Mijn plaatje:
Op mijn plaatje staat Dave Wyndorff (en niet dat ben ik niet). Dave is de zanger van MonsterMagnet, wat een waanzinnige band is, vaak geschaard onder het StonerRock genre (zeg maar, hardrock met psychedelische invloeden). Meer dan het uitdragen dat MonsterMagnet een toffe band is en Dave ook wel OK is, verder geen diepzinnigheid.
MR. Greeneye heet hij geloof ik
Third Reich & Roll, baby!
quote:
op 05-24-2000 om 01:33 PM schreef Tunk het volgende:
Ik had eerst een plaatje van een hele stoere en zwoele kerel.Maar dat mocht niet
Kijk je toch lekker naar mijn plaatje!!!
Jack Kerouac, beat-schrijver. Schreef onder meer de beat-bijbel On The Road. Hij had dat boek al zeven jaar in zijn rugzak voordat er iemand was die het uit wilde geven. Toen dat eindelijk gebeurde, en het boek sloeg als een bom in, kon hij niet meer opleven tegen het wilde imago van hemzelf in dat boek.
Al probeerde hij het wel, hopeloos. Dronk zich dood op zijn 47e.
En God is in the tv komt uit een nummer van Marilyn Manson (Rock is Dead). Vind zijn muziek wel aardig, maar de teksten zijn veel beter. Oja, God betekent hier trouwens het kwaad
bogus.
-Omdat ik er nou eenmaal zo uitzie
DirkJan en Bert zijn de hoofdrolspelers in deze strip, maar ik vond Opa Bokma toch de grappigste naam hebben!
P.s. zie ook mijn DirkJan site:
http://www.goahead.demon.nl/dirkjan
[Dit bericht is gewijzigd door Camel (Datum 24 Mei 2000).]
quote:
op 05-24-2000 om 01:56 PM schreef Camel het volgende:
stond er als keuze tussen
Gelukkig ben je geen kloon, tenminste niet nadat ik op f5 drukte
Enne Llewella in welke thread zei ik dat van Dawn, ik kan hem niet meer vinden ofzow (jeej dat klinkt kneus ) want ik wil eigenlijk wel weten wrom je voor Dawn hebt gekozen.
quote:
op 05-24-2000 om 01:59 PM schreef Ulx het volgende:
Gelukkig ben je geen kloon, tenminste niet nadat ik op f5 drukte![]()
quote:
op 05-24-2000 om 01:50 PM schreef Ted het volgende:
-Dit plaatje??
Omdat ik er nou eenmaal zo uitzie
Nouuuuu, je was toch al een stuk kaler tijdens de laatste M&G. Of kwam dat door mij?
* Taz4fun is gek op eten....
Absence of evidence isn't evidence of absence...
Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...
quote:
op 05-24-2000 om 01:59 PM schreef Ulx het volgende:
Gelukkig ben je geen kloon, tenminste niet nadat ik op f5 drukte![]()
DAMN te laat dus
quote:
op 05-24-2000 om 02:02 PM schreef Herald het volgende:
Mijn plaatje is van Ash, de hoofdfiguur uit de Evil Dead trilogy. Hij is zo'n beetje mijn idool vandaar dat als ik plaatjes mag gebruiken altijd een Ash plaatje gebruik.
Ik wilde eerst een plaatje uit ED2 waarin Ash aan het flippen is, maar ik heb tog maar voor een stoere Ash pic gekozen uit AoD.Enne Llewella in welke thread zei ik dat van Dawn, ik kan hem niet meer vinden ofzow (jeej dat klinkt kneus
) want ik wil eigenlijk wel weten wrom je voor Dawn hebt gekozen.
Ik vind hem lijken op Lorenzo Lamas.
Verschuil me nergens achter
Aangezien we nogal wat herrie kregen over het sexplaatje ga ik dus maar door op de capoeira toer.
Capoeira is de sport die ik jaren heb geoefend en als mijn knie weer weel dan ga ik het zekers weer proberen. Week of 2 komt de eerste poging
Op dit plaatje zie je Eddy. een psx personage uit het spel tekken 3. Hij beoefend capoeira (op een andere manier maar ok en beetje te overdreven maar ok) maar hij is wel goed en zoals hij wordt omschreven en zich gedraagd zo was volgens mij ook de capoeira historie. Over de historie zijn namelijk nogal veel verschilllende verhalen.
quote:
op 05-24-2000 om 02:15 PM schreef De Parasiet het volgende:
Ik vind hem lijken op Lorenzo Lamas.
*auw*
Het is Bruce Campbell, niet een derde rangs b-acteur.... hmmmz niet dat Bruce Campbell zo'n bekende acteur is maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |