Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Improvisatie? Dit was gewoon het dagelijkse EK journaal..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een klote-improvisatie van NOS
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Staat er in de OP nou een met een kale poes? of lijkt dat maar
Ik kijk af en toe even op, maar dat van Ronaldo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Improvisatie? Dit was gewoon het dagelijkse EK journaal..
Ja die jaquote:
Dat was geen improvisatiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe even op, maar dat van Ronaldo?
Is gewoon een roze slipjequote:
Pak een krantje en maak er 2 oog-gaten in. Ziet ze nooit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga geen pics maken. Ik staar haar gewoon drie kwartier heel awkward aan. Dat doe ik altijd.
haal die inderdaad maar uit je tasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pak een krantje en maak er 2 oog-gaten in. Ziet ze nooit.
Heb al 2 gaten in mijn telefoon geboord. Werkt prima.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pak een krantje en maak er 2 oog-gaten in. Ziet ze nooit.
Alleen als je obsessieve skiller bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is die 90k waard? Heb nog 115k voor hem en Cicinho dan is team compleet.
+ Pacequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen als je obsessieve skiller bent.
Als het om de pace gaat kun je beter Eninho nemen: sneller, beter schot, beter koppend en goedkoper.quote:
Mota's longshotsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik ben meer van het uitspelen en de steekballetjes of longshots dan de hele tijd skillen.
of Jo/eninhoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Die Keirisson ziet er wel goed uit, maar kan Mota altijd proberen
Nee, hoeft niet 9=9. Ik speelde met Neymar en Mota in de spits, beiden CFquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Mota is CF maar ik speel hem als ST en hij heeft gewoon 9 chem nu. No point om zo'n duur CF->ST kaartje te halen dan of wel?
Heb hetzelfde met Giroud steeds na 2 potjes 3 wedstrijden eruit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom is die van persie telkens zo snel geblesseerd
Injury pronequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom is die van persie telkens zo snel geblesseerd
Die lachharsesquote:
Half uur missen neem ik aan. Denk niet dat ze de wedstrijd verschuiven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
Wordt die wedstrijd van Engeland nu verschoven of moeten we een half uur missen?
Wat stom.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:30 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Half uur missen neem ik aan. Denk niet dat ze de wedstrijd verschuiven.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:31 schreef marcie216 het volgende:
Wedstrijd is naar 21:00 gegaan.
En deze wedstrijd is om 20:45 klaar
Las het op twitterquote:
hihi, doe ik ook altijd bij mijn tegenstanders. Alleen doe ik het fappen thuisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
En daarmee de haartjes van Ribery in model gebracht
Maar droogt het dan niet op als het op je hand ligt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hihi, doe ik ook altijd bij mijn tegenstanders. Alleen doe ik het fappen thuis
Nee, moet je het goed dichtknijpen, komt er beetje zweet bij en blijft het warm en plakkerig!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar droogt het dan niet op als het op je hand ligt?
Viespeukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, moet je het goed dichtknijpen, komt er beetje zweet bij en blijft het warm en plakkerig!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, moet je het goed dichtknijpen, komt er beetje zweet bij en blijft het warm en plakkerig!
Ik vond m destijds tegenvallen..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Net IF Thiago Neves gekocht, lijkt me wel een baasje
Hudgson dacht ook: als Torres het kan dan kan Caroll het ookquote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hudgson dacht ook: als Torres het kan dan kan Caroll het ook
Ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
zojuist mijn Ipod Touch 4 gevonden.
2 jaar niet gebruikt
Heb een Blackberry en dus geen leuke spelletjes, dus moest deze even zoeken. Heb ook een ipad maar daar kan ik niet meer n de Apple store, want ben wachtwoord kwijt. kan ik daarvoor gewoon een nieuwe maken?
Hoe dan? want kan niks meer in de apple store gebruiken hahaquote:
Ik ook, en mijn PSP net ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Laatst mijn gameboy advance weer gevonden![]()
Ik kwam mijn DS weer tegen. Maar de oplader is nergens te vindenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Laatst mijn gameboy advance weer gevonden![]()
Gewoon bij apple registreren denk?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe dan? want kan niks meer in de apple store gebruiken haha
Oke.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon bij apple registreren denk?
En dan bij de instellingen van de app store opnieuw inloggen
kost 5 euro geloof ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik kwam mijn DS weer tegen. Maar de oplader is nergens te vinden
Kan je winnen met toernooi, offline 2 pogingen en online 2 pogingen. Maximaal eentje kan je er winnen.quote:
Het blijft 2-0quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:11 schreef BDIL het volgende:
Goed dat ik over 2,5 goals zetten na de 1-0 toch een qoute van 3.30 gepakt
Zo ver is het nog nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:11 schreef BDIL het volgende:
Goed dat ik over 2,5 goals zetten na de 1-0 toch een qoute van 3.30 gepakt
IF Hondaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:27 schreef KrAlex het volgende:
Wat hou die Longshot cup in? En als reward staat er Honda, maar die is toch geen zak waard?
Stfu. Lees.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:27 schreef KrAlex het volgende:
Wat hou die Longshot cup in? En als reward staat er Honda, maar die is toch geen zak waard?
quote:
maar wat had je bij deze wedstrijd ingevuld dan?quote:
Oow, maar alsnog er komen zoveel op de markt dat het gewoon discardwaarde wordtquote:
max 1quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Oow, maar alsnog er komen zoveel op de markt dat het gewoon discardwaarde wordtToch leuk dat ik hem 2x ga winnen in dat offline toernooi.
Discard value is toch meer dan 10k, beter dan de normale cupbonussen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Oow, maar alsnog er komen zoveel op de markt dat het gewoon discardwaarde wordtToch leuk dat ik hem 2x ga winnen in dat offline toernooi.
Gewoon een paar accounts maken en elke keer je team overzetten om er eentje te winnen.quote:
Gaat je niet lukken, ultimate difficulty.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Sloegie...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Discard value is toch meer dan 10k, beter dan de normale cupbonussen.
[..]
Gewoon een paar accounts maken en elke keer je team overzetten om er eentje te winnen.
Restore defaults bij settings en BAM het is professional.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, ultimate difficulty.
Easy, kijk maar op iclarified.com.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
Iemand ervaring met Ipod touch 4 jailbreaken?
Hoe werkt dat preciesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Restore defaults bij settings en BAM het is profesisional.
moet je even gje dm'enquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
Engeland speelt wel slecht, en Zweden heeft wel een aardige ploeg als het gaat om loopvermogen en een super spitsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:49 schreef Thorb het volgende:
Wat denken jullie van Zweden-Engeland, gelijkspelletje?
Mwah Zweden tegen Oekraine was ook niet best. Engeland moet wel scoren uit een doodspelmoment en anders misschien Young... zie ze niet zo snel een velddoelpunt maken met deze twee spitsen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Engeland speelt wel slecht, en Zweden heeft wel een aardige ploeg als het gaat om loopvermogen en een super spitsHoop wel winst zweden
Wie is dat?quote:
Geen ideequote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat team van engeland is één grote pacehoer
Kan je mooi een IF Pepe 352 voor je neefje kopen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]Futhead zei 80K en was IF Vlaar er niet bijgerekend. Ik heb het voor 60K gekocht
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je mooi een IF Pepe 352 voor je neefje kopen!
Jij maakt er dit soort teams van!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neehij verneukt de coins alleen maar
Haten op mijn teamsquote:
Not done!quote:
En dan Van Persie, Huntelaar, Benzema en ROnaldo niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
Carroll en Torres die schitteren op het EK. Moet niet gekker worden!!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan Van Persie, Huntelaar, Benzema en Toivonen niet.
Omgekeerde wereld!
Leuke hybrid welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]Futhead zei 80K en was IF Vlaar er niet bijgerekend. Ik heb het voor 60K gekocht
Alleen Gomez maakt het waar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan Van Persie, Huntelaar, Benzema en ROnaldo niet.
