquote:
Altijd als ik dan wel van haar win, dan juich ik gewoonquote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb thuis geen Rummikub, volgens mij heeft alleen oma het
en dan lekker spelen, maar wel telkens ingemaakt worden door haar
Oma maakte op verjaardagen altijd arretjescake. Dat recept heb ik van haar gekregenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan
Dat van mijn oma is goddelijkMijn oma heeft het recept al aan mijn vader gegeven, zodat hij het ook kan leren maken.
dat zegt genoeg over hoe hard je dan hebt moeten strijdenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Altijd als ik dan wel van haar win, dan juich ik gewoon
Oja, dat heeft mijn oma ook wel eens gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oma maakte op verjaardagen altijd arretjescake. Dat recept heb ik van haar gekregen
Helaas is ze al 13jr overleden..
Ik wil best eens met je spelen hoor. Als ik tijd heb iigquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rummikub
Heb hier in Amersfoort ook Rummikub, maar nooit iemand op bezoek om dat mee te spelen
Preciesquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zegt genoeg over hoe hard je dan hebt moeten strijden
Maar wel Rummikub dan he!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik wil best eens met je spelen hoor. Als ik tijd heb iig
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, dat heeft mijn oma ook wel eens gemaakt.
Mijn andere oma, die ook 13 jaar geleden overleden is, maakte altijd zelf puddingEn dat was zoo goddelijk. Echt nog een superouderwets recept. En dan haar rum rozijnenpuddig
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik wil best eens met je spelen hoor. Als ik tijd heb iig
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]rum/rozijnenpudding, water loopt me nu al in de mond
Ja, en dan moet je je voorstellen, dat ze het gewoon echt helemaal zelf heeft gemaakt. Geen pakjesspul. Enige uit een 'pakje' was de rumaroma, omdat ik het graag atquote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]rum/rozijnenpudding, water loopt me nu al in de mond
Waar denk ik aan dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uiteraard.. dat jij aan iets anders denkt zeg!
Ooooh, dat klinkt lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn opa, ex-bakker, maakte altijd taarten voor elk feestelijk moment in de familie; wat een kwaliteit
*nudge nudge wink wink*quote:
nomnomnomnomquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je je voorstellen, dat ze het gewoon echt helemaal zelf heeft gemaakt. Geen pakjesspul. Enige uit een 'pakje' was de rumaroma, omdat ik het graag at
You tell mequote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
dan mocht je kiezen hoeveel taarten je wilde en wat voor taarten dan precies
Ik dacht alleen maar; Alleen Rummikub! Zat niks achterquote:
dan hebben we dat iig gemeen. Andere spelletjes zou ik ook niet met je willen doen. No offencequote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar; Alleen Rummikub! Zat niks achter
Welke niet dan? Heb ook het betoverde doolhof.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan hebben we dat iig gemeen. Andere spelletjes zou ik ook niet met je willen doen. No offence
neh das nie watquote:Op maandag 18 juni 2012 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke niet dan? Heb ook het betoverde doolhof.
Kipfilet!quote:
Nou zo erg nou ook weer niet, maar wel een plak huidquote:
quote:
whehe geniaal!quote:
De naam zegt t al... je moet er kaas mee schavenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef norich het volgende:
[..]
Nou zo erg nou ook weer niet, maar wel een plak huid
[..]
Duh. Ik schoot alleen een beetje uitquote:Op maandag 18 juni 2012 21:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whehe geniaal!
[..]
De naam zegt t al... je moet er kaas mee schaven
Oh, ik dacht, jij doet gewoon een plakje eigen huid bij je boterham met kaas. En dan misschien en tosti ervan maken?quote:
Huid smaakte niet zo lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht, jij doet gewoon een plakje eigen huid bij je boterham met kaas. En dan misschien en tosti ervan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |