abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2012 @ 19:16:06 #101
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113683709
quote:
9s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tadaa? Is dat alles? :{
Nee, maar een gif posten met vuurwerk vond ik ook zoiets.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_113684356
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, maar een gif posten met vuurwerk vond ik ook zoiets.
Ik had er wel om kunnen lachen :P
Rustig aan.
pi_113706846
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

7 a 8 minuten kort? :{
Mij lukt het meestal ook niet om minder dan 10 minuten hoor :P
pi_113900515
Hoi Megara. Er stond aardig wat goede feedback hier. Heb je al wat rust kunnen vinden waarin je zelf wat meer in de mood kon komen zonder dat het ongedwongen was?
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_114115774
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:31 schreef Darkangle het volgende:
Hoi Megara. Er stond aardig wat goede feedback hier. Heb je al wat rust kunnen vinden waarin je zelf wat meer in de mood kon komen zonder dat het ongedwongen was?
Oh sorry, ik zag niet eerder dat er nog gereageerd werd. Mja het is lekker in het begin, maar het lijkt alsof het geleidelijk aan zijn gevoel verliest, het gebied daar bij de clitoris, tot het punt waarop ik qua sensatie net zo goed mijn teen aan het stimuleren had kunnen zijn en dan stop ik meestal.

Maar ik kan het wel laten rusten, ik vind het soms wel even fijn als ik in bed lig maar het is eigenlijk ook wel prima zo. Ik vond het alleen wat vreemd, vroeg me af hoe het kwam. Ik kom wel terug als ik eventueel tegen issues bij seks aan loop, dat is misschien wat storender ;)
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_114152526
Krijg het bij mezelf ook bijna niet voor elkaar, met mn vriend geen problemen ;)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:02:55 #107
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_114155239
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef Megara het volgende:

[..]

Oh sorry, ik zag niet eerder dat er nog gereageerd werd. Mja het is lekker in het begin, maar het lijkt alsof het geleidelijk aan zijn gevoel verliest, het gebied daar bij de clitoris, tot het punt waarop ik qua sensatie net zo goed mijn teen aan het stimuleren had kunnen zijn en dan stop ik meestal.

Maar ik kan het wel laten rusten, ik vind het soms wel even fijn als ik in bed lig maar het is eigenlijk ook wel prima zo. Ik vond het alleen wat vreemd, vroeg me af hoe het kwam. Ik kom wel terug als ik eventueel tegen issues bij seks aan loop, dat is misschien wat storender ;)
Ben je wel opgewonden/geil dan?
Of ben je er gewoon over aan het wrijven in de hoop dat je klaarkomt? Want dan gaat het nooit werken ;)
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')