Omgekeerde wereld!
Echt wel tegen Denemarken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen Gomez maakt het waar.
Huntelaar heeft trouwens nog geen kans gehad.
De Twittert van Ea.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat bedoelen ze precies met, herstellingsperiode: nooit![]()
En hoezo weten velen al dat de moeilijkheidsgraad Ultimate is terwijl dat nog nergens staat
Gomez had 22 seconden maar nodig.quote:
Dat was er maar 1 ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bal van Sneijder, kans, tegen de keeper.
Mathijssen en Heitinga ook. Heitinga is betrokken bij 2 tegengoals en Mathijsen ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee Robben, Greg en van Bommel zijn pas slecht!!!!!!!
Je kan het 2 keer doen (zowel offline 2 als online 2) en daarna niet meer. De Honda kan je maar één keer krijgen daarna krijg je online 2000 en offline 1500 coins.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oke, en wat bedoelen ze dan met: herstellingsperiode= nooit ?
Ja, dat zijn spitsen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee Robben, Greg en van Bommel zijn pas slecht!!!!!!!
Klopt Alleen de Jong, Sneijder, RvP en KJH zijn echt fit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mathijssen en Heitinga ook. Heitinga is betrokken bij 2 tegengoals en Mathijsen ook.
Aha, oke.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan het 2 keer doen (zowel offline 2 als online 2) en daarna niet meer. De Honda kan je maar één keer krijgen daarna krijg je online 2000 en offline 1500 coins.
Ja 1 kans gemist en dan noem jij hem gelijk slecht !1!!11!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat zijn spitsen.
Het ging over Huntelaar en zijn "heeft geen kans gehad"
Willems doet het ook wel naar behoren vind ik hoor. Zijn eerste paar interlands en dan alsnog beter zijn dan die andere kuttekoppen achterin.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt Alleen de Jong, Sneijder, RvP en KJH zijn echt fit.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Aha, oke.Even wat accounts aanmaken
![]()
Ja.quote:
Online spelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:43 schreef Thorb het volgende:
Heb toch geen zin/tijd om het vaak te doen en als je offline het niveau niet kan aanpassen wordt het toch een frustratie waarschijnlijk
Ja maar dies nog te slecht voor het Nederlands elftal. Tegen ploegen als Denemarken kan je hem wel opstellen maar tegen Duitsland, Spanje en Frankrijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Willems doet het ook wel naar behoren vind ik hoor. Zijn eerste paar interlands en dan alsnog beter zijn dan die andere kuttekoppen achterin.
Helemaal gelijk in. NL is klaar voor dit jaar. Nieuwe bondscoach en het WK 2014 winnenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar dies nog te slecht voor het Nederlands elftal. Tegen ploegen als Denemarken kan je hem wel opstellen maar tegen Duitsland, Spanje en Frankrijk![]()
Veel succes daarmee zie het eerder een tussenjaar worden. Laat de jongelingen eerst maar wat presteren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in. NL is klaar voor dit jaar. Nieuwe bondscoach en het WK 2014 winnen
Ja waarschijnlijk is WK 2014 ook een tussenjaar, maar je weet maar nooit. Denk eerlijk gezegd dat Brazilië hem gaat winnenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel succes daarmee zie het eerder een tussenjaar worden. Laat de jongelingen eerst maar wat presteren.
Belangrijker dan een nieuwe bondscoach is gewoon betere spelers, dit Nederlands elftal wordt chronisch overschat. Alsof het een unieke generatie is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in. NL is klaar voor dit jaar. Nieuwe bondscoach en het WK 2014 winnen
Ik weet wel zeker dat Brazilie die gaat winnenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk is WK 2014 ook een tussenjaar, maar je weet maar nooit. Denk eerlijk gezegd dat Brazilië hem gaat winnen
Mensen hadden te hoge verwachtingen naar het WK waar NL puur met geluk daar zo stond. De aanval van NL is gewoon goed en als we wat meer geluk hadden gingen naar de kwartfinalesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Belangrijker dan een nieuwe bondscoach is gewoon betere spelers, dit Nederlands elftal wordt chronisch overschat. Alsof het een unieke generatie is.
Toen we ons niet voor het WK 2002 kwalificeerden hadden we betere spelers dan nu of twee jaar geleden...
2 jaar geleden hadden we wel de beste speler van de champions league winnaar en de beste speler van de verliezend finalist.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Belangrijker dan een nieuwe bondscoach is gewoon betere spelers, dit Nederlands elftal wordt chronisch overschat. Alsof het een unieke generatie is.
Toen we ons niet voor het WK 2002 kwalificeerden hadden we betere spelers dan nu of twee jaar geleden...
NL had pure geluk dat ze de finale haalde. denk daarbij dat we niet tegen Duitsland hoefde of Argentinië. Als we daar tegen moesten was het in de kwartfinale alquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:51 schreef diedjuh het volgende:
[..]
2 jaar geleden hadden we wel de beste speler van de champions league winnaar en de beste speler van de verliezend finalist.
Hij is 28 johquote:
Ja, typisch Nederlands.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:51 schreef diedjuh het volgende:
[..]
2 jaar geleden hadden we wel de beste speler van de champions league winnaar en de beste speler van de verliezend finalist.
Puur geluk is overdreven, dit Nederland had het daar ook niet gehaald. Verder vind ik het te makkelijk om alles op Van Marwijk af te schuiven want zoals DutchSL al zei zijn de spelers dit jaar gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
NL had pure geluk dat ze de finale haalde. denk daarbij dat we niet tegen Duitsland hoefde of Argentinië
Ja dat is oud voor een vleugelspeler. Denk je dat hij over 2 jaar ook zo snel is? Je ziet hem nu al steeds tegen een muur aan lopen.quote:
Wel Brazilië, maar kom op zeg, we hebben niet met geluk de finale gehaald. We waren gewoon het op 1 of 2 na beste, maar met een niet superaanvallende speelwijze.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
NL had pure geluk dat ze de finale haalde. denk daarbij dat we niet tegen Duitsland hoefde of Argentinië
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:54 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wel Brazilië, maar kom op zeg, we hebben niet met geluk de finale gehaald. We waren gewoon het op 1 of 2 na beste, maar met een niet superaanvallende speelwijze.
Ohja want met het WK verloren van Denemarken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Tegen Brazilië waren wij gewoon de onderliggende partij, verder bedoel ik met geluk de loting. Kameroen, Uruguay en Slowakije. Dat was met dit team ook gelukt.
Hij speelt laatste half juist meer de bal over dan dat hij er mee gaat lopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Er zit ook meer in Robben dan hij laat zien denk ik.
Hij tikt nooit af sowieso, altijd blijven lopen tot hij de bal kwijt is.
Wat ik gezien heb dan, dit EK
Dat komt omdat hij de drukte in loopt, aan de linkerkant zou het een stuk beter zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toen hij dat tegen de Duitsers even deed kwam hij ook alleen naar binnen. Hij wil zich te graag bewijzen en te graag scoren en dat werkt dus niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij de drukte in loopt, aan de linkerkant zou het een stuk beter zijn.
Het lijkt wel alsof hij de drukte opzoekt een beetje..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij de drukte in loopt, aan de linkerkant zou het een stuk beter zijn.
Misschien een beter schot maar creatief en goede voorzetten geven aan de rechter kant kon hij nooit ;')quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En ook al hadden we die verloren. Dan waren we nog doorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja want met het WK verloren van Denemarken.
Dit jaar nog in de CL, o.a. tegen Basel toen eerste helft betrokken bij twee goals + zelf gescoord.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien een beter schot maar creatief en goede voorzetten geven aan de rechter kant kon hij nooit ;')
Altijd rechtsboven, mis ik nooit mee op FUTquote:
Dat komt omdat je geen FUT team hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd rechtsboven, mis ik nooit mee op FUT
Als die klote Lampard van jou nou eens wilt verkopen..quote:
Robben was geen vaste basisspeler op dat toernooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
Speelde Robben op EK2008 niet als linksbuiten? Hij speelde daar erg goed in ieder geval, tegen Frankrijk sowieso toen op links en roeide daar een bal de korte hoek erin en tevens komen er dan ook eens ballen voor en is er meer diepte in het spel van Oranje. Zowel Huntelaar als RvP renderen veel beter als er diepte in het spel is.
Voor hoeveel heb je hem erop gezet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als die klote Lampard van jou nou eens wilt verkopen..
Zoveel toptalenten hebben we nou ook weer niet, paar jongens in het buitenland zoals Rekik (nu 17 jaar?). Lopen er nog een paar in Engeland, hopelijk komt Kyle Ebecilio bijvoorbeeld door. Als in het Nederland van de Narsinghetjes moet komen moet ik het eerst nog maar eens zien. Die talenten als De Vilhena duurt nog wel iets langer misschien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En ook al hadden we die verloren. Dan waren we nog door. Maar ja maakt niet zoveel uit. We moeten nu hopen dat de talenten van nu uitgroeien tot toppers. En dan moeten we voor het EK 2016 gaan.
Vast geen Feyenoorder?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
Over 6 jaar is Marlon Slabbekoorn de spits van Oranje, mark my words!
2004 met Dickiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:05 schreef Rijst het volgende:
Ik weet niet meer in welke jaar dat ook al weer gebeurde maar de bondscoach haalde Robben eruit met als gevolg dat we de wedstrijd verloren.![]()
2004 tegen Tsjechië, Advocaat..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:05 schreef Rijst het volgende:
Ik weet niet meer in welke jaar dat ook al weer gebeurde maar de bondscoach haalde Robben eruit met als gevolg dat we de wedstrijd verloren.![]()
Dunno, hij schijnt een geweldig talent te zijn, is 15 jaar maar speelt al paar teams hoger en is fysiek erg sterk en snel voor zijn leeftijd en schiet ze er bijzonder makkelijk in.quote:
Hoe lang is 'ie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, hij schijnt een geweldig talent te zijn, is 15 jaar maar speelt al paar teams hoger en is fysiek erg sterk en snel voor zijn leeftijd en schiet ze er bijzonder makkelijk in.
quote:
Moet je even aan de insiders op feyenoord.netwerk.to vragenquote:
Dat durf ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet je even aan de insiders op feyenoord.netwerk.to vragen
Laten we het hopen want hij ziet eruit als 1.60quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:10 schreef DutchSL het volgende:
Die jongen zit volop in de groei, dus cijfers zijn toch niet up to date.
Cole is de beste Engelse LBquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:15 schreef Thorb het volgende:
Snap trouwens niet waarom Cole altijd mag spelen, vind Baines beter.
'vind'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zeg net dat Baines beter is?
En waarom speelt Milner, je mag toch wisselen als coach.
Walker is geblesseerd dacht ik. Richards vind ik ook beter dan Johnson, maar Hodgson is coach dusja...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef DutchSL het volgende:
Micah Richards is toch beter dan Glen Johnson, of is mijn visie nu helemaal door FUT vertroebeld.
Walker trouwens ook, staat gewoon in het BPL TOTY (de officiële bedoel ik dan, niet eens die van EA).
Nu naar 60quote:
Op het moment dat je met Caroll speelt hoor je Walcott op te stellen.quote:
Die komt straks voor Parker en dan Stevie G iets meer CDM of Wellbeck eruit en dan Young naast Caroll ofzo.quote:
WARNKICKBANquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[offtopic]Ibrahimovic maar 79 pace? Daar zag je toch dat hij sneller is met die grote passen
[/offtopic]
quote:
Heeft Abramovic toch welquote:
Geen digitale tv hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het nou mijn TV of de uitzending van NOS?
Als ik die bal heel hard zie vliegen wordt het een beetje een soort rugby, een soort veeg
Heb gewoon zo'n CI+ modulequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |